Ja dat is klote idd. Heb zelf een half jaar Hearts of Iron 4 gekocht. Ook echt heel lastig. Veel youtube gekeken, maar blijft moeilijk. Maar daar kun je een abonnement nemen zodat je bijv voor 3 maanden alle DLC's kunt spelen. Echt een prima oplossing.quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik heb hem gewoon illegaal van het net getrokken
Zit te veel DLC bij, dan zou ik honderden euros kwijt zijn en dat heb ik niet.
Vind het tot nu toe een ingewikkeld spel.
Schoenen?quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:41 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Goed bezig. Welke schoenen zijn het geworden?
Oeh HOI4 heb ik ook maar dat was me echt te ingewikkeld.quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:41 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja dat is klote idd. Heb zelf een half jaar Hearts of Iron 4 gekocht. Ook echt heel lastig. Veel youtube gekeken, maar blijft moeilijk. Maar daar kun je een abonnement nemen zodat je bijv voor 3 maanden alle DLC's kunt spelen. Echt een prima oplossing.
Geen probleemquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:43 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ow sorry dat was Musket. Jullie hebben beiden een beetje donkere UI's
Leuk man zo'n game waar je helemaal in op kunt gaan. Even spieken: Heb zelf nu 2832 uur in football manager 24 zitten. Maar die laat ik ook weleens snachts aanstaan. 89 vd 100 steam verdiensten binnen. Wil naar de 100quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oeh HOI4 heb ik ook maar dat was me echt te ingewikkeld.
Heb zelf alle DLC voor Europa Universalis 4, ook een spel van Paradox. Ook zeer ingewikkeld maar dat kan ik wel.
Heb er 2000 uur in zitten.
Zeker, wat nog leuker was was zelf een game maken en uitbrengen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:45 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Leuk man zo'n game waar je helemaal in op kunt gaan. Even spieken: Heb zelf nu 2832 uur in football manager 24 zitten. Maar die laat ik ook weleens snachts aanstaan. 89 vd 100 steam verdiensten binnen. Wil naar de 100
Wat vetquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zeker, wat nog leuker was was zelf een game maken en uitbrengen.
Coin Treasures
https://store.steampowere(...)rator_clanid=4777282
Helaas was ik zo dedicated dat alles perfect moest gaan dat ik er aan onder door ging. Verkocht best aardig maar ik trok het niet meer en heb besloten hem gratis te maken en de support te stoppen.
Matig welquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:58 schreef StevenHyde het volgende:
Op vakantie in Zandvoort afgelopen week, daar was een arcadehal waar je punten kon sparen en hadden ze 2 van deze machines. Maar die machine werd de hele tijd gebruikt door 1 grote familie. Sad moment
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |