Ja, maar te ver van de muntendinges misschien?quote:Op donderdag 13 maart 2025 00:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kunnen ze niet ergens een vuurtje maken, er was toch een haard buiten ergens?
Oh neeeequote:Op donderdag 13 maart 2025 00:15 schreef Schakeltopia het volgende:
dan gaat hun haar stinken naar rook he
Lekker bakkie pleur maken!quote:Op donderdag 13 maart 2025 00:18 schreef Rhosyn het volgende:
Ze kunnen toch warm water in hun flesjes doen. Deden ze met dat vuurtje wat aan moest blijven ook.
ja dat raam bedoel ik he, die open kan ietsje. daar zit ook de kachelquote:Op donderdag 13 maart 2025 00:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maar bij de douches is toch ook een raam?
Ik wacht op dat geweldige idee van Janequote:Op donderdag 13 maart 2025 00:19 schreef Schakeltopia het volgende:
fokking goed idee al zegt ze het zelf
wij allemaal!quote:Op donderdag 13 maart 2025 00:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik wacht op dat geweldige idee van Jane
Oh ik dacht dat die kachel een de voorkant zatquote:Op donderdag 13 maart 2025 00:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja dat raam bedoel ik he, die open kan ietsje. daar zit ook de kachel
Pak daar uw pluche knuffel!quote:Op donderdag 13 maart 2025 00:21 schreef Schakeltopia het volgende:
maar ze gaat door het raam klimmen denk ik ja
Zoals ik al zei, dit is een ander raamquote:Op donderdag 13 maart 2025 00:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja dat raam bedoel ik he, die open kan ietsje. daar zit ook de kachel
ja zo slim ben ik nie!quote:Op donderdag 13 maart 2025 00:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, dit is een ander raam
Lekker induttenquote:Op donderdag 13 maart 2025 00:27 schreef Folies het volgende:
En dan de verwaming lekker hoog, want ze hebben toch zonnepanelen.
Ja is best wel sportief dat ze die dingen niet gewoon laten vallenquote:Op donderdag 13 maart 2025 00:29 schreef Rhosyn het volgende:
wat kan hun dat geld schelen er gaat morgen 1 naar huis en de volgende volgende week
fuck de money
Shit, ik had slapende shift verwacht, nu wil ik blijven kijkenquote:Op donderdag 13 maart 2025 00:30 schreef Schakeltopia het volgende:
ze worden nu al overmoedig, ze blijve wel de hele nacht wakker
Oh neeeee!quote:Op donderdag 13 maart 2025 00:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Straks gelden de eventuele gevangen munten niet, omdat ze zich niet aan de regels hebben gehouden
Ze weten niet wie er uit gaat, ze kunnen beiden blijven of 1 van hun, dus zou niet slim zijnquote:Op donderdag 13 maart 2025 00:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja is best wel sportief dat ze die dingen niet gewoon laten vallen
Het werkt als een speer. Jaxel strikes againquote:
quote:Op donderdag 13 maart 2025 00:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja is best wel sportief dat ze die dingen niet gewoon laten vallen
Jaja, dat moet ik nog zienquote:Op donderdag 13 maart 2025 00:34 schreef mazaru het volgende:
Ze pakken de shift voor Sharice en Pootje mee. Blijven ze zitten tot half vijf
[ afbeelding ]
Echt wel. En met normale humorquote:Op donderdag 13 maart 2025 00:34 schreef Rhosyn het volgende:
[..]zijn gewoon aardige fatsoenlijke mensen
Ik zou het ook niet doen als ik hun was. Laten die maar lekker in de kou gaan zittenquote:
Ja klopt, maar het betekent wel constant wakker blijvenquote:Op donderdag 13 maart 2025 00:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet doen als ik hun was. Laten die maar lekker in de kou gaan zitten
Dan kunnen ze net zo goed naar bed gaan.quote:Op donderdag 13 maart 2025 00:29 schreef Rhosyn het volgende:
wat kan hun dat geld schelen er gaat morgen 1 naar huis en de volgende volgende week
fuck de money
Slaap lekkerquote:Op donderdag 13 maart 2025 00:37 schreef Schakeltopia het volgende:
nou top, ik ga me nest in. joe joe
[ afbeelding ]
Wel eens gehoord van een loopneus die je krijgt van de kou?quote:Op donderdag 13 maart 2025 00:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
de verkoudheid van Jane is spontaan genezen
Nee ik ben blond, 12 jaar en domquote:Op donderdag 13 maart 2025 00:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wel eens gehoord van een loopneus die je krijgt van de kou?
Ach, overdag liggen ze toch allemaal platquote:Op donderdag 13 maart 2025 00:37 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja klopt, maar het betekent wel constant wakker blijven
ahaquote:Op donderdag 13 maart 2025 00:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee ik ben blond, 12 jaar en dom
Heb al paar dagen weinig kunnen kijken overdag en 's avonds laat slapen zequote:Op donderdag 13 maart 2025 00:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ach, overdag liggen ze toch allemaal plat
Maar boos worden op Matti als die een munt mist.quote:Op donderdag 13 maart 2025 00:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet doen als ik hun was. Laten die maar lekker in de kou gaan zitten
Ook niet 's avonds laat hoor. Ik keek even om 9 uur en toen lagen ze al in bed allemaal.quote:Op donderdag 13 maart 2025 00:40 schreef Flory- het volgende:
[..]
Heb al paar dagen weinig kunnen kijken overdag en 's avonds laat slapen ze![]()
Dus dit is al beter
Volgens mij is het echt met welke ogen je kijkt. Voor mij kwam het kwartel er niet best uit.quote:Op donderdag 13 maart 2025 00:45 schreef freaky40 het volgende:
Ik heb eigenlijk liever Jane naar huis dan Axel trouwens. Vanavond ook weer de aflevering bekeken maar dat kind is echt toxic en een echte 'Karen'. Axel gaat er volgende week dan wel uit.
Best creatief. Dat was nog niet eerder gedaan geloof ikquote:Op donderdag 13 maart 2025 00:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Leuk gemaakt dat mens erger je niet spel.
Ja daar wacht ik opquote:Op donderdag 13 maart 2025 00:42 schreef Flow3r het volgende:
Flauw als BB nu geen munt gooit deze shift
Zover ik het weet niet, heb wel dam en schaakspellen gezien, maar niet dit.quote:Op donderdag 13 maart 2025 00:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Best creatief. Dat was nog niet eerder gedaan geloof ik
Echt heel gaaf gemaaktquote:Op donderdag 13 maart 2025 00:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Best creatief. Dat was nog niet eerder gedaan geloof ik
Vond ik wel meevallen. Ik vond jut en jul Axel en Jane er juist niet goed uit komen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 00:48 schreef anine het volgende:
[..]
Volgens mij is het echt met welke ogen je kijkt. Voor mij kwam het kwartel er niet best uit.
Zit ik ook op te wachten, maar ik moet echt naar bed. Morgen gaat de wekker weer vroegquote:Op donderdag 13 maart 2025 00:52 schreef Flory- het volgende:
Kom op BB, laat ze een keer door het raam klimmen
Daar houdt de Febo nooit rekening meequote:Op donderdag 13 maart 2025 00:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zit ik ook op te wachten, maar ik moet echt naar bed. Morgen gaat de wekker weer vroeg
Beetje jammer weer. Ik lees het morgen wel danquote:Op donderdag 13 maart 2025 00:55 schreef Flory- het volgende:
[..]
Daar houdt de Febo nooit rekening mee
quote:Op donderdag 13 maart 2025 00:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Beetje jammer weer. Ik lees het morgen wel dan
Jij met je "Karen" lees je in wat dat betekent. En Jane blijft wat mij betreft spicy girlquote:Op donderdag 13 maart 2025 00:45 schreef freaky40 het volgende:
Ik heb eigenlijk liever Jane naar huis dan Axel trouwens. Vanavond ook weer de aflevering bekeken maar dat kind is echt toxic en een echte 'Karen'. Axel gaat er volgende week dan wel uit.
ik ookquote:Op donderdag 13 maart 2025 01:09 schreef Flory- het volgende:
Axel checkt de diepvries (leeg) en besluit eieren met spek te bakken, Jane wil ook
Haha, dacht net hetzelfdequote:
Ik had begrepen dat ze Pootje en Sharice zouden laten slapen en dus tot 5 uur zouden blijven zitten?quote:Op donderdag 13 maart 2025 01:36 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ze kijken steeds minder naar buiten - overmoedig!
Ik hoop echt dat er nog een munt komt deze shift, binnen 20-25 minuten is er wissel.
Hieroquote:Op donderdag 13 maart 2025 00:34 schreef mazaru het volgende:
Ze pakken de shift voor Sharice en Pootje mee. Blijven ze zitten tot half vijf
[ afbeelding ]
Nou, BB heeft nooit gezegd dat ze buiten de wacht moesten houden. De enige regel was: proberen munt op te vangen - indien het lukt +100 voor 1, indien het mislukt -500 voor allen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 01:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Axel en Jane zijn trots dat ze slimmer zijn dan BB.
Maar zijn huis, zijn regels. Benieuwd of dit gepikt wordt, of dat er een sanctie op komt
Nou daarnet vroeg Jane toch: hoe lang moeten we nog? En toen zei Axel: nog 23 minuten!quote:Op donderdag 13 maart 2025 01:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat ze Pootje en Sharice zouden laten slapen en dus tot 5 uur zouden blijven zitten?
Maar weet het niet zeker
Ach waarom niet, dit is toch leuk ? En dan had BB de regels maar strakker moeten uitleggenquote:Op donderdag 13 maart 2025 01:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Axel en Jane zijn trots dat ze slimmer zijn dan BB.
Maar zijn huis, zijn regels. Benieuwd of dit gepikt wordt, of dat er een sanctie op komt
plannen zijn misschien veranderd, ik let niet altijd even goed opquote:Op donderdag 13 maart 2025 01:40 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Nou daarnet vroeg Jane toch: hoe lang moeten we nog? En toen zei Axel: nog 23 minuten!
Die blijven écht niet zitten tot 5 uur, dat was grootspraakquote:Op donderdag 13 maart 2025 01:40 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Nou daarnet vroeg Jane toch: hoe lang moeten we nog? En toen zei Axel: nog 23 minuten!
Ik zeg niet dat ik het niet slim of leuk vind, maar met deze BB weet je het nooitquote:Op donderdag 13 maart 2025 01:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ach waarom niet, dit is toch leuk ? En dan had BB de regels maar strakker moeten uitleggen
Verwarming op 30, gebakken eitje met spek, warme melk, spelletjequote:Op donderdag 13 maart 2025 01:43 schreef Rhosyn het volgende:
Zitten ze gewoon binnen mens erger je niet te spelen
En ik had dan weer niet gezien toen ze zeiden dat ze de volgende shift ook zouden nemen. Hoezo was dat plots een plan? De voorbije nachten schreeuwden ze bijna moord en brand omdat ze een paar uurtjes 's nachts moesten wakker blijven. De sfeer bij hun was heel diep onder nul tijdens de late of avondshiften (en misschien hele vroege ochtendshiften ook, die niet gezien)quote:Op donderdag 13 maart 2025 01:41 schreef Flow3r het volgende:
[..]
plannen zijn misschien veranderd, ik let niet altijd even goed op
Ik weet het niet, ze hebben het gezegd, maar of ze het ook doen ? We gaan het zienquote:Op donderdag 13 maart 2025 01:45 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
En ik had dan weer niet gezien toen ze zeiden dat ze de volgende shift ook zouden nemen. Hoezo was dat plots een plan? De voorbije nachten schreeuwden ze bijna moord en brand omdat ze een paar uurtjes 's nachts moesten wakker blijven. De sfeer bij hun was heel diep onder nul tijdens de late of avondshiften (en misschien hele vroege ochtendshiften ook, die niet gezien)
En nu zouden ze lachend een hele nacht doordoen? Dat zal er toevallig niets mee te maken hebben dat ze beiden op de bank zitten en zich snel nog even van hun beste kant willen laten zien? Nee, vast niet!
Ook zo netjes van Axel om zijn middelvinger op te steken naar waar de stagiair de munt laat vallen. Die persoon zien ze daar nog? Ze kijken allebei omhoog en maken eerst een juichend gebaar in de richting van waar start van de baan is. En dan doet Axel die middelvinger.quote:
ahh thanksquote:Op donderdag 13 maart 2025 01:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze doen de volgende shift niet, omdat ze overdag niet mogen slapen, anders had Axel het gedaan
Het gedrag tegen de medewerkers is erg respectloos helaasquote:Op donderdag 13 maart 2025 01:50 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ook zo netjes van Axel om zijn middelvinger op te steken naar waar de stagiair de munt laat vallen. Die persoon zien ze daar nog? Ze kijken allebei omhoog en maken eerst een juichend gebaar in de richting van waar start van de baan is. En dan doet Axel die middelvinger.
quote:Op donderdag 13 maart 2025 01:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als de regel klopt , dat je niet 2 achter elkaar mag pakken, moet Axel de volgende doen, dat zal lastiger worden, dus hoop ik dat er zo nog 1 komt
Deze was voor Axel toch ? Ik snap er geen reet meer vanquote:Op donderdag 13 maart 2025 01:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als de regel klopt , dat je niet 2 achter elkaar mag pakken, moet Axel de volgende doen, dat zal lastiger worden, dus hoop ik dat er zo nog 1 komt
die regel is er niet, vanavond in de uitzending kwam de gehele instructie en daar was niets op te horen wanneer je niet mag pakken.quote:Op donderdag 13 maart 2025 01:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Denk het ook niet anders waren ze wel van plaats gewisseldquote:Op donderdag 13 maart 2025 01:54 schreef anine het volgende:
[..]
die regel is er niet, vanavond in de uitzending kwam de gehele instructie en daar was niets op te horen wanneer je niet mag pakken.
Axel heeft hem ingeleverd, maar Jane heeft hem gepaktquote:Op donderdag 13 maart 2025 01:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Deze was voor Axel toch ? Ik snap er geen reet meer van![]()
Hij heeft hem ingeleverd en hoorde hem zeggen dat ze er nu allebei 4 hadden
Ik heb alleen maar nog gehoord/gelezen dat Axel wel regelmatig comments maakt over "de stagiaires".quote:Op donderdag 13 maart 2025 01:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het gedrag tegen de medewerkers is erg respectloos helaas
Zeker weten doen we dat niet, de bewoners hadden het er wel over. We weten niet wat er achter een SL is gezegdquote:Op donderdag 13 maart 2025 01:54 schreef anine het volgende:
[..]
die regel is er niet, vanavond in de uitzending kwam de gehele instructie en daar was niets op te horen wanneer je niet mag pakken.
Ja dank. Dat loop ik heel de avond te roepen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 01:54 schreef anine het volgende:
[..]
Bepaalde bewoners hadden het er wel over ja, omdat ze anders misschien zelf wel een foutje hadden gemaakt. Misschien dat er wel 1 munt tegelijk weggebracht mag worden, maar zelfs dat betwijfel ik.quote:Op donderdag 13 maart 2025 01:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zeker weten doen we dat niet, de bewoners hadden het er wel over. We weten niet wat er achter een SL is gezegd
Ik ben er echt van overtuigd dat ze dat zelf hebben verzonnen. Maar aangezien ze vaak maar half luisteren naar de instructies van BB (bvb die zei heel duidelijk "dag en nacht" en 1 minuut later vraagt Jane dan: moet dit ook s nachts?) en dat ze dat minuten later al zo bespraken, weet sowieso de helft al lang niet meer dat dat eigenlijk geen BB-instructie was.quote:Op donderdag 13 maart 2025 01:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zeker weten doen we dat niet, de bewoners hadden het er wel over. We weten niet wat er achter een SL is gezegd
Op zich wel goed gevonden, ja.quote:Op donderdag 13 maart 2025 02:04 schreef Flow3r het volgende:
Dit is toch geniaal
Lekker warm gezeten, gegeten en gedronken, spelletje gespeeld en als ze hun mond kunnen houden ziet de rest het pas als ze weer thuis zijn![]()
Jane gaat de anderen wakker maken, hun shift zit er op
Erg geloofwaardig is het niet, alles is weg, geen dekens, koude kussens, maar je moet wel wakker genoeg zijn om iets door te hebbenquote:Op donderdag 13 maart 2025 02:06 schreef Flow3r het volgende:
Jane doet haar warme dikke jas weer aan om de anderen wakker te maken
Je mag hem hebben van mij. Tis niet mijn type, maar gelukkig heeft iedereen een andere smaak, anders zat iedereen achter dezelfde man of vrouw aanquote:
uuuhh hij kan mijn kleinzoon zijn als ik en mijn dochter er snel bij waren geweestquote:Op donderdag 13 maart 2025 02:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je mag hem hebben van mij. Tis niet mijn type, maar gelukkig heeft iedereen een andere smaak, anders zat iedereen achter dezelfde man of vrouw aan
Sharice had eerder gevraagd de afwas voor haar over te latenquote:Op donderdag 13 maart 2025 02:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Oh Axel heeft de afwas laten staan, wat een bende zegt hij. Of is dat een geintje?
quote:Op donderdag 13 maart 2025 02:13 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
uuuhh hij kan mijn kleinzoon zijn als ik en mijn dochter er snel bij waren geweest
Verschil hequote:Op donderdag 13 maart 2025 02:19 schreef Rhosyn het volgende:
jygh iuhujgliuhkgliutliyt oihy liuyhggm liuyfhg
![]()
tijd om de streams uit te doen welterusten
Die ook gekookt heeft met Jordy, samen met Jordy heeft afgewassen en daarna de keuken en kastjes heeft schoongemaakt. Gelukkig heeft Axel ook al heel vaak gekookt, dus dat trekt het weer rechtquote:Op donderdag 13 maart 2025 02:18 schreef Kissingbird het volgende:
Jane vertikt het om de afwas te doen omdat iemand op nr1 er wat over zei.
Axel: mevrouw heeft 2x de afwas gedaan vandaag, dat heb ik zo vaak gedaan.
pootje: ik ging brood maken, ben die pot gister vergeten
ging dus over Jolien.
Vannacht heeft Axel wel lekker spek met eieren gemaakt, enkel voor zichzelf en Jane weliswaar.quote:Op donderdag 13 maart 2025 02:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die ook gekookt heeft met Jordy, samen met Jordy heeft afgewassen en daarna de keuken en kastjes heeft schoongemaakt. Gelukkig heeft Axel ook al heel vaak gekookt, dus dat trekt het weer recht![]()
Eieren en pannenkoeken bakken is het enige wat hij kan, tenminste, dat is wat hij zegt, maar kan ook gemakzucht zijnquote:Op donderdag 13 maart 2025 02:21 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Vannacht heeft Axel wel lekker spek met eieren gemaakt, enkel voor zichzelf en Jane weliswaar.
Bewijst dat hij eigenlijk wel wat kan in de keuken, maar gewoon niet wil als het ook voor de rest is.
Hij woont alleen, toch? 'k Vermoed dat hij best wel wat meer kan.quote:Op donderdag 13 maart 2025 02:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Eieren en pannenkoeken bakken is het enige wat hij kan, tenminste, dat is wat hij zegt, maar kan ook gemakzucht zijn
Hij is vrachtwagenchauffeur, zal wel vaak in die truckers plaatsen wat eten. Geen idee, de knul praat niet over zijn leven buiten het BB huisquote:Op donderdag 13 maart 2025 02:23 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Hij woont alleen, toch? 'k Vermoed dat hij best wel wat meer kan.
Ja vreemd, hé. Die zit daar al 7 (?) weken en we weten eigenlijk amper iets van die gast.quote:Op donderdag 13 maart 2025 02:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij is vrachtwagenchauffeur, zal wel vaak in die truckers plaatsen wat eten. Geen idee, de knul praat niet over zijn leven buiten het BB huis
quote:Op donderdag 13 maart 2025 02:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
De shift van Sharice en Pootje sla ik over. Als zij met elkaar praten, versta ik er bijna niets van. Als ze met een ander praten, is het nog een beetje te doen.
Was nog even gezellig, slaap lekker en kijkse nog.![]()
![]()
Is adres van diegene die de soc.med.van hem beheert had ik begrepenquote:Op donderdag 13 maart 2025 06:18 schreef Kinga het volgende:
Komt die moeder van jordy langs op mijn fyp op tiktok. In het huis van Jordy heeft ze alle nieuwe kaarten opgevangen die voor hem zijn binnen gekomen. En in de comments geeft ze gewoon zijn adres. Die is gek. Net zo wanhopig voor liefde als haar zoontje.
Mijn god is dit nu ook al de COO? Commentaren op ouders.quote:Op donderdag 13 maart 2025 06:18 schreef Kinga het volgende:
Komt die moeder van jordy langs op mijn fyp op tiktok. In het huis van Jordy heeft ze alle nieuwe kaarten opgevangen die voor hem zijn binnen gekomen. En in de comments geeft ze gewoon zijn adres. Die is gek. Net zo wanhopig voor liefde als haar zoontje.
Hij heeft alleen heel graag verteld over de swingersfeestjes waar hij kwam.quote:Op donderdag 13 maart 2025 02:29 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ja vreemd, hé. Die zit daar al 7 (?) weken en we weten eigenlijk amper iets van die gast.
Heeft hij broers of zussen? Wat doen zijn ouders? Waar gaat hij graag op reis?
Hij heeft dat soort dingetjes waarschijnlijk wel eens vermeld in die week dat ze in duo's alles van elkaar moesten leren. Maar los van die ene dag dat ze elkaar aan het ondervragen waren, nooit wat over zijn echte leven, hobby's, interesses, vrienden, ...
Ik zou af en toe rond hebben gelopen. Op die koude grond en stenen lijkt me vreselijk. Wel slim gevonden begin van de nacht van jane en axel. Die moeten trouwen zo overnemen om 8 uur maar zijn niet wakker gemaakt nog. Die gaan vast eerst nog douchen enzoquote:Op donderdag 13 maart 2025 07:45 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen ...
Ik zou niet meer overeind komen als ik in die kou op de grond moest slapen... nu zijn ze wel lekker aangekleed maar toch...brrr
Dan klopt het met wat ik schreef.quote:Op donderdag 13 maart 2025 07:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Matti is wakker en jolien en jordy bewegen ook regelmatig
Ja precies af en toe een beetje beweging... maar die jongelui willen alleen maar maffen heb ik het ideequote:Op donderdag 13 maart 2025 07:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik zou af en toe rond hebben gelopen. Op die koude grond en stenen lijkt me vreselijk. Wel slim gevonden begin van de nacht van jane en axel. Die moeten trouwen zo overnemen om 8 uur maar zijn niet wakker gemaakt nog. Die gaan vast eerst nog douchen enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar zijn niet wakker gemaakt door die er liggen en worden niet zelf wakker wat te begrijpen is.quote:Op donderdag 13 maart 2025 07:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja precies af en toe een beetje beweging... maar die jongelui willen alleen maar maffen heb ik het idee
Ooh zijn Axel en Jane zo aan de beurt om 08.00?... mogen ze wel opschieten...
Ja eigen schuld, dikke bult dan... beetje dom..quote:Op donderdag 13 maart 2025 08:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja maar zijn niet wakker gemaakt door die er liggen en worden niet zelf wakker wat te begrijpen is.
Dat vraag ik me ook af...quote:Op donderdag 13 maart 2025 08:06 schreef spapaars het volgende:
Als BB zijnde zou ik nu een munt werpen, kijken hoe waakzaam ze nog zijn.
Normaal is om 8 uur licht aanquote:Op donderdag 13 maart 2025 08:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja maar zijn niet wakker gemaakt door die er liggen en worden niet zelf wakker wat te begrijpen is.
Zou ze testenquote:
Kan nietquote:Op donderdag 13 maart 2025 08:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou ze testen
Wat alreeds verzamelde munten pakken en in die goot leggen.
Kijken hoe ze reageren wanneer ze al die (gemiste) munten zien.
Haha ja dat is wel geinig...quote:Op donderdag 13 maart 2025 08:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou ze testen
Wat alreeds verzamelde munten pakken en in die goot leggen.
Kijken hoe ze reageren wanneer ze al die (gemiste) munten zien.
Wat gezellie die tulpjes op tafel...quote:Op donderdag 13 maart 2025 08:29 schreef spapaars het volgende:
Tijd om ze daar wakker te maken, de ontbijtborden staan inmiddels stof te verzamelen.
[ afbeelding ]
Suite wel ja, ze hebben telkens polsbandje nodig om te openen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 08:37 schreef spapaars het volgende:
Waarom?
Gaan deze deuren met dichtslaan op slot?
[ afbeelding ]
Moggequote:Op donderdag 13 maart 2025 08:49 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Ben blij dat ik vannacht bij de shift met Axel en Jane er bij was.
Die was geweldig
Frisse nacht, de febo bleef liever binnen, dan buiten een ladder te moeten beklimmen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 08:55 schreef greysbones het volgende:
Pootje en sharice hebben niks gehad vannacht
Lullig
Zit je er echt voor Jan met de korte achternaam
Jolien begint nu wel echt te zagen. Een vismijn is er niets tegen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 08:58 schreef greysbones het volgende:
Jolien en Jordy vragen zich af tot wanneer het munt spel stopt
Ik hoor haar niet zagenquote:Op donderdag 13 maart 2025 09:03 schreef czvt het volgende:
[..]
Jolien begint nu wel echt te zagen. Een vismijn is er niets tegen.
die google ik ff << geen resultaatquote:Op donderdag 13 maart 2025 09:03 schreef czvt het volgende:
[..]
Jolien begint nu wel echt te zagen. Een vismijn is er niets tegen.
Met z'n drieën er hebben er twee zelfs al gedoucht...quote:
Klopt niet he als je om de 3 zal wisselen. Dat je dan gewoon rustig aan doet. Kijk ze werden niet om 8 uur geroepen maar dan kan je je toch wel een beetje haastenquote:Op donderdag 13 maart 2025 09:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Met z'n drieën er hebben er twee zelfs al gedoucht...
Ze mogen niet klagen
Waarvan er 2 een heerlijke warme douche hebben genomen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:09 schreef greysbones het volgende:
Axel is eindelijk zover
Jane nog niet
Zoals elke keer nemen ze alle tijd
Schijt aan de anderen
In de tijd dat Jane en Axelquote:Op donderdag 13 maart 2025 09:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Waarvan er 2 een heerlijke warme douche hebben genomen.
Ze hebben elke keer maling aan de tijd.quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
In de tijd dat Jane en Axel
Er al hadden moeten zitten ja
Axel en Jane zijn inderdaad ietwat recalcitrant wat je kan verklaren omdat ze op de bank zitten.quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Klopt niet he als je om de 3 zal wisselen. Dat je dan gewoon rustig aan doet. Kijk ze werden niet om 8 uur geroepen maar dan kan je je toch wel een beetje haasten
Ze hadden er om 8 uur moeten staan.quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:13 schreef greysbones het volgende:
Moet je echt niet doen bij mij in de ochtend
Wat is erg als je 5 minuutjes langer zit in de ochtend
Plaat voor d’r kop
Niet te zuinig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |