quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:41 schreef Kissingbird het volgende:
Jane Axel Sharice hoor ik Jordy zeggen?
Ja is zeker vroeg, maar vorige week was het ook al vroeg toch? Werden de nominaties ook al aan ons bekend gemaaktquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:43 schreef danaqui het volgende:
Trouwens wel erg vroeg die nominatie nu
ja ze hadden het gisteren over dat ze denken maar 2 namen te moeten noemen dus vandaar dan nog Axel en Sharice erbij en ja mochten ze er wel 3 moeten noemen moest helaas pootje erook bij dan, dat had ik gisteren opgevangenquote:
Voor de censuur, dat ze die op Jane inzetten?quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja daarom snapte ik niet dat Jane net genoemd werd.
Ah daardoor werd ze genoemdquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Voor de censuur, dat ze die op Jane inzetten.
dat is dan om de stem van Jane tegen te gaan ?quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ah daardoor werd ze genoemdDank je!
Jaquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat is dan om de stem van Jane tegen te gaan ?
It takes one, to make onequote:Op woensdag 12 maart 2025 08:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Hij maakt mooie pannekoeken, eerlijk is eerlijk
Jaquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat is dan om de stem van Jane tegen te gaan ?
Vandaag is de laatste mogelijkheid om de GC'rs in te zetten. Daarna vervallen zequote:Op woensdag 12 maart 2025 08:49 schreef RelDaThief het volgende:
Zou wel goed zijn.
Iedereen zijn GC's laten inzetten en dan een spel waarbij alles alsnog helemaal ondersteboven kan worden gekeerd.
Ja, en toen nog 1, toen hij weg was en Jolien Axel en Jane aan het instrueren was over de afwas binnen. Dus oeps.quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:49 schreef Hznootje het volgende:
Is er vanmorgen vroeg een munt gevallen bij Mattheus?
Afgelopen nacht las ik in de COS is er een gevallen bij hem.quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:49 schreef Hznootje het volgende:
Yup, de beelden staan in het filmpjes topicquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:49 schreef Hznootje het volgende:
Yep, daarom dus...quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Vandaag is de laatste mogelijkheid om de GC'rs in te zetten. Daarna vervallen ze
Axel staat er sowieso wel op.quote:
precies nu weten ze wie wat heeft en kunnen ze overleggen om de gs's samen te gebruiken op iemand.quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:52 schreef KinKiJan het volgende:
Had het mooier gevonden als niemand van elkaar wist wie welke GC's heeft.
Erover praten is meteen GC kwijtraken, of zoiets.
En met plezier zo te horenquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Hij maakt mooie pannekoeken, eerlijk is eerlijk
Dat vind ik net zo met nominerenquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:52 schreef KinKiJan het volgende:
Had het mooier gevonden als niemand van elkaar wist wie welke GC's heeft.
Erover praten is meteen GC kwijtraken, of zoiets.
Ze zijn nog met 7quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:01 schreef Adat231 het volgende:
zouder er dit keer niet gewoon maar 2 op de bank komen?
dat was in het hele begin wel zo tochquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat vind ik net zo met nomineren
Als je het voor jezelf doet en niemand er iets over mag zeggen
Krijg je vast een andere uitkomst
Bedoel je de eerste BB?quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat was in het hele begin wel zo toch
daar was Axel ook mee bezig toch, en ze kunnen toch ook wachten?quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:03 schreef Rhosyn het volgende:
Ik hoor Axel zeggen tegen Jane. Dan gaan we toch gezellig met 2en ontbijten? Kwark met muesli en wat fruit.
Waar zijn de pannenkoeken dan die net gebakken zijn?
Jordy was toch pannenkoeken aan het bakken. ?quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:06 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
daar was Axel ook mee bezig toch, en ze kunnen toch ook wachten?
ja Jane pin goed dragen![]()
ja die zoeizo toch? met Ruud enzoquote:
die werd na de DGK geroepenquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:06 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jordy was toch pannenkoeken aan het bakken. ?
Ze mochten er volgens mij de ene keer welquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:07 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja die zoeizo toch? met Ruud enzo
en bij Jill en Thomas mocht het ook niet toch?
YouTube denk ikquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:08 schreef Joyce-43 het volgende:
kan je ergens nog BB 2009? met Ruud enzo Bart ergens terug kijken nee geloof ik he
nee Axel nam het even over en nu staat Jordy te bakkenquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:08 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja. Waar zijn de pannenkoeken dan?
Koelkast?
Ze hebben afgelopen dagen ‘s ochtends apart gegetenquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:09 schreef Joyce-43 het volgende:
konden die 2 nou niet even wachten om met alle aan tafel te ontbijten eigenheimers
ja die weten dat 1 van hun erop komt natuurlijkquote:
ja en niet te vergeten dat ze de afgelopen nachten dus voor jan joker hebben gezeten voor de munten nu er 1 gevallen is xDquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:00 schreef greysbones het volgende:
Axel vind het een gespannen sfeer
Calm your tits
Ik denk dat iedereen kapot is
ja maar de meeste waren nu binnen behalve pootje en sharice en Jordy was ook met pannenkoeken bezig dan kan je toch wel even wachtenquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben afgelopen dagen ‘s ochtends apart gegeten
Ivm die opdracht
Jep tis zuurquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:12 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
ja en niet te vergeten dat ze de afgelopen nachten dus voor jan joker hebben gezeten voor de munten nu er 1 gevallen is xD
Ze moeten ook af en aan naar de dbkquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:13 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar de meeste waren nu binnen behalve pootje en sharice en Jordy was ook met pannenkoeken bezig dan kan je toch wel even wachten
Ah duidelijk! Dan is het dus de schuld van Jolienquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:05 schreef Joyce-43 het volgende:
Sharice verteld net dus dat er maar 1 munt per persoon gepakt mag worden dus Mattie had die munt niet eens meer mogen pakken
Ookquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:15 schreef Harrison het volgende:
[..]
Ah duidelijk! Dan is het dus de schuld van Jolien
ja die van Axel dus heb je helemaal goedquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:15 schreef Harrison het volgende:
[..]
matti en jordy hadden ook jolien in bed laten liggen tijdens hun shift, pas het laatste uurtje was ze erbij.quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:15 schreef Harrison het volgende:
[..]
Ze hebben gisteravond bijna alle aardbeien opgegeten bij de cheescake. Met z’n allenquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:16 schreef Joyce-43 het volgende:
Jolien zijn niet zoveel aardbeien meer, hoe komt dat toch? omdat Jane en Axel maar blijven pakken
de aardbeien zijn toch niet op?quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:16 schreef Joyce-43 het volgende:
Jolien zijn niet zoveel aardbeien meer, hoe komt dat toch? omdat Jane en Axel maar blijven pakken
oh okquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:18 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ze hebben gisteravond bijna alle aardbeien opgegeten bij de cheescake. Met z’n allen
Nee, ongefundeerd mensen de schuld geven is leukerquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:18 schreef Verida het volgende:
[..]
de aardbeien zijn toch niet op?
Kan Jolien vandaag lekker aardbeitjes op haar pannenkoek nemen
Beter fruit opeten dan laten verrotten.
Dat is gewoon jennen en stemmingmakerij..quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, ongefundeerd mensen de schuld geven is leuker![]()
vooral stemmingmakerij en dat maakt het er niet leuker opquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat is gewoon jennen en stemmingmakerij..
Maar ja..
ja wil die ook wel eens zien,kan die niet goed ontcijferen inderdaadquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:19 schreef Rhosyn het volgende:
Ik vind die Disney poster geweldig.
Die wordt veel te weinig in beeld gebracht.
Was ook vrij bizar. Alsof BB ooit rechtstreeks zo met ze praat.quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:22 schreef greysbones het volgende:
Jane krijgt geen antwoord van BB
Over haar pin
Ietwat geïrriteerd loopt ze weg
Laat maar
Nu bij de voorraadkamer
Mag de voorraad open
Ook geen gehoor daar
Had meer het idee dat ze een poging deed tot horen of ze wat kon horen in de dbkquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Was ook vrij bizar. Alsof BB ooit rechtstreeks zo met ze praat.
ja en plus waarom zou ze een van de pinnen niet op hoeven? xDquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
In principe praat BB tegen de bewoners maar bewoners tegen BB praten is ook wel gek eigenlijk.quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Was niet helemaal het goede moment, Matt was nog onderweg naar binnen en de eerste minuut daarbinnen wordt er toch niks interessants gezegd.quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Had meer het idee dat ze een poging deed tot horen of ze wat kon horen in de dbk
Maar dat ligt misschien aan mij
Het kartel wil Sharicequote:Op woensdag 12 maart 2025 09:26 schreef Cupfighter het volgende:
Axel, Jane, Pootje gaat de bank worden vermoed ik
Dan wordt het spannend tussen Axel en Pootje
Er is zelfs al gezegd door BB dat ze dat niet meer in hun microfoon mogen doen,quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:24 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
In principe praat BB tegen de bewoners maar bewoners tegen BB praten is ook wel gek eigenlijk.
Helemaal als ze van alles vragen.
Wanneer is dat er in geslopen?
wat vroeg ze dan?quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:22 schreef greysbones het volgende:
Jane krijgt geen antwoord van BB
Over haar pin
Ietwat geïrriteerd loopt ze weg
Laat maar
Nu bij de voorraadkamer
Mag de voorraad open
Ook geen gehoor daar
BB had al gezegd dat de pinnen goed zichtbaar op moestenquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Doe die pin gewoon niet op als je er geen zin in hebt, dan hoor je wel of Bb er commentaar op heeft. Hoe moeilijk is het
Dat was het vorige week toch ook? Toen werd het zelfs een dag eerder bekend gemaakt.quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Het voordeel is deze week wel heel eenzijdig, dus nog een twist zou het leuk maken. Ik hou niet zo van voorspelbaar.
ja dat denk ik ook, van de week hing zo ook in de gang voor DR mee te luisterenquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Had meer het idee dat ze een poging deed tot horen of ze wat kon horen in de dbk
Maar dat ligt misschien aan mij
Ja, mochten de fans voor 'stemmen'quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:27 schreef marky het volgende:
[..]
Dat was het vorige week toch ook? Toen werd het zelfs een dag eerder bekend gemaakt.
Heel benieuwd wat Jane doet als Axel weg is.quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:26 schreef Cupfighter het volgende:
Axel, Jane, Pootje gaat de bank worden vermoed ik
Dan wordt het spannend tussen Axel en Pootje
Op insta jaquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, mochten de fans voor 'stemmen'
Afluisteren doen ze allemaal.quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat denk ik ook, van de week hing zo ook in de gang voor DR mee te luisteren
zou ik ook begrijpen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:29 schreef Rhosyn het volgende:
Mocht Axel vrijdag naar huis gaan vind ik dat helemaal niet erg. En ik denk Axel ook niet.
Lekker weg uit dat spinnennest.
Net als Tyron vorig jaar.
Misschien bieden ze hem ook wel 10.000 euro om weg te gaan.
Dan zeg ik doen jongen.
Het bod bij Tyron was dat voor of nadat de nominaties bekend waren?quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:29 schreef Rhosyn het volgende:
Mocht Axel vrijdag naar huis gaan vind ik dat helemaal niet erg. En ik denk Axel ook niet.
Dan zeg ik doen jongen.
dat moet al 2 maanden, waarom zou het bij haar anders wezenquote:
Ja, want lekker regen deze weekquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:31 schreef greysbones het volgende:
Ze smullen van de pannenkoeken
Jane vandaag gaan we niks meer doen
Axel denk het niet
Ach misschien 3 weken voor het eind tijd voor de Tuinset
Voorquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het bod bij Tyron was dat voor of nadat de nominaties bekend waren?
ik hoop echt dat Jane weggaat en dat Axel dan oneeeeeeeeeeeeeeeeee alleentjes isquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:28 schreef marky het volgende:
[..]
Heel benieuwd wat Jane doet als Axel weg is.
Tuinset... kunnen ze net zo goed bewaren voor volgend jaar. Dat hadden ze echt veel eerder moeten doen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:31 schreef greysbones het volgende:
Axel denk het niet
Ik kon op insta stemmenquote:
dat is waar, maar echt Jane spant de kroon dit seizoenquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:29 schreef Verida het volgende:
[..]
Afluisteren doen ze allemaal.
eigenlijk had BB daarin ook veel strenger moeten zijn vanaf het begin.
Dat weet ik niet meer.quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het bod bij Tyron was dat voor of nadat de nominaties bekend waren?
quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:31 schreef greysbones het volgende:
Axel denk het niet
Toch zou ik het wel ook jammer vinden als hij weg moet. Ik kan zo genieten van de gezellige suite-sessies van Axel en Jane, de humor van die twee en de manier van het spel spelen. Dat ga ik echt wel missen. Zij relativeren de boel tenminste een beetje en maken het luchtig.quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:30 schreef Verida het volgende:
[..]
zou ik ook begrijpen.
Lekker weer naar huis, je hebt de ervaring meegemaakt en weer lekker thuis gewoon hard gaan werken in plaats van hangen
Dat was niet deze week en hij vind zelf 10k te weinig hij wil 20kquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:29 schreef Rhosyn het volgende:
Dan zeg ik doen jongen.
zoveel hebben ze er toch niet aan gemist?quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:32 schreef Verity het volgende:
[..]
Tuinset... kunnen ze net zo goed bewaren voor volgend jaar. Dat hadden ze echt veel eerder moeten doen.
Uiteindelijk moet bijna iedereen weg..quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:34 schreef Harrison het volgende:
[..]
Toch zou ik het wel ook jammer vinden als hij weg moet. Ik kan zo genieten van de gezellige suite-sessies van Axel en Jane, de humor van die twee en de manier van het spel spelen. Dat ga ik echt wel missen. Zij relativeren de boel tenminste een beetje en maken het luchtig.
Ik denk iedereenquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Uiteindelijk moet bijna iedereen weg..
uuh? Heeft Axel al een bod gekregen dan?quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:34 schreef marky het volgende:
[..]
Dat was niet deze week en hij vind zelf 10k te weinig hij wil 20k
Doen mijn kids thuis ook gerust hoor.quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:37 schreef Kissingbird het volgende:
Jane at in Amerika pizza voor ontbijt
welnee, hij heeft het hier wel eens over gehadquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
uuh? Heeft Axel al een bod gekregen dan?
Viezzzzquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:38 schreef Kissingbird het volgende:
RaspatatNiet iedereen kent het in het huis
Hier de mijne ookquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Doen mijn kids thuis ook gerust hoor.
ja 10k van zijn eigen persoonlijke pot, die hij mag inleveren vrijdag!quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:29 schreef Rhosyn het volgende:
Dan zeg ik doen jongen.
Zoveel geld heeft hij nietquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:39 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
ja 10k van zijn eigen persoonlijke pot, die hij mag inleveren vrijdag!
Voor een keer vind ik dat wel lekkerquote:
Precies. Ik net zo.quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:34 schreef Harrison het volgende:
[..]
Toch zou ik het wel ook jammer vinden als hij weg moet. Ik kan zo genieten van de gezellige suite-sessies van Axel en Jane, de humor van die twee en de manier van het spel spelen. Dat ga ik echt wel missen. Zij relativeren de boel tenminste een beetje en maken het luchtig.
helemaal met je eens.quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:34 schreef Harrison het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik was vandaag jaren oud toen ik leerde wat raspatat is![]()
KOUSEBAND!!!quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:29 schreef greysbones het volgende:
Jane schreeuwt even door de hele hut
Peanutbutter
Zelfde gedachten hebben wequote:Op woensdag 12 maart 2025 09:45 schreef marky het volgende:
Is ze helemaal opgemaakt en wil ze de sauna in.
Ik vind overigens dat gelul over die stagelopers niet zo netjes. Daar zou BB misschien in een dbk gesprekje wat over kunnen zeggen.
Ik wou het net zeggenquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Alleen wij mogen iedereen bij de Febo stagiaire noemen!!!
Wij zijn ook lekker hypocriet wat dat betreftquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat leest Bb toch nietquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoe Axel net vroeg of de sauna aankon vond ik te ver gaan.. Ik had dat ding niet aangemaaktquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:45 schreef marky het volgende:
Is ze helemaal opgemaakt en wil ze de sauna in.
Ik vind overigens dat gelul over die stagelopers niet zo netjes. Daar zou BB misschien in een dbk gesprekje wat over kunnen zeggen.
Zijn de slakken je ook dankbaarquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:52 schreef Puzzie het volgende:
Niet op slakken zout leggen is ook wel fijn
Als je hun gesprek deze nacht had gehoord dan was je getuige geweest van de arrogantie van Axel en Jane. Hun uitlatingen over iedereen in het huis, ex bewoners en kijkers waren ronduit walgelijk. Heel wat negatieve commentaren erover kon je hier dan ook terecht lezen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoe Axel net vroeg of de sauna aankon vond ik te ver gaan.. Ik had dat ding niet aangemaakt
Opzouten met die slakkenquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zijn de slakken je ook dankbaar
Ik weetquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zijn de slakken je ook dankbaar
Ik las het.quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:52 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Als je hun gesprek deze nacht had gehoord dan was je getuige geweest van de arrogantie van Axel en Jane. Hun uitlatingen over iedereen in het huis, ex bewoners en kijkers waren ronduit walgelijk. Heel wat negatieve commentaren erover kon je hier dan ook terecht lezen.
quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:52 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Als je hun gesprek deze nacht had gehoord dan was je getuige geweest van de arrogantie van Axel en Jane. Hun uitlatingen over iedereen in het huis, ex bewoners en kijkers waren ronduit walgelijk. Heel wat negatieve commentaren erover kon je hier dan ook terecht lezen.
Ze hebben samen een apart soort humor, met veel cynisme. Ik houd er van, maar het wordt ook door heel veel mensen niet begrepen en veel te serieus genomen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:52 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:48 schreef Li0nHeart het volgende:
nou ze bedoelen het ook serieus Axel heeft al te kennen gegeven dat hij Jordy echt haatquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:54 schreef Hznootje het volgende:
[..]
[..]
Ze hebben samen een apart soort humor, met veel cynisme. Ik houd er van, maar het wordt ook door heel veel mensen niet begrepen en veel te serieus genomen.
Mja alles is wat zwart/wit ...weinig ruimte voor nuance ..quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Het woord walgelijk zit inmiddels ook wel in mijn irritatie zone.
Tuurlijk, ze 'haten' elkaar daar allemaal…quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:56 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou ze bedoelen het ook serieus Axel heeft al te kennen gegeven dat hij Jordy echt haat
ik wil er geen welles nietes verhaal van maken, maar hoe jordy, jolien en mattie vannacht over Axel en Jane tekeer gingen was ook niet helemaal netjes.quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:52 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Heerlijke patat is datquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:38 schreef Kissingbird het volgende:
Wij zorgen ook niet voor deze mensen. Ik heb het overigens niet zo vaak over de stagelopers van BB.quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat hoeft ook niet , dat doen de bewoners wel voor jou.quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:57 schreef marky het volgende:
[..]
Wij zorgen ook niet voor deze mensen. Ik heb het overigens niet zo vaak over de stagelopers van BB.
Ze hadden het voornamelijk over hun gebrek aan het doen van de afwas. Uiteindelijk heeft Jordy daarvan het grootste deel gedaan. Dat ze daarvoor soms wat sterkere bewordingen gebruiken... Ik heb ze hun niet kneus horen noemen of dat ze ronduit een hekel aan iemand hebben.quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:57 schreef Verida het volgende:
[..]
ik wil er geen welles nietes verhaal van maken, maar hoe jordy, jolien en mattie vannacht over Axel en Jane tekeer gingen was ook niet helemaal netjes.
maar daar lees je amper iets over, omdat deze drie bewoners niet veel fout kunnen doen.
En dat is jammer, dat maakt het teruglezen niet makkelijker of leuker.
Verder geen discussie nodig over wie wat heeft gezegd, maar ik wil dit toch wel even genoemd hebben.
Meen te hebben gezien dat ze gister de ehbo kist erbij paktenquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:59 schreef Rhosyn het volgende:
Jane en Axel spelen hun zelf gemaakt spel. Mens erger je niet. Daar hadden ze gisteren ook veel lol mee met Jolien en Mattheus.
Ziet er toch geweldig uit?![]()
Die pionnetjes. En die dobbelsteen![]()
Ze hebben toch geen plakband? Hoe zit dat dan vast...
ze waren er wel al mee begonnen dus het bord was al geplakt voor BB wat ervan zeiquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:59 schreef Rhosyn het volgende:
Jane en Axel spelen hun zelf gemaakt spel. Mens erger je niet. Daar hadden ze gisteren ook veel lol mee met Jolien en Mattheus.
Ziet er toch geweldig uit?![]()
Die pionnetjes. En die dobbelsteen![]()
Ze hebben toch geen plakband? Hoe zit dat dan vast...
Ow dacht dat het buiten wasquote:Op woensdag 12 maart 2025 10:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dacht Jane? maar heb alleen s2 aanstaan.
Ik vind het ook leuk omdat het een spel is uit midden vorige eeuw..quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:03 schreef rinardo het volgende:
Zo leuk, die zelfgemaakte mens erger je niet
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dat hebben ze idd leuk gedaanquote:Op woensdag 12 maart 2025 10:03 schreef rinardo het volgende:
Zo leuk, die zelfgemaakte mens erger je niet
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik moet wel zeggen dat ik het jammer vind dat er waarschijnlijk veel meer mensen zijn die die cynische humor van Axel en Jane wel snappen en kunnen waarderen, maar die hier niks meer durven schrijven omdat de negativiteit hier over die twee zo overweldigend en intimiderend is. En dan wordt er nu zelfs ook nog gezegd dat al die negatieve opmerkingen "bewijs" zijn dat het echt zo was.quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:57 schreef Verida het volgende:
[..]
ik wil er geen welles nietes verhaal van maken, maar hoe jordy, jolien en mattie vannacht over Axel en Jane tekeer gingen was ook niet helemaal netjes.
maar daar lees je amper iets over, omdat deze drie bewoners niet veel fout kunnen doen.
En dat is jammer, dat maakt het teruglezen niet makkelijker of leuker.
Verder geen discussie nodig over wie wat heeft gezegd, maar ik wil dit toch wel even genoemd hebben.
quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:06 schreef Harrison het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat ik het jammer vind dat er waarschijnlijk veel meer mensen zijn die die cynische humor van Axel en Jane wel snappen en kunnen waarderen, maar die hier niks meer durven schrijven omdat de negativiteit hier over die twee zo overweldigend en intimiderend is. En dan wordt er nu zelfs ook nog gezegd dat al die negatieve opmerkingen "bewijs" zijn dat het echt zo was.
Dat is een prima beredenering.quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:06 schreef Harrison het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat ik het jammer vind dat er waarschijnlijk veel meer mensen zijn die die cynische humor van Axel en Jane wel snappen en kunnen waarderen, maar die hier niks meer durven schrijven omdat de negativiteit hier over die twee zo overweldigend en intimiderend is. En dan wordt er nu zelfs ook nog gezegd dat al die negatieve opmerkingen "bewijs" zijn dat het echt zo was.
Tja er is een baan van Schiphol dicht, dus de vliegtuigen moeten nu een andere routequote:Op woensdag 12 maart 2025 10:15 schreef greysbones het volgende:
De vliegtuigen blijven maar overkomen
Sharice denkt nog steeds dat ze haar niet op de bank gaan zetten, zoals ze haar beloofd haddenquote:Op woensdag 12 maart 2025 10:17 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice: denk je dat vandaag de nominaties bekend worden gemaakt of morgen?
Jordy: denk vanmiddag.
Blijf het apart vinden om Sharice en Pootje amicaal te zien met 'hun'.
Wel een leuke plottwist. Sharice vind ik wel anders zonder Milena, liever.
Dat gaat ook wel een beetje verquote:Op woensdag 12 maart 2025 10:17 schreef Rhosyn het volgende:
Ik zie dat Jolien nu met Axel mens erger je niet doet.
( al ben ik nu wel wat wantrouwig...![]()
Dat Axel en Jane juist dit spel hebben gemaakt is ook wel humor
Tijdens het eten alquote:Op woensdag 12 maart 2025 10:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat gaat ook wel een beetje ver![]()
Misschien hebben ze wel gevraagd of ze een potje meedoet
Voilaquote:Op woensdag 12 maart 2025 10:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tijdens het eten al
Toen zei Jolien al dat ze het leuk vond
En nogmaals en dit telt voor iedereen maar dit verpest zo de sfeer hierquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:39 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat deden jullie net ook , en meer zeg ik er niet over
Deden ze vorig jaar het hele seizoen met die 30 vliegtuigjesquote:Op woensdag 12 maart 2025 10:26 schreef marky het volgende:
Je weet dat BB in de laatste fase is beland als ze het over de vliegtuigen hebben die overvliegen.
Die mogen wel overvliegenquote:Op woensdag 12 maart 2025 10:27 schreef Verida het volgende:
Ik vind het overigens wel heel erg rustig dat er geen vliegtuigjes over mogen vliegen met een banner erachter
whatever, ik vind het rustig dat ze er niet zijn dit jaar.quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die mogen wel overvliegen
Maar denk dat BB zelf heeft gezegd hier niks mee te doen
Dus geen oproep als ze zouden vliegen
Heb ik moeten googlen. Lijkt me niet O.K. die patat.quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:38 schreef Kissingbird het volgende:
Lust je pringels? Chips ?quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:29 schreef Jockari het volgende:
[..]
Heb ik moeten googlen. Lijkt me niet O.K. die patat.
(Wat daar over vliegt is aan het landenquote:Op woensdag 12 maart 2025 10:25 schreef greysbones het volgende:
Jordy en Matti genieten van de opstijgende vliegtuigen
Het zijn landende vliegtuigenquote:Op woensdag 12 maart 2025 10:25 schreef greysbones het volgende:
Jordy en Matti genieten van de opstijgende vliegtuigen
quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
(Wat daar over vliegt is aan het landen)
I stand correctedquote:
Het is net of ze weet dat ik hier met een koptelefoon zit.quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:33 schreef greysbones het volgende:
Jane gilt of haar leven ervan af hangt
is lekkâhquote:Op woensdag 12 maart 2025 10:29 schreef Jockari het volgende:
[..]
Opvallend dat het dit jaar totaal niet is. Denk dat BB daar wat van heeft gezegd tegen de familie en vrienden. Was vorig jaar totaal niet bijzonder en was het eerder sneu als je geen vliegtuig kreeg.quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Deden ze vorig jaar het hele seizoen met die 30 vliegtuigjes
Is eigenlijk gefrituurde reepjes aardappelpuree.quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:29 schreef Jockari het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het is net of ze weet dat ik hier met een koptelefoon zit.
tuurlijk moeten ze nu verdeeld worden, nu is het niet belangrijk dat er iemand meegaat die goed in het spel isquote:Op woensdag 12 maart 2025 10:37 schreef Rhosyn het volgende:
Getsie geluid.. iedereen in paniek ... drukkerij tickets Jane pakt ze.
Ze vinden dat ze verdeeld moeten worden.
Jolien is nog niet geweest.
Is ook belangrijkquote:Op woensdag 12 maart 2025 10:38 schreef Jockari het volgende:
Jolien gaat alvast eerst nog foundation opdoen. Is natuurlijk zeer belangrijk. Jane gaat nog even schijten.
Maar ja wat bedoelt hij met 'andere mensen'quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:41 schreef greysbones het volgende:
Jordy denkt dat er andere mensen kijken
Ik denk het niet
Een nieuw publiekquote:Op woensdag 12 maart 2025 10:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar ja wat bedoelt hij met 'andere mensen'
Dat jaquote:Op woensdag 12 maart 2025 10:42 schreef Jockari het volgende:
De kluis valt al uit elkaar
[ afbeelding ]
Zo'n 55 jaar geleden kon ik dit al kopen bij Snackbar Oase in Beverwijk, mensen stonden erquote:Op woensdag 12 maart 2025 10:35 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Is eigenlijk gefrituurde reepjes aardappelpuree.
Dat denk ik eigenlijk nietquote:Op woensdag 12 maart 2025 10:42 schreef Hznootje het volgende:
Jordy denkt dat er heisa komt als de nominaties bekend worden.
geen ouwe lullenquote:Op woensdag 12 maart 2025 10:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar ja wat bedoelt hij met 'andere mensen'
Haha ik toen ik haar of 15 was op het 5 meiplein in leiden dus 50 jaar terug. Zo krokant om te eten.quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zo'n 55 jaar geleden kon ik dit al kopen bij Snackbar Oase in Beverwijk, mensen stonden er
voor in de rij
Ben je nu kaal, omdat je toen een haar of 15 had ?quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Haha ik toen ik haar of 15 was op het 5 meiplein in leiden dus 50 jaar terug. Zo krokant om te eten.
Had daar meer van verwacht. In het buitenland wordt die gekke vogel meer gebruikt. Gossip bird is het daarquote:
Ik zag dat Axel en Jane een prank deden over iedereen en dit met ontzettende humor en lachen. Wat er overal weer van gemaakt wordt zegt wat over deze mensen!quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:52 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:48 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ben je nu kaal, omdat je toen een haar of 15 had ?
Daarom die mag als ze erop staat van mijn blijven. Zeker na hoe axel hun toegesproken heeft de afgelopen dagenquote:Op woensdag 12 maart 2025 10:51 schreef Puzzie het volgende:
Weg gesprek maar dat heeft Sharice goed gezegd![]()
ja.. vraag me dan af waarom we dit niet mogen horen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:52 schreef Flow3r het volgende:
Streamlock middenin een gesprek, hoe verrassend weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |