Ik denk iedereenquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Uiteindelijk moet bijna iedereen weg..
uuh? Heeft Axel al een bod gekregen dan?quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:34 schreef marky het volgende:
[..]
Dat was niet deze week en hij vind zelf 10k te weinig hij wil 20k
Doen mijn kids thuis ook gerust hoor.quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:37 schreef Kissingbird het volgende:
Jane at in Amerika pizza voor ontbijt
welnee, hij heeft het hier wel eens over gehadquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
uuh? Heeft Axel al een bod gekregen dan?
Viezzzzquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:38 schreef Kissingbird het volgende:
RaspatatNiet iedereen kent het in het huis
Hier de mijne ookquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Doen mijn kids thuis ook gerust hoor.
ja 10k van zijn eigen persoonlijke pot, die hij mag inleveren vrijdag!quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:29 schreef Rhosyn het volgende:
Mocht Axel vrijdag naar huis gaan vind ik dat helemaal niet erg. En ik denk Axel ook niet.
Lekker weg uit dat spinnennest.
Net als Tyron vorig jaar.
Misschien bieden ze hem ook wel 10.000 euro om weg te gaan.
Dan zeg ik doen jongen.
Zoveel geld heeft hij nietquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:39 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
ja 10k van zijn eigen persoonlijke pot, die hij mag inleveren vrijdag!
Voor een keer vind ik dat wel lekkerquote:
Precies. Ik net zo.quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:34 schreef Harrison het volgende:
[..]
Toch zou ik het wel ook jammer vinden als hij weg moet. Ik kan zo genieten van de gezellige suite-sessies van Axel en Jane, de humor van die twee en de manier van het spel spelen. Dat ga ik echt wel missen. Zij relativeren de boel tenminste een beetje en maken het luchtig.
helemaal met je eens.quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:34 schreef Harrison het volgende:
[..]
Toch zou ik het wel ook jammer vinden als hij weg moet. Ik kan zo genieten van de gezellige suite-sessies van Axel en Jane, de humor van die twee en de manier van het spel spelen. Dat ga ik echt wel missen. Zij relativeren de boel tenminste een beetje en maken het luchtig.
quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik was vandaag jaren oud toen ik leerde wat raspatat is![]()
KOUSEBAND!!!quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:29 schreef greysbones het volgende:
Jane schreeuwt even door de hele hut
Peanutbutter
Zelfde gedachten hebben wequote:Op woensdag 12 maart 2025 09:45 schreef marky het volgende:
Is ze helemaal opgemaakt en wil ze de sauna in.
Ik vind overigens dat gelul over die stagelopers niet zo netjes. Daar zou BB misschien in een dbk gesprekje wat over kunnen zeggen.
Ik wou het net zeggenquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Alleen wij mogen iedereen bij de Febo stagiaire noemen!!!
Wij zijn ook lekker hypocriet wat dat betreftquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat leest Bb toch nietquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoe Axel net vroeg of de sauna aankon vond ik te ver gaan.. Ik had dat ding niet aangemaaktquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:45 schreef marky het volgende:
Is ze helemaal opgemaakt en wil ze de sauna in.
Ik vind overigens dat gelul over die stagelopers niet zo netjes. Daar zou BB misschien in een dbk gesprekje wat over kunnen zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |