Ja is best wel sportief dat ze die dingen niet gewoon laten vallenquote:Op donderdag 13 maart 2025 00:29 schreef Rhosyn het volgende:
wat kan hun dat geld schelen er gaat morgen 1 naar huis en de volgende volgende week
fuck de money
Shit, ik had slapende shift verwacht, nu wil ik blijven kijkenquote:Op donderdag 13 maart 2025 00:30 schreef Schakeltopia het volgende:
ze worden nu al overmoedig, ze blijve wel de hele nacht wakker
Oh neeeee!quote:Op donderdag 13 maart 2025 00:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Straks gelden de eventuele gevangen munten niet, omdat ze zich niet aan de regels hebben gehouden
Ze weten niet wie er uit gaat, ze kunnen beiden blijven of 1 van hun, dus zou niet slim zijnquote:Op donderdag 13 maart 2025 00:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja is best wel sportief dat ze die dingen niet gewoon laten vallen
Het werkt als een speer. Jaxel strikes againquote:
quote:Op donderdag 13 maart 2025 00:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja is best wel sportief dat ze die dingen niet gewoon laten vallen
Jaja, dat moet ik nog zienquote:Op donderdag 13 maart 2025 00:34 schreef mazaru het volgende:
Ze pakken de shift voor Sharice en Pootje mee. Blijven ze zitten tot half vijf
[ afbeelding ]
Echt wel. En met normale humorquote:Op donderdag 13 maart 2025 00:34 schreef Rhosyn het volgende:
[..]zijn gewoon aardige fatsoenlijke mensen
Ik zou het ook niet doen als ik hun was. Laten die maar lekker in de kou gaan zittenquote:
Ja klopt, maar het betekent wel constant wakker blijvenquote:Op donderdag 13 maart 2025 00:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet doen als ik hun was. Laten die maar lekker in de kou gaan zitten
Dan kunnen ze net zo goed naar bed gaan.quote:Op donderdag 13 maart 2025 00:29 schreef Rhosyn het volgende:
wat kan hun dat geld schelen er gaat morgen 1 naar huis en de volgende volgende week
fuck de money
Slaap lekkerquote:Op donderdag 13 maart 2025 00:37 schreef Schakeltopia het volgende:
nou top, ik ga me nest in. joe joe
[ afbeelding ]
Wel eens gehoord van een loopneus die je krijgt van de kou?quote:Op donderdag 13 maart 2025 00:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
de verkoudheid van Jane is spontaan genezen
Nee ik ben blond, 12 jaar en domquote:Op donderdag 13 maart 2025 00:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wel eens gehoord van een loopneus die je krijgt van de kou?
Ach, overdag liggen ze toch allemaal platquote:Op donderdag 13 maart 2025 00:37 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja klopt, maar het betekent wel constant wakker blijven
ahaquote:Op donderdag 13 maart 2025 00:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee ik ben blond, 12 jaar en dom
Heb al paar dagen weinig kunnen kijken overdag en 's avonds laat slapen zequote:Op donderdag 13 maart 2025 00:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ach, overdag liggen ze toch allemaal plat
Maar boos worden op Matti als die een munt mist.quote:Op donderdag 13 maart 2025 00:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet doen als ik hun was. Laten die maar lekker in de kou gaan zitten
Ook niet 's avonds laat hoor. Ik keek even om 9 uur en toen lagen ze al in bed allemaal.quote:Op donderdag 13 maart 2025 00:40 schreef Flory- het volgende:
[..]
Heb al paar dagen weinig kunnen kijken overdag en 's avonds laat slapen ze![]()
Dus dit is al beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |