Ik hoor haar niet zagenquote:Op donderdag 13 maart 2025 09:03 schreef czvt het volgende:
[..]
Jolien begint nu wel echt te zagen. Een vismijn is er niets tegen.
die google ik ff << geen resultaatquote:Op donderdag 13 maart 2025 09:03 schreef czvt het volgende:
[..]
Jolien begint nu wel echt te zagen. Een vismijn is er niets tegen.
Met z'n drieën er hebben er twee zelfs al gedoucht...quote:
Klopt niet he als je om de 3 zal wisselen. Dat je dan gewoon rustig aan doet. Kijk ze werden niet om 8 uur geroepen maar dan kan je je toch wel een beetje haastenquote:Op donderdag 13 maart 2025 09:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Met z'n drieën er hebben er twee zelfs al gedoucht...
Ze mogen niet klagen
Waarvan er 2 een heerlijke warme douche hebben genomen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:09 schreef greysbones het volgende:
Axel is eindelijk zover
Jane nog niet
Zoals elke keer nemen ze alle tijd
Schijt aan de anderen
In de tijd dat Jane en Axelquote:Op donderdag 13 maart 2025 09:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Waarvan er 2 een heerlijke warme douche hebben genomen.
Ze hebben elke keer maling aan de tijd.quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
In de tijd dat Jane en Axel
Er al hadden moeten zitten ja
Axel en Jane zijn inderdaad ietwat recalcitrant wat je kan verklaren omdat ze op de bank zitten.quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Klopt niet he als je om de 3 zal wisselen. Dat je dan gewoon rustig aan doet. Kijk ze werden niet om 8 uur geroepen maar dan kan je je toch wel een beetje haasten
Ze hadden er om 8 uur moeten staan.quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:13 schreef greysbones het volgende:
Moet je echt niet doen bij mij in de ochtend
Wat is erg als je 5 minuutjes langer zit in de ochtend
Plaat voor d’r kop
Niet te zuinig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |