Ze mochten er volgens mij de ene keer welquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:07 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja die zoeizo toch? met Ruud enzo
en bij Jill en Thomas mocht het ook niet toch?
YouTube denk ikquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:08 schreef Joyce-43 het volgende:
kan je ergens nog BB 2009? met Ruud enzo Bart ergens terug kijken nee geloof ik he
nee Axel nam het even over en nu staat Jordy te bakkenquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:08 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja. Waar zijn de pannenkoeken dan?
Koelkast?
Ze hebben afgelopen dagen ‘s ochtends apart gegetenquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:09 schreef Joyce-43 het volgende:
konden die 2 nou niet even wachten om met alle aan tafel te ontbijten eigenheimers
ja die weten dat 1 van hun erop komt natuurlijkquote:
ja en niet te vergeten dat ze de afgelopen nachten dus voor jan joker hebben gezeten voor de munten nu er 1 gevallen is xDquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:00 schreef greysbones het volgende:
Axel vind het een gespannen sfeer
Calm your tits
Ik denk dat iedereen kapot is
ja maar de meeste waren nu binnen behalve pootje en sharice en Jordy was ook met pannenkoeken bezig dan kan je toch wel even wachtenquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben afgelopen dagen ‘s ochtends apart gegeten
Ivm die opdracht
Jep tis zuurquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:12 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
ja en niet te vergeten dat ze de afgelopen nachten dus voor jan joker hebben gezeten voor de munten nu er 1 gevallen is xD
Ze moeten ook af en aan naar de dbkquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:13 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar de meeste waren nu binnen behalve pootje en sharice en Jordy was ook met pannenkoeken bezig dan kan je toch wel even wachten
Ah duidelijk! Dan is het dus de schuld van Jolienquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:05 schreef Joyce-43 het volgende:
Sharice verteld net dus dat er maar 1 munt per persoon gepakt mag worden dus Mattie had die munt niet eens meer mogen pakken
Ookquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:15 schreef Harrison het volgende:
[..]
Ah duidelijk! Dan is het dus de schuld van Jolien
ja die van Axel dus heb je helemaal goedquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:15 schreef Harrison het volgende:
[..]
matti en jordy hadden ook jolien in bed laten liggen tijdens hun shift, pas het laatste uurtje was ze erbij.quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:15 schreef Harrison het volgende:
[..]
Ze hebben gisteravond bijna alle aardbeien opgegeten bij de cheescake. Met z’n allenquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:16 schreef Joyce-43 het volgende:
Jolien zijn niet zoveel aardbeien meer, hoe komt dat toch? omdat Jane en Axel maar blijven pakken
de aardbeien zijn toch niet op?quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:16 schreef Joyce-43 het volgende:
Jolien zijn niet zoveel aardbeien meer, hoe komt dat toch? omdat Jane en Axel maar blijven pakken
oh okquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:18 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ze hebben gisteravond bijna alle aardbeien opgegeten bij de cheescake. Met z’n allen
Nee, ongefundeerd mensen de schuld geven is leukerquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:18 schreef Verida het volgende:
[..]
de aardbeien zijn toch niet op?
Kan Jolien vandaag lekker aardbeitjes op haar pannenkoek nemen
Beter fruit opeten dan laten verrotten.
Dat is gewoon jennen en stemmingmakerij..quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, ongefundeerd mensen de schuld geven is leuker![]()
vooral stemmingmakerij en dat maakt het er niet leuker opquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat is gewoon jennen en stemmingmakerij..
Maar ja..
ja wil die ook wel eens zien,kan die niet goed ontcijferen inderdaadquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:19 schreef Rhosyn het volgende:
Ik vind die Disney poster geweldig.
Die wordt veel te weinig in beeld gebracht.
Was ook vrij bizar. Alsof BB ooit rechtstreeks zo met ze praat.quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:22 schreef greysbones het volgende:
Jane krijgt geen antwoord van BB
Over haar pin
Ietwat geïrriteerd loopt ze weg
Laat maar
Nu bij de voorraadkamer
Mag de voorraad open
Ook geen gehoor daar
Had meer het idee dat ze een poging deed tot horen of ze wat kon horen in de dbkquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Was ook vrij bizar. Alsof BB ooit rechtstreeks zo met ze praat.
ja en plus waarom zou ze een van de pinnen niet op hoeven? xDquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
In principe praat BB tegen de bewoners maar bewoners tegen BB praten is ook wel gek eigenlijk.quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Was niet helemaal het goede moment, Matt was nog onderweg naar binnen en de eerste minuut daarbinnen wordt er toch niks interessants gezegd.quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Had meer het idee dat ze een poging deed tot horen of ze wat kon horen in de dbk
Maar dat ligt misschien aan mij
Het kartel wil Sharicequote:Op woensdag 12 maart 2025 09:26 schreef Cupfighter het volgende:
Axel, Jane, Pootje gaat de bank worden vermoed ik
Dan wordt het spannend tussen Axel en Pootje
Er is zelfs al gezegd door BB dat ze dat niet meer in hun microfoon mogen doen,quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:24 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
In principe praat BB tegen de bewoners maar bewoners tegen BB praten is ook wel gek eigenlijk.
Helemaal als ze van alles vragen.
Wanneer is dat er in geslopen?
wat vroeg ze dan?quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:22 schreef greysbones het volgende:
Jane krijgt geen antwoord van BB
Over haar pin
Ietwat geïrriteerd loopt ze weg
Laat maar
Nu bij de voorraadkamer
Mag de voorraad open
Ook geen gehoor daar
BB had al gezegd dat de pinnen goed zichtbaar op moestenquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Doe die pin gewoon niet op als je er geen zin in hebt, dan hoor je wel of Bb er commentaar op heeft. Hoe moeilijk is het
Dat was het vorige week toch ook? Toen werd het zelfs een dag eerder bekend gemaakt.quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Het voordeel is deze week wel heel eenzijdig, dus nog een twist zou het leuk maken. Ik hou niet zo van voorspelbaar.
ja dat denk ik ook, van de week hing zo ook in de gang voor DR mee te luisterenquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Had meer het idee dat ze een poging deed tot horen of ze wat kon horen in de dbk
Maar dat ligt misschien aan mij
Ja, mochten de fans voor 'stemmen'quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:27 schreef marky het volgende:
[..]
Dat was het vorige week toch ook? Toen werd het zelfs een dag eerder bekend gemaakt.
Heel benieuwd wat Jane doet als Axel weg is.quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:26 schreef Cupfighter het volgende:
Axel, Jane, Pootje gaat de bank worden vermoed ik
Dan wordt het spannend tussen Axel en Pootje
Op insta jaquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, mochten de fans voor 'stemmen'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |