Afgelopen nacht las ik in de COS is er een gevallen bij hem.quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:49 schreef Hznootje het volgende:
Is er vanmorgen vroeg een munt gevallen bij Mattheus?
Yup, de beelden staan in het filmpjes topicquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:49 schreef Hznootje het volgende:
Is er vanmorgen vroeg een munt gevallen bij Mattheus?
Yep, daarom dus...quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Vandaag is de laatste mogelijkheid om de GC'rs in te zetten. Daarna vervallen ze
Axel staat er sowieso wel op.quote:
precies nu weten ze wie wat heeft en kunnen ze overleggen om de gs's samen te gebruiken op iemand.quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:52 schreef KinKiJan het volgende:
Had het mooier gevonden als niemand van elkaar wist wie welke GC's heeft.
Erover praten is meteen GC kwijtraken, of zoiets.
En met plezier zo te horenquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Hij maakt mooie pannekoeken, eerlijk is eerlijk
Dat vind ik net zo met nominerenquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:52 schreef KinKiJan het volgende:
Had het mooier gevonden als niemand van elkaar wist wie welke GC's heeft.
Erover praten is meteen GC kwijtraken, of zoiets.
Ze zijn nog met 7quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:01 schreef Adat231 het volgende:
zouder er dit keer niet gewoon maar 2 op de bank komen?
dat was in het hele begin wel zo tochquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat vind ik net zo met nomineren
Als je het voor jezelf doet en niemand er iets over mag zeggen
Krijg je vast een andere uitkomst
Bedoel je de eerste BB?quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat was in het hele begin wel zo toch
daar was Axel ook mee bezig toch, en ze kunnen toch ook wachten?quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:03 schreef Rhosyn het volgende:
Ik hoor Axel zeggen tegen Jane. Dan gaan we toch gezellig met 2en ontbijten? Kwark met muesli en wat fruit.
Waar zijn de pannenkoeken dan die net gebakken zijn?
Jordy was toch pannenkoeken aan het bakken. ?quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:06 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
daar was Axel ook mee bezig toch, en ze kunnen toch ook wachten?
ja Jane pin goed dragen![]()
ja die zoeizo toch? met Ruud enzoquote:
die werd na de DGK geroepenquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:06 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jordy was toch pannenkoeken aan het bakken. ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |