ze waren er wel al mee begonnen dus het bord was al geplakt voor BB wat ervan zeiquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:59 schreef Rhosyn het volgende:
Jane en Axel spelen hun zelf gemaakt spel. Mens erger je niet. Daar hadden ze gisteren ook veel lol mee met Jolien en Mattheus.
Ziet er toch geweldig uit?![]()
Die pionnetjes. En die dobbelsteen![]()
Ze hebben toch geen plakband? Hoe zit dat dan vast...
Ow dacht dat het buiten wasquote:Op woensdag 12 maart 2025 10:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dacht Jane? maar heb alleen s2 aanstaan.
Ik vind het ook leuk omdat het een spel is uit midden vorige eeuw..quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:03 schreef rinardo het volgende:
Zo leuk, die zelfgemaakte mens erger je niet
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dat hebben ze idd leuk gedaanquote:Op woensdag 12 maart 2025 10:03 schreef rinardo het volgende:
Zo leuk, die zelfgemaakte mens erger je niet
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik moet wel zeggen dat ik het jammer vind dat er waarschijnlijk veel meer mensen zijn die die cynische humor van Axel en Jane wel snappen en kunnen waarderen, maar die hier niks meer durven schrijven omdat de negativiteit hier over die twee zo overweldigend en intimiderend is. En dan wordt er nu zelfs ook nog gezegd dat al die negatieve opmerkingen "bewijs" zijn dat het echt zo was.quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:57 schreef Verida het volgende:
[..]
ik wil er geen welles nietes verhaal van maken, maar hoe jordy, jolien en mattie vannacht over Axel en Jane tekeer gingen was ook niet helemaal netjes.
maar daar lees je amper iets over, omdat deze drie bewoners niet veel fout kunnen doen.
En dat is jammer, dat maakt het teruglezen niet makkelijker of leuker.
Verder geen discussie nodig over wie wat heeft gezegd, maar ik wil dit toch wel even genoemd hebben.
quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:06 schreef Harrison het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat ik het jammer vind dat er waarschijnlijk veel meer mensen zijn die die cynische humor van Axel en Jane wel snappen en kunnen waarderen, maar die hier niks meer durven schrijven omdat de negativiteit hier over die twee zo overweldigend en intimiderend is. En dan wordt er nu zelfs ook nog gezegd dat al die negatieve opmerkingen "bewijs" zijn dat het echt zo was.
Dat is een prima beredenering.quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:06 schreef Harrison het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat ik het jammer vind dat er waarschijnlijk veel meer mensen zijn die die cynische humor van Axel en Jane wel snappen en kunnen waarderen, maar die hier niks meer durven schrijven omdat de negativiteit hier over die twee zo overweldigend en intimiderend is. En dan wordt er nu zelfs ook nog gezegd dat al die negatieve opmerkingen "bewijs" zijn dat het echt zo was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |