Aah ik woon er ongeveer 20 km vandaanquote:Op donderdag 13 maart 2025 10:14 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik woon idd binnen een straal van 10km van Arnhem af. Beetje een gevalletje komt-wel-dichtbij-grap: Ik was 2 dagen ervoor nog poolen op 50 meter daar vandaan. En lekker een burgertje eten bij de burgerking met mijn dochter een meter of 10 er vandaan.
Heb je lekker gewandeld in het bos? Of een teek tijdens t zitten in je tuin?quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:14 schreef KoningWouter het volgende:
Heb de eerste teek van het jaar weggehaald. De katten vangen ook alweer muizen.
Beide ben ik niet zo blij mee maar betekent wel dat het LENTE wordt
Nee niet bij mij gelukkig. De kat had een teek.quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:15 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Heb je lekker gewandeld in het bos? Of een teek tijdens t zitten in je tuin?
Vangen ze in de winter geen muizen ?quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee niet bij mij gelukkig. De kat had een teek.
Nee eigenlijk bijna niet, die zijn allemaal in winterslaap dan.quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vangen ze in de winter geen muizen ?
Leukquote:Op donderdag 13 maart 2025 10:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aah ik woon er ongeveer 20 km vandaan
Goed opgelet van jou iigquote:Op donderdag 13 maart 2025 10:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee niet bij mij gelukkig. De kat had een teek.
Muizenquote:Op donderdag 13 maart 2025 10:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee eigenlijk bijna niet, die zijn allemaal in winterslaap dan.
Tuurlijkquote:
Nou zou niet verkeerd zijnquote:
Ja muizen van buiten jaquote:Op donderdag 13 maart 2025 10:16 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Goed opgelet van jou iigMuizen van buiten hoop ik?
Nobody knowsquote:Op donderdag 13 maart 2025 10:18 schreef StevenHyde het volgende:
Wat is het praktisch nut om (Kabouter wesley quote) :
Op je toetsenbord te gaan zitten en op enter te drukken steeds, Paul?
Haha ja die zorgen voor hun baasje. Wees blij dat ze niet met ratten aankomen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja muizen van buiten ja
Mijn katten zijn een beetje raar. Die vangen dan een muis en komen dan vol bombarie dat ding aan mij laten zien als ik in bed lig. Zijn ze helemaal trots. Alleen ik kan dan weer de ingewanden opruimen 's ochtends.
Echt? Hmm in de winter vangen mijn katten in elk geval geen muizen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Muizen
Nee joh
Die gaan wel op warme plekjes zitten
En eten uit Huizen halen
Nope doen ze nietquote:Op donderdag 13 maart 2025 10:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Echt? Hmm in de winter vangen mijn katten in elk geval geen muizen.
Heb wel een keer een muis in mijn meterkast gehad. Die stal allemaal brokjes van het kattenvoer wat er praktisch naast staat en had daar een stash aangelegd. Maar goed toen de kat daar achter kwam was het snel over.
Een keer gehad inderdaad. Dat was wel echt goor zo'n groot ding.quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:19 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha ja die zorgen voor hun baasje. Wees blij dat ze niet met ratten aankomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |