Afluisteren doen ze allemaal.quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat denk ik ook, van de week hing zo ook in de gang voor DR mee te luisteren
zou ik ook begrijpen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:29 schreef Rhosyn het volgende:
Mocht Axel vrijdag naar huis gaan vind ik dat helemaal niet erg. En ik denk Axel ook niet.
Lekker weg uit dat spinnennest.
Net als Tyron vorig jaar.
Misschien bieden ze hem ook wel 10.000 euro om weg te gaan.
Dan zeg ik doen jongen.
Het bod bij Tyron was dat voor of nadat de nominaties bekend waren?quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:29 schreef Rhosyn het volgende:
Mocht Axel vrijdag naar huis gaan vind ik dat helemaal niet erg. En ik denk Axel ook niet.
Dan zeg ik doen jongen.
dat moet al 2 maanden, waarom zou het bij haar anders wezenquote:
Ja, want lekker regen deze weekquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:31 schreef greysbones het volgende:
Ze smullen van de pannenkoeken
Jane vandaag gaan we niks meer doen
Axel denk het niet
Ach misschien 3 weken voor het eind tijd voor de Tuinset
Voorquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het bod bij Tyron was dat voor of nadat de nominaties bekend waren?
ik hoop echt dat Jane weggaat en dat Axel dan oneeeeeeeeeeeeeeeeee alleentjes isquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:28 schreef marky het volgende:
[..]
Heel benieuwd wat Jane doet als Axel weg is.
Tuinset... kunnen ze net zo goed bewaren voor volgend jaar. Dat hadden ze echt veel eerder moeten doen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:31 schreef greysbones het volgende:
Axel denk het niet
Ik kon op insta stemmenquote:
dat is waar, maar echt Jane spant de kroon dit seizoenquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:29 schreef Verida het volgende:
[..]
Afluisteren doen ze allemaal.
eigenlijk had BB daarin ook veel strenger moeten zijn vanaf het begin.
Dat weet ik niet meer.quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het bod bij Tyron was dat voor of nadat de nominaties bekend waren?
quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:31 schreef greysbones het volgende:
Axel denk het niet
Toch zou ik het wel ook jammer vinden als hij weg moet. Ik kan zo genieten van de gezellige suite-sessies van Axel en Jane, de humor van die twee en de manier van het spel spelen. Dat ga ik echt wel missen. Zij relativeren de boel tenminste een beetje en maken het luchtig.quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:30 schreef Verida het volgende:
[..]
zou ik ook begrijpen.
Lekker weer naar huis, je hebt de ervaring meegemaakt en weer lekker thuis gewoon hard gaan werken in plaats van hangen
Dat was niet deze week en hij vind zelf 10k te weinig hij wil 20kquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:29 schreef Rhosyn het volgende:
Dan zeg ik doen jongen.
zoveel hebben ze er toch niet aan gemist?quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:32 schreef Verity het volgende:
[..]
Tuinset... kunnen ze net zo goed bewaren voor volgend jaar. Dat hadden ze echt veel eerder moeten doen.
Uiteindelijk moet bijna iedereen weg..quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:34 schreef Harrison het volgende:
[..]
Toch zou ik het wel ook jammer vinden als hij weg moet. Ik kan zo genieten van de gezellige suite-sessies van Axel en Jane, de humor van die twee en de manier van het spel spelen. Dat ga ik echt wel missen. Zij relativeren de boel tenminste een beetje en maken het luchtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |