Bedankt, die van die bankjes is wel een goe topic se.quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:18 schreef Paul het volgende:
in 2 minuten 3 topics gemaakt
JUI / Lekker hunkje voor jullie
VER / Wat vind jij van deze bankjes?
FB / Klopt het dat je geen Twitter/X meer kan embedden?
scoooooooooooooopquote:Op donderdag 13 maart 2025 11:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Lekker hunkje?
Kom je EIN-DE-fucking-LIJK eens uit de kast, gozer?
IK MAAK GOEDE TOPICS, DEZE QUOTE KOMT IN MN FOTOBOEKquote:Op donderdag 13 maart 2025 11:20 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Bedankt, die van die bankjes is wel een goe topic se.
-s svp.quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:22 schreef Paul het volgende:
[..]
IK MAAK GOEDE TOPICS, DEZE QUOTE KOMT IN MN FOTOBOEK
Ach ... triestquote:Op donderdag 13 maart 2025 10:09 schreef StevenHyde het volgende:
@:maily Dit al gezien? https://www.gelderlander.nl/redactie/stadsbrandArnhem/index.html
vooral doenquote:Op donderdag 13 maart 2025 11:50 schreef hemarookworst het volgende:
Ook wel zin om mijn stokbrood in iemands oven te schuiven
Opeens zin in rookworstquote:Op donderdag 13 maart 2025 11:50 schreef hemarookworst het volgende:
Ook wel zin om mijn stokbrood in iemands oven te schuiven
Wilde net eigenlijk een pokebowl bestellenquote:
Lust er wel eenquote:Op donderdag 13 maart 2025 11:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mooi op tijd voor Radler Zitrone
quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Bedoel je deze https://www.ad.nl/video/p(...)%2Fwww.google.com%2F
Vroeger ooit een poging gedaan het te kijken, maar het liep me allemaal veel te traag, met seizoen 2 afgehaakt.quote:
SPOILER: Spoiler over iets belangrijks wat laat in de serie gebeurt!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou best kunnen dat het ook op X heeft gestaan.quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:08 schreef Sally het volgende:
[..]ja... die...
vroeg me al af waar ik m gezien had. Dacht op X, maar mss toch hier, thnx.
Even in 'mijn archief' opslaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |