ik ookquote:Op donderdag 13 maart 2025 01:09 schreef Flory- het volgende:
Axel checkt de diepvries (leeg) en besluit eieren met spek te bakken, Jane wil ook
Haha, dacht net hetzelfdequote:
Ik had begrepen dat ze Pootje en Sharice zouden laten slapen en dus tot 5 uur zouden blijven zitten?quote:Op donderdag 13 maart 2025 01:36 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ze kijken steeds minder naar buiten - overmoedig!
Ik hoop echt dat er nog een munt komt deze shift, binnen 20-25 minuten is er wissel.
Hieroquote:Op donderdag 13 maart 2025 00:34 schreef mazaru het volgende:
Ze pakken de shift voor Sharice en Pootje mee. Blijven ze zitten tot half vijf
[ afbeelding ]
Nou, BB heeft nooit gezegd dat ze buiten de wacht moesten houden. De enige regel was: proberen munt op te vangen - indien het lukt +100 voor 1, indien het mislukt -500 voor allen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 01:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Axel en Jane zijn trots dat ze slimmer zijn dan BB.
Maar zijn huis, zijn regels. Benieuwd of dit gepikt wordt, of dat er een sanctie op komt
Nou daarnet vroeg Jane toch: hoe lang moeten we nog? En toen zei Axel: nog 23 minuten!quote:Op donderdag 13 maart 2025 01:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat ze Pootje en Sharice zouden laten slapen en dus tot 5 uur zouden blijven zitten?
Maar weet het niet zeker
Ach waarom niet, dit is toch leuk ? En dan had BB de regels maar strakker moeten uitleggenquote:Op donderdag 13 maart 2025 01:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Axel en Jane zijn trots dat ze slimmer zijn dan BB.
Maar zijn huis, zijn regels. Benieuwd of dit gepikt wordt, of dat er een sanctie op komt
plannen zijn misschien veranderd, ik let niet altijd even goed opquote:Op donderdag 13 maart 2025 01:40 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Nou daarnet vroeg Jane toch: hoe lang moeten we nog? En toen zei Axel: nog 23 minuten!
Die blijven écht niet zitten tot 5 uur, dat was grootspraakquote:Op donderdag 13 maart 2025 01:40 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Nou daarnet vroeg Jane toch: hoe lang moeten we nog? En toen zei Axel: nog 23 minuten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |