Volgens mij is het echt met welke ogen je kijkt. Voor mij kwam het kwartel er niet best uit.quote:Op donderdag 13 maart 2025 00:45 schreef freaky40 het volgende:
Ik heb eigenlijk liever Jane naar huis dan Axel trouwens. Vanavond ook weer de aflevering bekeken maar dat kind is echt toxic en een echte 'Karen'. Axel gaat er volgende week dan wel uit.
Best creatief. Dat was nog niet eerder gedaan geloof ikquote:Op donderdag 13 maart 2025 00:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Leuk gemaakt dat mens erger je niet spel.
Ja daar wacht ik opquote:Op donderdag 13 maart 2025 00:42 schreef Flow3r het volgende:
Flauw als BB nu geen munt gooit deze shift
Zover ik het weet niet, heb wel dam en schaakspellen gezien, maar niet dit.quote:Op donderdag 13 maart 2025 00:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Best creatief. Dat was nog niet eerder gedaan geloof ik
Echt heel gaaf gemaaktquote:Op donderdag 13 maart 2025 00:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Best creatief. Dat was nog niet eerder gedaan geloof ik
Vond ik wel meevallen. Ik vond jut en jul Axel en Jane er juist niet goed uit komen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 00:48 schreef anine het volgende:
[..]
Volgens mij is het echt met welke ogen je kijkt. Voor mij kwam het kwartel er niet best uit.
Zit ik ook op te wachten, maar ik moet echt naar bed. Morgen gaat de wekker weer vroegquote:Op donderdag 13 maart 2025 00:52 schreef Flory- het volgende:
Kom op BB, laat ze een keer door het raam klimmen
Daar houdt de Febo nooit rekening meequote:Op donderdag 13 maart 2025 00:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zit ik ook op te wachten, maar ik moet echt naar bed. Morgen gaat de wekker weer vroeg
Beetje jammer weer. Ik lees het morgen wel danquote:Op donderdag 13 maart 2025 00:55 schreef Flory- het volgende:
[..]
Daar houdt de Febo nooit rekening mee
quote:Op donderdag 13 maart 2025 00:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Beetje jammer weer. Ik lees het morgen wel dan
Jij met je "Karen" lees je in wat dat betekent. En Jane blijft wat mij betreft spicy girlquote:Op donderdag 13 maart 2025 00:45 schreef freaky40 het volgende:
Ik heb eigenlijk liever Jane naar huis dan Axel trouwens. Vanavond ook weer de aflevering bekeken maar dat kind is echt toxic en een echte 'Karen'. Axel gaat er volgende week dan wel uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |