Zijn de slakken je ook dankbaarquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:52 schreef Puzzie het volgende:
Niet op slakken zout leggen is ook wel fijn
Als je hun gesprek deze nacht had gehoord dan was je getuige geweest van de arrogantie van Axel en Jane. Hun uitlatingen over iedereen in het huis, ex bewoners en kijkers waren ronduit walgelijk. Heel wat negatieve commentaren erover kon je hier dan ook terecht lezen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoe Axel net vroeg of de sauna aankon vond ik te ver gaan.. Ik had dat ding niet aangemaakt
Opzouten met die slakkenquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zijn de slakken je ook dankbaar
Ik weetquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zijn de slakken je ook dankbaar
Ik las het.quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:52 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Als je hun gesprek deze nacht had gehoord dan was je getuige geweest van de arrogantie van Axel en Jane. Hun uitlatingen over iedereen in het huis, ex bewoners en kijkers waren ronduit walgelijk. Heel wat negatieve commentaren erover kon je hier dan ook terecht lezen.
quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:52 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Als je hun gesprek deze nacht had gehoord dan was je getuige geweest van de arrogantie van Axel en Jane. Hun uitlatingen over iedereen in het huis, ex bewoners en kijkers waren ronduit walgelijk. Heel wat negatieve commentaren erover kon je hier dan ook terecht lezen.
Ze hebben samen een apart soort humor, met veel cynisme. Ik houd er van, maar het wordt ook door heel veel mensen niet begrepen en veel te serieus genomen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:52 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Alleen wij mogen iedereen bij de Febo stagiaire noemen!!!
nou ze bedoelen het ook serieus Axel heeft al te kennen gegeven dat hij Jordy echt haatquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:54 schreef Hznootje het volgende:
[..]
[..]
Ze hebben samen een apart soort humor, met veel cynisme. Ik houd er van, maar het wordt ook door heel veel mensen niet begrepen en veel te serieus genomen.
Mja alles is wat zwart/wit ...weinig ruimte voor nuance ..quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Het woord walgelijk zit inmiddels ook wel in mijn irritatie zone.
Tuurlijk, ze 'haten' elkaar daar allemaal…quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:56 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou ze bedoelen het ook serieus Axel heeft al te kennen gegeven dat hij Jordy echt haat
ik wil er geen welles nietes verhaal van maken, maar hoe jordy, jolien en mattie vannacht over Axel en Jane tekeer gingen was ook niet helemaal netjes.quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:52 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Heerlijke patat is datquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:38 schreef Kissingbird het volgende:
RaspatatNiet iedereen kent het in het huis
Wij zorgen ook niet voor deze mensen. Ik heb het overigens niet zo vaak over de stagelopers van BB.quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Alleen wij mogen iedereen bij de Febo stagiaire noemen!!!
Dat hoeft ook niet , dat doen de bewoners wel voor jou.quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:57 schreef marky het volgende:
[..]
Wij zorgen ook niet voor deze mensen. Ik heb het overigens niet zo vaak over de stagelopers van BB.
Ze hadden het voornamelijk over hun gebrek aan het doen van de afwas. Uiteindelijk heeft Jordy daarvan het grootste deel gedaan. Dat ze daarvoor soms wat sterkere bewordingen gebruiken... Ik heb ze hun niet kneus horen noemen of dat ze ronduit een hekel aan iemand hebben.quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:57 schreef Verida het volgende:
[..]
ik wil er geen welles nietes verhaal van maken, maar hoe jordy, jolien en mattie vannacht over Axel en Jane tekeer gingen was ook niet helemaal netjes.
maar daar lees je amper iets over, omdat deze drie bewoners niet veel fout kunnen doen.
En dat is jammer, dat maakt het teruglezen niet makkelijker of leuker.
Verder geen discussie nodig over wie wat heeft gezegd, maar ik wil dit toch wel even genoemd hebben.
Meen te hebben gezien dat ze gister de ehbo kist erbij paktenquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:59 schreef Rhosyn het volgende:
Jane en Axel spelen hun zelf gemaakt spel. Mens erger je niet. Daar hadden ze gisteren ook veel lol mee met Jolien en Mattheus.
Ziet er toch geweldig uit?![]()
Die pionnetjes. En die dobbelsteen![]()
Ze hebben toch geen plakband? Hoe zit dat dan vast...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |