Ik zeg niet dat ik het niet slim of leuk vind, maar met deze BB weet je het nooitquote:Op donderdag 13 maart 2025 01:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ach waarom niet, dit is toch leuk ? En dan had BB de regels maar strakker moeten uitleggen
Verwarming op 30, gebakken eitje met spek, warme melk, spelletjequote:Op donderdag 13 maart 2025 01:43 schreef Rhosyn het volgende:
Zitten ze gewoon binnen mens erger je niet te spelen
En ik had dan weer niet gezien toen ze zeiden dat ze de volgende shift ook zouden nemen. Hoezo was dat plots een plan? De voorbije nachten schreeuwden ze bijna moord en brand omdat ze een paar uurtjes 's nachts moesten wakker blijven. De sfeer bij hun was heel diep onder nul tijdens de late of avondshiften (en misschien hele vroege ochtendshiften ook, die niet gezien)quote:Op donderdag 13 maart 2025 01:41 schreef Flow3r het volgende:
[..]
plannen zijn misschien veranderd, ik let niet altijd even goed op
Ik weet het niet, ze hebben het gezegd, maar of ze het ook doen ? We gaan het zienquote:Op donderdag 13 maart 2025 01:45 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
En ik had dan weer niet gezien toen ze zeiden dat ze de volgende shift ook zouden nemen. Hoezo was dat plots een plan? De voorbije nachten schreeuwden ze bijna moord en brand omdat ze een paar uurtjes 's nachts moesten wakker blijven. De sfeer bij hun was heel diep onder nul tijdens de late of avondshiften (en misschien hele vroege ochtendshiften ook, die niet gezien)
En nu zouden ze lachend een hele nacht doordoen? Dat zal er toevallig niets mee te maken hebben dat ze beiden op de bank zitten en zich snel nog even van hun beste kant willen laten zien? Nee, vast niet!
Ook zo netjes van Axel om zijn middelvinger op te steken naar waar de stagiair de munt laat vallen. Die persoon zien ze daar nog? Ze kijken allebei omhoog en maken eerst een juichend gebaar in de richting van waar start van de baan is. En dan doet Axel die middelvinger.quote:
ahh thanksquote:Op donderdag 13 maart 2025 01:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze doen de volgende shift niet, omdat ze overdag niet mogen slapen, anders had Axel het gedaan
Het gedrag tegen de medewerkers is erg respectloos helaasquote:Op donderdag 13 maart 2025 01:50 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ook zo netjes van Axel om zijn middelvinger op te steken naar waar de stagiair de munt laat vallen. Die persoon zien ze daar nog? Ze kijken allebei omhoog en maken eerst een juichend gebaar in de richting van waar start van de baan is. En dan doet Axel die middelvinger.
quote:Op donderdag 13 maart 2025 01:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als de regel klopt , dat je niet 2 achter elkaar mag pakken, moet Axel de volgende doen, dat zal lastiger worden, dus hoop ik dat er zo nog 1 komt
Deze was voor Axel toch ? Ik snap er geen reet meer vanquote:Op donderdag 13 maart 2025 01:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als de regel klopt , dat je niet 2 achter elkaar mag pakken, moet Axel de volgende doen, dat zal lastiger worden, dus hoop ik dat er zo nog 1 komt
die regel is er niet, vanavond in de uitzending kwam de gehele instructie en daar was niets op te horen wanneer je niet mag pakken.quote:Op donderdag 13 maart 2025 01:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |