Tja er is een baan van Schiphol dicht, dus de vliegtuigen moeten nu een andere routequote:Op woensdag 12 maart 2025 10:15 schreef greysbones het volgende:
De vliegtuigen blijven maar overkomen
Sharice denkt nog steeds dat ze haar niet op de bank gaan zetten, zoals ze haar beloofd haddenquote:Op woensdag 12 maart 2025 10:17 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice: denk je dat vandaag de nominaties bekend worden gemaakt of morgen?
Jordy: denk vanmiddag.
Blijf het apart vinden om Sharice en Pootje amicaal te zien met 'hun'.
Wel een leuke plottwist. Sharice vind ik wel anders zonder Milena, liever.
Dat gaat ook wel een beetje verquote:Op woensdag 12 maart 2025 10:17 schreef Rhosyn het volgende:
Ik zie dat Jolien nu met Axel mens erger je niet doet.
( al ben ik nu wel wat wantrouwig...![]()
Dat Axel en Jane juist dit spel hebben gemaakt is ook wel humor
Tijdens het eten alquote:Op woensdag 12 maart 2025 10:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat gaat ook wel een beetje ver![]()
Misschien hebben ze wel gevraagd of ze een potje meedoet
Voilaquote:Op woensdag 12 maart 2025 10:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tijdens het eten al
Toen zei Jolien al dat ze het leuk vond
En nogmaals en dit telt voor iedereen maar dit verpest zo de sfeer hierquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:39 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat deden jullie net ook , en meer zeg ik er niet over
Deden ze vorig jaar het hele seizoen met die 30 vliegtuigjesquote:Op woensdag 12 maart 2025 10:26 schreef marky het volgende:
Je weet dat BB in de laatste fase is beland als ze het over de vliegtuigen hebben die overvliegen.
Die mogen wel overvliegenquote:Op woensdag 12 maart 2025 10:27 schreef Verida het volgende:
Ik vind het overigens wel heel erg rustig dat er geen vliegtuigjes over mogen vliegen met een banner erachter
whatever, ik vind het rustig dat ze er niet zijn dit jaar.quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die mogen wel overvliegen
Maar denk dat BB zelf heeft gezegd hier niks mee te doen
Dus geen oproep als ze zouden vliegen
Heb ik moeten googlen. Lijkt me niet O.K. die patat.quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:38 schreef Kissingbird het volgende:
RaspatatNiet iedereen kent het in het huis
Lust je pringels? Chips ?quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:29 schreef Jockari het volgende:
[..]
Heb ik moeten googlen. Lijkt me niet O.K. die patat.
(Wat daar over vliegt is aan het landenquote:Op woensdag 12 maart 2025 10:25 schreef greysbones het volgende:
Jordy en Matti genieten van de opstijgende vliegtuigen
Het zijn landende vliegtuigenquote:Op woensdag 12 maart 2025 10:25 schreef greysbones het volgende:
Jordy en Matti genieten van de opstijgende vliegtuigen
quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
(Wat daar over vliegt is aan het landen)
I stand correctedquote:
Het is net of ze weet dat ik hier met een koptelefoon zit.quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:33 schreef greysbones het volgende:
Jane gilt of haar leven ervan af hangt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |