Denk het ook niet anders waren ze wel van plaats gewisseldquote:Op donderdag 13 maart 2025 01:54 schreef anine het volgende:
[..]
die regel is er niet, vanavond in de uitzending kwam de gehele instructie en daar was niets op te horen wanneer je niet mag pakken.
Axel heeft hem ingeleverd, maar Jane heeft hem gepaktquote:Op donderdag 13 maart 2025 01:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Deze was voor Axel toch ? Ik snap er geen reet meer van![]()
Hij heeft hem ingeleverd en hoorde hem zeggen dat ze er nu allebei 4 hadden
Ik heb alleen maar nog gehoord/gelezen dat Axel wel regelmatig comments maakt over "de stagiaires".quote:Op donderdag 13 maart 2025 01:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het gedrag tegen de medewerkers is erg respectloos helaas
Zeker weten doen we dat niet, de bewoners hadden het er wel over. We weten niet wat er achter een SL is gezegdquote:Op donderdag 13 maart 2025 01:54 schreef anine het volgende:
[..]
die regel is er niet, vanavond in de uitzending kwam de gehele instructie en daar was niets op te horen wanneer je niet mag pakken.
Ja dank. Dat loop ik heel de avond te roepen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 01:54 schreef anine het volgende:
[..]
Bepaalde bewoners hadden het er wel over ja, omdat ze anders misschien zelf wel een foutje hadden gemaakt. Misschien dat er wel 1 munt tegelijk weggebracht mag worden, maar zelfs dat betwijfel ik.quote:Op donderdag 13 maart 2025 01:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zeker weten doen we dat niet, de bewoners hadden het er wel over. We weten niet wat er achter een SL is gezegd
Ik ben er echt van overtuigd dat ze dat zelf hebben verzonnen. Maar aangezien ze vaak maar half luisteren naar de instructies van BB (bvb die zei heel duidelijk "dag en nacht" en 1 minuut later vraagt Jane dan: moet dit ook s nachts?) en dat ze dat minuten later al zo bespraken, weet sowieso de helft al lang niet meer dat dat eigenlijk geen BB-instructie was.quote:Op donderdag 13 maart 2025 01:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zeker weten doen we dat niet, de bewoners hadden het er wel over. We weten niet wat er achter een SL is gezegd
Op zich wel goed gevonden, ja.quote:Op donderdag 13 maart 2025 02:04 schreef Flow3r het volgende:
Dit is toch geniaal
Lekker warm gezeten, gegeten en gedronken, spelletje gespeeld en als ze hun mond kunnen houden ziet de rest het pas als ze weer thuis zijn![]()
Jane gaat de anderen wakker maken, hun shift zit er op
Erg geloofwaardig is het niet, alles is weg, geen dekens, koude kussens, maar je moet wel wakker genoeg zijn om iets door te hebbenquote:Op donderdag 13 maart 2025 02:06 schreef Flow3r het volgende:
Jane doet haar warme dikke jas weer aan om de anderen wakker te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |