Je mag hem hebben van mij. Tis niet mijn type, maar gelukkig heeft iedereen een andere smaak, anders zat iedereen achter dezelfde man of vrouw aanquote:
uuuhh hij kan mijn kleinzoon zijn als ik en mijn dochter er snel bij waren geweestquote:Op donderdag 13 maart 2025 02:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je mag hem hebben van mij. Tis niet mijn type, maar gelukkig heeft iedereen een andere smaak, anders zat iedereen achter dezelfde man of vrouw aan
Sharice had eerder gevraagd de afwas voor haar over te latenquote:Op donderdag 13 maart 2025 02:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Oh Axel heeft de afwas laten staan, wat een bende zegt hij. Of is dat een geintje?
quote:Op donderdag 13 maart 2025 02:13 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
uuuhh hij kan mijn kleinzoon zijn als ik en mijn dochter er snel bij waren geweest
Verschil hequote:Op donderdag 13 maart 2025 02:19 schreef Rhosyn het volgende:
jygh iuhujgliuhkgliutliyt oihy liuyhggm liuyfhg
![]()
tijd om de streams uit te doen welterusten
Die ook gekookt heeft met Jordy, samen met Jordy heeft afgewassen en daarna de keuken en kastjes heeft schoongemaakt. Gelukkig heeft Axel ook al heel vaak gekookt, dus dat trekt het weer rechtquote:Op donderdag 13 maart 2025 02:18 schreef Kissingbird het volgende:
Jane vertikt het om de afwas te doen omdat iemand op nr1 er wat over zei.
Axel: mevrouw heeft 2x de afwas gedaan vandaag, dat heb ik zo vaak gedaan.
pootje: ik ging brood maken, ben die pot gister vergeten
ging dus over Jolien.
Vannacht heeft Axel wel lekker spek met eieren gemaakt, enkel voor zichzelf en Jane weliswaar.quote:Op donderdag 13 maart 2025 02:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die ook gekookt heeft met Jordy, samen met Jordy heeft afgewassen en daarna de keuken en kastjes heeft schoongemaakt. Gelukkig heeft Axel ook al heel vaak gekookt, dus dat trekt het weer recht![]()
Eieren en pannenkoeken bakken is het enige wat hij kan, tenminste, dat is wat hij zegt, maar kan ook gemakzucht zijnquote:Op donderdag 13 maart 2025 02:21 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Vannacht heeft Axel wel lekker spek met eieren gemaakt, enkel voor zichzelf en Jane weliswaar.
Bewijst dat hij eigenlijk wel wat kan in de keuken, maar gewoon niet wil als het ook voor de rest is.
Hij woont alleen, toch? 'k Vermoed dat hij best wel wat meer kan.quote:Op donderdag 13 maart 2025 02:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Eieren en pannenkoeken bakken is het enige wat hij kan, tenminste, dat is wat hij zegt, maar kan ook gemakzucht zijn
Hij is vrachtwagenchauffeur, zal wel vaak in die truckers plaatsen wat eten. Geen idee, de knul praat niet over zijn leven buiten het BB huisquote:Op donderdag 13 maart 2025 02:23 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Hij woont alleen, toch? 'k Vermoed dat hij best wel wat meer kan.
Ja vreemd, hé. Die zit daar al 7 (?) weken en we weten eigenlijk amper iets van die gast.quote:Op donderdag 13 maart 2025 02:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij is vrachtwagenchauffeur, zal wel vaak in die truckers plaatsen wat eten. Geen idee, de knul praat niet over zijn leven buiten het BB huis
quote:Op donderdag 13 maart 2025 02:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
De shift van Sharice en Pootje sla ik over. Als zij met elkaar praten, versta ik er bijna niets van. Als ze met een ander praten, is het nog een beetje te doen.
Was nog even gezellig, slaap lekker en kijkse nog.![]()
![]()
Is adres van diegene die de soc.med.van hem beheert had ik begrepenquote:Op donderdag 13 maart 2025 06:18 schreef Kinga het volgende:
Komt die moeder van jordy langs op mijn fyp op tiktok. In het huis van Jordy heeft ze alle nieuwe kaarten opgevangen die voor hem zijn binnen gekomen. En in de comments geeft ze gewoon zijn adres. Die is gek. Net zo wanhopig voor liefde als haar zoontje.
Mijn god is dit nu ook al de COO? Commentaren op ouders.quote:Op donderdag 13 maart 2025 06:18 schreef Kinga het volgende:
Komt die moeder van jordy langs op mijn fyp op tiktok. In het huis van Jordy heeft ze alle nieuwe kaarten opgevangen die voor hem zijn binnen gekomen. En in de comments geeft ze gewoon zijn adres. Die is gek. Net zo wanhopig voor liefde als haar zoontje.
Hij heeft alleen heel graag verteld over de swingersfeestjes waar hij kwam.quote:Op donderdag 13 maart 2025 02:29 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ja vreemd, hé. Die zit daar al 7 (?) weken en we weten eigenlijk amper iets van die gast.
Heeft hij broers of zussen? Wat doen zijn ouders? Waar gaat hij graag op reis?
Hij heeft dat soort dingetjes waarschijnlijk wel eens vermeld in die week dat ze in duo's alles van elkaar moesten leren. Maar los van die ene dag dat ze elkaar aan het ondervragen waren, nooit wat over zijn echte leven, hobby's, interesses, vrienden, ...
Ik zou af en toe rond hebben gelopen. Op die koude grond en stenen lijkt me vreselijk. Wel slim gevonden begin van de nacht van jane en axel. Die moeten trouwen zo overnemen om 8 uur maar zijn niet wakker gemaakt nog. Die gaan vast eerst nog douchen enzoquote:Op donderdag 13 maart 2025 07:45 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen ...
Ik zou niet meer overeind komen als ik in die kou op de grond moest slapen... nu zijn ze wel lekker aangekleed maar toch...brrr
Dan klopt het met wat ik schreef.quote:Op donderdag 13 maart 2025 07:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Matti is wakker en jolien en jordy bewegen ook regelmatig
Ja precies af en toe een beetje beweging... maar die jongelui willen alleen maar maffen heb ik het ideequote:Op donderdag 13 maart 2025 07:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik zou af en toe rond hebben gelopen. Op die koude grond en stenen lijkt me vreselijk. Wel slim gevonden begin van de nacht van jane en axel. Die moeten trouwen zo overnemen om 8 uur maar zijn niet wakker gemaakt nog. Die gaan vast eerst nog douchen enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar zijn niet wakker gemaakt door die er liggen en worden niet zelf wakker wat te begrijpen is.quote:Op donderdag 13 maart 2025 07:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja precies af en toe een beetje beweging... maar die jongelui willen alleen maar maffen heb ik het idee
Ooh zijn Axel en Jane zo aan de beurt om 08.00?... mogen ze wel opschieten...
Ja eigen schuld, dikke bult dan... beetje dom..quote:Op donderdag 13 maart 2025 08:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja maar zijn niet wakker gemaakt door die er liggen en worden niet zelf wakker wat te begrijpen is.
Dat vraag ik me ook af...quote:Op donderdag 13 maart 2025 08:06 schreef spapaars het volgende:
Als BB zijnde zou ik nu een munt werpen, kijken hoe waakzaam ze nog zijn.
Normaal is om 8 uur licht aanquote:Op donderdag 13 maart 2025 08:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja maar zijn niet wakker gemaakt door die er liggen en worden niet zelf wakker wat te begrijpen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |