SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:51 schreef Lovely het volgende:
Ik ga sowieso de vroege race wedstrijden niet kijken![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Mwa zo gek ben ik niet.. en twijfel om f1tv te nemenquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik ben wel zo gekquote:Op donderdag 13 maart 2025 09:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa zo gek ben ik niet.. en twijfel om f1tv te nemen
Denk @AardappelSchotel ook
@JustinK twijfel ik overThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Beetje wel. Half 2 slapen en half 7 wakker is net 1/2 uurtjes te weinig voor me op dit moment. Maar werk lekker thuis dus mooi tranquilo aandoen.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
AardappelSchotel sowieso indd..quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben wel zo gek
Denk @:Aardappelschotel ook
@:JustinK twijfel ik over
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nah heb al genoeg streamingdienstenquote:Op donderdag 13 maart 2025 09:55 schreef KoningWouter het volgende:
Gewoon IPTV nemen, heb je voor een 10tje alles.
Ben je groot fan en kenner? Speel zelf veel scorito en doe daar ook mee met een F1 spel (voor de algehele rating), maar heb er weinig verstand van. Klopt het dat de mercedes en ferrari een stuk beter zijn dan max en we de eerste races weinig van max kunnen verwachten?quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dat is wel laat ja..quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:57 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Beetje wel. Half 2 slapen en half 7 wakker is net 1/2 uurtjes te weinig voor me op dit moment. Maar werk lekker thuis dus mooi tranquilo aandoen.
We kunnen echt pas na de eerste 3 VT zeggen wie waar staatquote:Op donderdag 13 maart 2025 09:58 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ben je groot fan en kenner? Speel zelf veel scorito en doe daar ook mee met een F1 spel (voor de algehele rating), maar heb er weinig verstand van. Klopt het dat de mercedes en ferrari een stuk beter zijn dan max en we de eerste races weinig van max kunnen verwachten?
Aan de hand van de test dagen kun je over het algemeen weinig conclusies trekkenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Als je dat wel wilt
Zou ik zeggen McLaren staat er goed voorThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zellufquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ZellufSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Tnx, die vrije trainingen zijn allemaal morgen denk ik toch? En dan zaterdag kwalificatie?quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:00 schreef greysbones het volgende:
Als je dat wel wilt
Zou ik zeggen McLaren staat er goed voorBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Morgen ochtend heeel vroeg 2quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:04 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Tnx, die vrije trainingen zijn allemaal morgen denk ik toch? En dan zaterdag kwalificatie?
En zaterdag ochtend heel vroeg 1 en dan qualiThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Deadline voor het scorito f1 team is zaterdag 06u. Dus dan ga ik vrijdag de boel nog een keer checken einde middag
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Als wilt weten waar en hoelaat ze racen. Dan kan je de racekalender 2025 downloaden in de app storequote:Op donderdag 13 maart 2025 10:04 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Tnx, die vrije trainingen zijn allemaal morgen denk ik toch? En dan zaterdag kwalificatie?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Das een goede optiequote:Op donderdag 13 maart 2025 10:06 schreef StevenHyde het volgende:
Deadline voor het scorito f1 team is zaterdag 06u. Dus dan ga ik vrijdag de boel nog een keer checken einde middag
Wel even kijken wie waarom op welke plek staat
Dus niet enkel naar de tijden lijst kijken.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Woon je in de buurt Steven?quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:09 schreef StevenHyde het volgende:
@:maily Dit al gezien? https://www.gelderlander.nl/redactie/stadsbrandArnhem/index.htmlThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik woon idd binnen een straal van 10km van Arnhem af. Beetje een gevalletje komt-wel-dichtbij-grap: Ik was 2 dagen ervoor nog poolen op 50 meter daar vandaan. En lekker een burgertje eten bij de burgerking met mijn dochter een meter of 10 er vandaan.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Heb de eerste teek van het jaar weggehaald. De katten vangen ook alweer muizen.
Beide ben ik niet zo blij mee maar betekent wel dat het LENTE wordt![]()
![]()
Aah ik woon er ongeveer 20 km vandaanquote:Op donderdag 13 maart 2025 10:14 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik woon idd binnen een straal van 10km van Arnhem af. Beetje een gevalletje komt-wel-dichtbij-grap: Ik was 2 dagen ervoor nog poolen op 50 meter daar vandaan. En lekker een burgertje eten bij de burgerking met mijn dochter een meter of 10 er vandaan.
Heb je lekker gewandeld in het bos? Of een teek tijdens t zitten in je tuin?quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:14 schreef KoningWouter het volgende:
Heb de eerste teek van het jaar weggehaald. De katten vangen ook alweer muizen.
Beide ben ik niet zo blij mee maar betekent wel dat het LENTE wordtBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Nee niet bij mij gelukkig. De kat had een teek.quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:15 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Heb je lekker gewandeld in het bos? Of een teek tijdens t zitten in je tuin?![]()
Vangen ze in de winter geen muizen ?quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee niet bij mij gelukkig. De kat had een teek.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee eigenlijk bijna niet, die zijn allemaal in winterslaap dan.quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vangen ze in de winter geen muizen ?![]()
Leukquote:Op donderdag 13 maart 2025 10:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aah ik woon er ongeveer 20 km vandaanDan ben je ook wel vaker in Ernum denk ik
Ik twijfel een beetje of in dat pand vroeger altijd de Slegte zat of dat het die zaak was waar je stroopwafel(kruimels) kon kopen altijd. Echt eeuwig jammer dat de Slegte er niet meer is
Goed opgelet van jou iigquote:Op donderdag 13 maart 2025 10:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee niet bij mij gelukkig. De kat had een teek.Muizen van buiten hoop ik?
Muizenquote:Op donderdag 13 maart 2025 10:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee eigenlijk bijna niet, die zijn allemaal in winterslaap dan.
Nee joh
Die gaan wel op warme plekjes zitten
En eten uit Huizen halenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wat is het praktisch nut om (Kabouter wesley quote) :
Op je toetsenbord te gaan zitten en op enter te drukken steeds, Paul?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja muizen van buiten jaquote:Op donderdag 13 maart 2025 10:16 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Goed opgelet van jou iigMuizen van buiten hoop ik?
Mijn katten zijn een beetje raar. Die vangen dan een muis en komen dan vol bombarie dat ding aan mij laten zien als ik in bed lig. Zijn ze helemaal trots. Alleen ik kan dan weer de ingewanden opruimen 's ochtends.![]()
Nobody knowsquote:Op donderdag 13 maart 2025 10:18 schreef StevenHyde het volgende:
Op je toetsenbord te gaan zitten en op enter te drukken steeds, Paul?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Haha ja die zorgen voor hun baasje. Wees blij dat ze niet met ratten aankomen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja muizen van buiten ja
Mijn katten zijn een beetje raar. Die vangen dan een muis en komen dan vol bombarie dat ding aan mij laten zien als ik in bed lig. Zijn ze helemaal trots. Alleen ik kan dan weer de ingewanden opruimen 's ochtends.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Echt? Hmm in de winter vangen mijn katten in elk geval geen muizen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Muizen
Nee joh
Die gaan wel op warme plekjes zitten
En eten uit Huizen halen
Heb wel een keer een muis in mijn meterkast gehad. Die stal allemaal brokjes van het kattenvoer wat er praktisch naast staat en had daar een stash aangelegd. Maar goed toen de kat daar achter kwam was het snel over.![]()
Nope doen ze nietquote:Op donderdag 13 maart 2025 10:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Echt? Hmm in de winter vangen mijn katten in elk geval geen muizen.
Heb wel een keer een muis in mijn meterkast gehad. Die stal allemaal brokjes van het kattenvoer wat er praktisch naast staat en had daar een stash aangelegd. Maar goed toen de kat daar achter kwam was het snel over.
Wel de warme plekjes opzoeken
Een keer gehad inderdaad. Dat was wel echt goor zo'n groot ding.quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:19 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha ja die zorgen voor hun baasje. Wees blij dat ze niet met ratten aankomen.![]()
mn zusje laat ik soms paar uren DTS-en ze kan nog niet goed typenquote:Op donderdag 13 maart 2025 10:18 schreef StevenHyde het volgende:
Op je toetsenbord te gaan zitten en op enter te drukken steeds, Paul?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Picsquote:Op donderdag 13 maart 2025 10:28 schreef Paul het volgende:
[..]
mn zusje laat ik soms paar uren DTS-en ze kan nog niet goed typenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Wel lief van zequote:Op donderdag 13 maart 2025 10:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja muizen van buiten ja
Mijn katten zijn een beetje raar. Die vangen dan een muis en komen dan vol bombarie dat ding aan mij laten zien als ik in bed lig. Zijn ze helemaal trots. Alleen ik kan dan weer de ingewanden opruimen 's ochtends.Trust nobody![]()
Filmpje vanaf de overkant, vanaf Stadsblokken was ook bizar.....quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:09 schreef StevenHyde het volgende:
@:maily Dit al gezien? https://www.gelderlander.nl/redactie/stadsbrandArnhem/index.html
* Sally woont in Arnhem (-Zuid)....Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Geen twijfel hierquote:Op donderdag 13 maart 2025 09:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben wel zo gek
Denk @:Aardappelschotel ook
@:JustinK twijfel ik over
Forum Opties Forumhop: Hop naar: