Ik wil hier na El camino gaan kijken die film. En better call Saul weet ik nog nietquote:Op donderdag 13 maart 2025 12:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel, er zitten echt wel leuke en bijzondere momenten in.
Better Call Saul vind ik overigens VEEL leuker. Het komt misschien wat vreemd op gang, maar het is erg goed en lang niet zo zwaarmoedig.
Een basisschool.quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:10 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja dat hoorde ik idd. Weet je wat er nu in het gebouw zit? En zit de brandweer er nogsteeds naast?
El Camino heb ik geprobeerd te kijken, maar omdat ik Breaking Bad niet helemaal hd afgekeken, hd dat weinig zin.quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:13 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik wil hier na El camino gaan kijken die film. En better call Saul weet ik nog niet
Ik ben heel benieuwd! maar ben er nog nietquote:Op donderdag 13 maart 2025 12:16 schreef ToT het volgende:
[..]
El Camino heb ik geprobeerd te kijken, maar omdat ik Breaking Bad niet helemaal hd afgekeken, hd dat weinig zin.
[ afbeelding ]
Hierin wordt duidelijk waarom hij is zoals hij is.
Maar diverse andere figuren worden enorm goed uitgediept, met name:
[ afbeelding ]
De finale aflevering, daar zijn de meningen echter wel sterk over verdeeld.
Enige minpunt van zo'n prequel is natuurlijk wel dat je natuurlijk weet wie het gaat overleven en wie niet.quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:16 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd! maar ben er nog niet
Hij staat nu groot op mn tvquote:Op donderdag 13 maart 2025 12:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Enige minpunt van zo'n prequel is natuurlijk wel dat je natuurlijk weet wie het gaat overleven en wie niet.
Ow, sorry, de meest extreme bad-ass is uiteraard:
[ afbeelding ]
Voor de producers ook. Ze hadden het eigenlijk al afgerond en toen moesten ze onverwachts ineens nog een seizoen er achter plakken.quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:20 schreef sp3c het volgende:
Breaking bad duurde me ook net een seizoen te lang
SPOILER: Wederom een spoiler!!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doen!quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:21 schreef sp3c het volgende:
Laatste seizoen van better Call Saul ook nog niet gekeken bedenk ik me
Jaloers! Ik had het ook over 50 eurocent. Ben 41quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik ben nog uit de tijd dat ze voor een kwartje weg gingen![]()
(guldencenten hè...![]()
)
quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:22 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Jaloers! Ik had het ook over 50 eurocent. Ben 41
Er was iets mee, staking ofzo of het ging naar een andere streamer weet ik niet meerquote:
Voor mijn gevoel al een hele tijd. De markt daar stond de laatste jaren ook sporadisch een stroopwafelding. Maar dat is me wat te gortig te prijzen. Laatste keer dat ik t heb gehaald is in Nijmegen 2 jaar terug. Met tegenzin wat betreft prijs, maar ik vind die kruimels gewoon zoooo lekker.quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar... dan is het nog niet zo heel lang geleden dat jij die koekkruimels gekocht had?
(al is de Stroopwafelbakker al wel even verdwenen daar... sinds coronajaren meen ik).
Veel mensen hopen op een nieuw seizoen, vanwege het einde van het laatste seizoen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
Er was iets mee, staking ofzo of het ging naar een andere streamer weet ik niet meer
Daarna kwam er steeds wat anders tussen
Hahhaa - idd: de kruimels van de stroopwafel-wafels zijn erg lekker!quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:26 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel al een hele tijd. De markt daar stond de laatste jaren ook sporadisch een stroopwafelding. Maar dat is me wat te gortig te prijzen. Laatste keer dat ik t heb gehaald is in Nijmegen 2 jaar terug. Met tegenzin wat betreft prijs, maar ik vind die kruimels gewoon zoooo lekker.
Ja nou ja, schrijvers vinden het ook hip om "subvert the viewers' expectations."quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:29 schreef sp3c het volgende:
Sowieso hip om over het einde te gaan zitten mekkeren tegenwoordig
Seizoenen 1 -5 vond ik echt geweldig! Daarna werd het stapsgewijs steeds slechter en op het eind was het echt onvoorstelbaar kut! Niet normaal zo kut!quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:32 schreef sp3c het volgende:
Got vond ik sowieso heel slecht geschreven precies om die reden
Vanaf aflevering 1 vergeten ze hele legers
Dat moet tegelijkertijdquote:Op donderdag 13 maart 2025 12:37 schreef ToT het volgende:
Genoeg kut geroepen, tijd voor bier en bolken?
Gabberbeat drops!quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Teeeeewriiing heeey hier is harry en Joopie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |