Kan m niet meer vinden, die timelapse van in de nacht van een bewakingscamera bij een huis daar...quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Filmpje vanaf de overkant, vanaf Stadsblokken was ook bizar.....
* Sally woont in Arnhem (-Zuid)....
Ik zat vroegah op school in Arnhem-Zuid: Lorentz Collegequote:Op donderdag 13 maart 2025 10:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Filmpje vanaf de overkant, vanaf Stadsblokken was ook bizar.....
* Sally woont in Arnhem (-Zuid)....
Bedoel je deze https://www.ad.nl/video/p(...)%2Fwww.google.com%2Fquote:Op donderdag 13 maart 2025 11:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Kan m niet meer vinden, die timelapse van in de nacht van een bewakingscamera bij een huis daar...
Mss offline gehaald nu.
Ja - was de Slegte idd.quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:16 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
LeukDan ben je ook wel vaker in Ernum denk ik
Ik twijfel een beetje of in dat pand vroeger altijd de Slegte zat of dat het die zaak was waar je stroopwafel(kruimels) kon kopen altijd. Echt eeuwig jammer dat de Slegte er niet meer is
Je viel flauw na (te snel) opstaan?quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:33 schreef KoningWouter het volgende:
klassieke orthostatische hypotensie
Die zat (ze zijn verhuisd naar Schuytgraaf) hier bij mij héél vlakbijquote:Op donderdag 13 maart 2025 11:04 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik zat vroegah op school in Arnhem-Zuid: Lorentz College
Volgens mij altijd een zakje halen voor 50 cent. Heerlijkquote:Op donderdag 13 maart 2025 11:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja - was de Slegte idd.
De stroopwafels zaten ernaast. Dat is nu YoYo geworden (logo kon je op sommige foto's zien).
Ja dat hoorde ik idd. Weet je wat er nu in het gebouw zit? En zit de brandweer er nogsteeds naast?quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Die zat (ze zijn verhuisd naar Schuytgraaf) hier bij mij héél vlakbij
Lekker hunkje?quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:18 schreef Paul het volgende:
in 2 minuten 3 topics gemaakt
JUI / Lekker hunkje voor jullie
VER / Wat vind jij van deze bankjes?
FB / Klopt het dat je geen Twitter/X meer kan embedden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |