ja dat is toch logischquote:Op maandag 10 maart 2025 21:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat lees ik! Jordy wil Pootje erin houden![]()
Ja ik heb gehoord dat ze denken dat Sharice een kans maakt tegen Axel en Janequote:
Zo zie je maar hoe alles in één week tijd kan veranderenquote:Op maandag 10 maart 2025 21:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat lees ik! Jordy wil Pootje erin houden![]()
oh ik had mijn eigen reden bedacht, maar deze is ook goedquote:Op maandag 10 maart 2025 21:48 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja ik heb gehoord dat ze denken dat Sharice een kans maakt tegen Axel en Jane
Acht we gaan het zien
daar begon math mee...Hij zag het helemaal voor zich.quote:Op maandag 10 maart 2025 21:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy ziet de Kartel finale al voor zich
Vorige week stelde Jane ook voor om ruzie te creeeren met char, zodat andere het zijne er van kon denken, ja toneel is haar wel bekend.quote:Op maandag 10 maart 2025 21:55 schreef kater1 het volgende:
In de tv uitzending werd in beeld gebracht dat Jane Axel niet moet. Of dat echt was of toneelspel weet ik niet.
ik hoop het nietquote:Op maandag 10 maart 2025 21:59 schreef freaky40 het volgende:
Jane is fake shit. Ze weet hoe TV werkt en social media, eigenlijk niet eerlijk aangezien dit geen BB VIPS is. Misschien is dit wel een voorproefje van de FEBO om hierna met BB VIPS te komen met C-N'ers en C-BB (bekende Belgen)
Hebben we al gehad.quote:Op maandag 10 maart 2025 21:59 schreef freaky40 het volgende:
Jane is fake shit. Ze weet hoe TV werkt en social media, eigenlijk niet eerlijk aangezien dit geen BB VIPS is. Misschien is dit wel een voorproefje van de FEBO om hierna met BB VIPS te komen met C-N'ers en C-BB (bekende Belgen)
Hoop dat mensen in de buitenwereld het heel belangerijk gaan vinden dat hij met BB heeft meegedaan.quote:
Zelfs al voor Hotel BBquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat wel een verraadster op, dus die poster kan in de prullenbak, of een stukje vanaf knippen.quote:
En er 1 die nu thuis zit.quote:Op maandag 10 maart 2025 22:05 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
[..]
Staat wel een verraadster op, dus die poster kan in de prullenbak, of een stukje vanaf knippen.![]()
Ja en, zouden ze buiten de normale BB wel weer kunnen brengen. Huis staat gedurende een jaar toch leeg.quote:
Halve grappen doen ze niet aan, dus verzinnen ja, willen ze het ja, durven ze het.. betwijfel hetquote:
Mag dromen.quote:Op maandag 10 maart 2025 22:17 schreef Droopie het volgende:
[..]
Halve grappen doen ze niet aan, dus verzinnen ja, willen ze het ja, durven ze het.. betwijfel het
Hetzelfde terug doen is kleutergedrag en daarmee laat je je gigantisch kennenquote:
Het zijn gewoon volgers , daar win je weinig meequote:Op maandag 10 maart 2025 22:20 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Matti en Jolien hebben niet door dat Jordy continu zichzelf in de finale zet! Hij praat erover en volgens mij horen ze zijn verhaal erover ook niet. Vreselijk omhooggevallen kleutertje met zijn euforie uitspraken!
Neuh ik denk niet dat veel mensen denken dat ze het echt gaan doen hoor.quote:Op maandag 10 maart 2025 22:18 schreef Folies het volgende:
Jullie denken dat ze dit lolletje echt gaan uitvoeren. Ook dat mag.
Ze doen alleen maar zo. Dat is leuker.quote:Op maandag 10 maart 2025 22:21 schreef Snensie het volgende:
[..]
Neuh ik denk niet dat veel mensen denken dat ze het echt gaan doen hoor.
Hier flikkeren de streams er constant uit dus niet fijn kijkenquote:
Nee vanmiddag weer opnieuw begonnenquote:Op maandag 10 maart 2025 22:24 schreef kater1 het volgende:
Is die glijbaanmuntenopvangdingest nog steeds niet voorbij?
tijd voor een wasbeurt inmiddelsquote:Op maandag 10 maart 2025 22:21 schreef kater1 het volgende:
Wel schattig dat Jolien steeds de broek van Keanu draagt.
Vind het ook niet zo leuk dit jaar, maar klagen deden we elk jaar welquote:Op maandag 10 maart 2025 22:25 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ik ga slapen en ik denk niet meer dat ik nog ga kijken als Jane en Axel weg zijn. Dan moet ik dus de hele dag Jordy horen met zijn gezwam over de finale. Wa vinden mensen hier nu leuk aan vraag ik mij af en dan dat stelen en van de kinderachtige moves vreet dat grote kleine kind uit. Ik vind trouwens deze BB een grote aanfluiting!
Ze heeft die broek vaker aan dan de trui van Jeff.quote:Op maandag 10 maart 2025 22:27 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ja maar het ruikt nog zo lekker naar Keanu.
dat heeft ze volgens mij niet gezegdquote:Op maandag 10 maart 2025 22:27 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ja maar het ruikt nog zo lekker naar Keanu.
Jordy wil axel en jane er ook met name uit omdat hij dan de enige nederlander is en dus in de finale zit. In plaats dat die anderen zeggen wij zijn nog met 4 belgen, nee hoor, als makke lammetjes gaan ze mee met de grote baas.quote:Op maandag 10 maart 2025 22:20 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Matti en Jolien hebben niet door dat Jordy continu zichzelf in de finale zet! Hij praat erover en volgens mij horen ze zijn verhaal erover ook niet. Vreselijk omhooggevallen kleutertje met zijn euforie uitspraken!
ja dat heb ik toen ook wel gehoord, maar toen was den djeff al weg, dat ze die broek zo lekker vindt ruiken heeft ze niet gezegdquote:Op maandag 10 maart 2025 22:31 schreef kater1 het volgende:
[..]
Odie, ik wil je hart niet breken, maar ik weet wel dat ze ooit zei dat Keano zo lekker rook.
Sterkte!quote:Op maandag 10 maart 2025 22:25 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ik ga slapen en ik denk niet meer dat ik nog ga kijken als Jane en Axel weg zijn. Dan moet ik dus de hele dag Jordy horen met zijn gezwam over de finale. Wa vinden mensen hier nu leuk aan vraag ik mij af en dan dat stelen en van de kinderachtige moves vreet dat grote kleine kind uit. Ik vind trouwens deze BB een grote aanfluiting!
quote:Op maandag 10 maart 2025 22:27 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ze heeft die broek vaker aan dan de trui van Jeff.
Voor mij is t dan ook klaar! Ik trek Jordy steeds minder!quote:Op maandag 10 maart 2025 22:25 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Nee hoor, dat is in sommige regio's vrij normaalquote:Op maandag 10 maart 2025 22:33 schreef Snensie het volgende:
Ik vind een vrouw ‘vrouwmens’ noemen neerbuigend.
Ik vind dat niet normaal.quote:Op maandag 10 maart 2025 22:38 schreef Flory- het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is in sommige regio's vrij normaal
Misschien eens een mail sturen naar BB met al je irritaties over ons West Vlaams taaltjequote:
Zekerquote:Op maandag 10 maart 2025 22:48 schreef Folies het volgende:
Team ShaPoo is wel lief voor elkaar. Love you too.
Nee dat vind ik teveel moeite voor niets. Voor mijn part zetten ze er volgende keer een Zweed en een Chinees in die we ook niet kunnen verstaan. Het blijft toch ‘aapjes’ kijken.quote:Op maandag 10 maart 2025 22:45 schreef Flory- het volgende:
[..]
Misschien eens een mail sturen naar BB met al je irritaties over ons West Vlaams taaltje
sharice beloonde het even met een lekkere scheetquote:Op maandag 10 maart 2025 22:48 schreef Folies het volgende:
Team ShaPoo is wel lief voor elkaar. Love you too.
Tsja… ze hebben het tenslotte zelf betaaldquote:Op maandag 10 maart 2025 22:44 schreef Snensie het volgende:
Dat ‘geplunder’ vind ik nog steeds belachelijk.
Ik kijk BB sinds 2001 met veel plezier, ene keer leuker en beter, maar vind het leuk om te zien wat er gebeurt met zo'n groep bewoners onder druk, met bep. regels en vooral zonder dagelijkse dingen.quote:Op maandag 10 maart 2025 22:50 schreef Snensie het volgende:
[..]
Nee dat vind ik teveel moeite voor niets. Voor mijn part zetten ze er volgende keer een Zweed en een Chinees in die we ook niet kunnen verstaan. Het blijft toch ‘aapjes’ kijken.
![]()
Ik zou me er niet druk over maken als ik jou was en bovendien kun jij kennelijk wel alles verstaan.
Ze doen het al een tijdje hè dus die vlieger gaat niet op wat mij betreft. Ik vind het asociaal gedrag.quote:Op maandag 10 maart 2025 22:55 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Tsja… ze hebben het tenslotte zelf betaald
Vlgs mij is die discussie al uitbreid gevoerd hier, iedereen pakt wat ie wilquote:Op maandag 10 maart 2025 22:59 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ze doen het al een tijdje hè dus die vlieger gaat niet op wat mij betreft. Ik vind het asociaal gedrag.
Nou en ik vind pootje een vreselijke hork met totaal geen fatsoen. Of je dat nu wil of niet. Ik ga mijn mening daarover niet veranderen. Zo ik ga ff verder met ‘ aapjes’ kijken, dat is een uitdrukking in Nederland!quote:Op maandag 10 maart 2025 22:57 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ik kijk BB sinds 2001 met veel plezier, ene keer leuker en beter, maar vind het leuk om te zien wat er gebeurt met zo'n groep bewoners onder druk, met bep. regels en vooral zonder dagelijkse dingen.
Aapjes kijken doe je in de dierentuin, dit zijn allerlei soorten mensen.
Het West Vlaams versta ik idd prima, moet om Pootje ook erg vaak lachen
En mij stoort het weer als ik het zie. En dat gebeurde net op de streams dus ik mag dat zeggen.quote:Op maandag 10 maart 2025 23:00 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Vlgs mij is die discussie al uitbreid gevoerd hier, iedereen pakt wat ie wil
Zekerquote:Op maandag 10 maart 2025 23:04 schreef Snensie het volgende:
[..]
En mij stoort het weer als ik het zie. En dat gebeurde net op de streams dus ik mag dat zeggen.
Ik ken de uitdrukking wel, zou het zelf alleen niet gebruiken bij streams kijken.quote:Op maandag 10 maart 2025 23:02 schreef Snensie het volgende:
[..]
Nou en ik vind pootje een vreselijke hork met totaal geen fatsoen. Of je dat nu wil of niet. Ik ga mijn mening daarover niet veranderen. Zo ik ga ff verder met ‘ aapjes’ kijken, dat is een uitdrukking in Nederland!
Ik kap de discussie nu af want het is zinloos. En ik heb het prima naar mijn zin hoor.quote:Op maandag 10 maart 2025 23:05 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ik ken de uitdrukking wel, zou het zelf alleen niet gebruiken bij streams kijken.
Nou we lezen wel waar je je nog meer aan irriteert, wat doe je jezelf toch aan
Fijnquote:Op maandag 10 maart 2025 23:08 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik kap de discussie nu af want het is zinloos. En ik heb het prima naar mijn zin hoor.
Matti kan lekker vertellen idd, leuk om naar te luisterenquote:Op maandag 10 maart 2025 23:11 schreef Ynti het volgende:
Leuk gesprek tussen Jolien en Matti.
Ik weet niet wat Matti over Jaxel zei, maar bij Jolien en Jordi kan hij zichzelf zijn.
En ze hebben altijd gespreksstof, niet geforceerd, altijd iets te bepraten en dat gaat vanzelf.
Dit zegt dus precies wat een aantal gisteravond al schreven.
Jane en Axel hebben weinig gespreksstof.
Haha jaquote:Op maandag 10 maart 2025 23:11 schreef Jackiegekkie het volgende:
Deze muntenwacht-sessie met Matti en Jolien - een wereld van verschil met de sessie gisteravond zelfde uur (Jane en Axel).
Deze 2 tateren 100-uit over vanalles en nog wat.
Het meest diepgaande gesprek gister was live commentaar geven op een tulp in de vaas op de eettafel die naar beneden zakte en weer rechtkwam. Of nog een diepe vraag van Axel: wat is jouw lievelingskoekje?
En ik ben zeker dat Jane net zo boeiende en spannende verhalen kan vertellen als Matti.quote:Op maandag 10 maart 2025 23:11 schreef Ynti het volgende:
Leuk gesprek tussen Jolien en Matti.
Ik weet niet wat Matti over Jaxel zei, maar bij Jolien en Jordi kan hij zichzelf zijn.
En ze hebben altijd gespreksstof, niet geforceerd, altijd iets te bepraten en dat gaat vanzelf.
Dit zegt dus precies wat een aantal gisteravond al schreven.
Jane en Axel hebben weinig gespreksstof.
Begin van de avond dacht ik er anders over.quote:Op maandag 10 maart 2025 23:12 schreef Flory- het volgende:
[..]
Matti kan lekker vertellen idd, leuk om naar te luisteren
Ja niet alles is geweldig natuurlijk en sommige dingen hebben we al vaker gehoordquote:Op maandag 10 maart 2025 23:15 schreef Ynti het volgende:
[..]
Begin van de avond dacht ik er anders over.
Het ging over vis, Matti begon een heel verhaal, uiteraard ook weer over iets tijdens zijn reizen.
Het leek heel wat, maar het had geen climax, het eind was echt een dooddoener.
Uiteraard.quote:Op maandag 10 maart 2025 23:14 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
En ik ben zeker dat Jane net zo boeiende en spannende verhalen kan vertellen als Matti.
Alleen gaat dat niet met Axel, want die jongen interesseert zich in niets of niemand en vertelt ook nooit wat over zichzelf.
Bedenk eens wat je eigenlijk van Axel zijn leven afweet, wat hij zelf in het huis verteld heeft. Ik weet gewoon niets! Ja, dat hij single is, maar dat kwam alleen maar door die kijkersvraag in de podcast een keer.
Helemaal mee eens. Het valt mij alleen van Jane ook wel tegen dat ze zo aan hem is blijven hangen.quote:Op maandag 10 maart 2025 23:14 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
En ik ben zeker dat Jane net zo boeiende en spannende verhalen kan vertellen als Matti.
Alleen gaat dat niet met Axel, want die jongen interesseert zich in niets of niemand en vertelt ook nooit wat over zichzelf.
Bedenk eens wat je eigenlijk van Axel zijn leven afweet, wat hij zelf in het huis verteld heeft. Ik weet gewoon niets! Ja, dat hij single is, maar dat kwam alleen maar door die kijkersvraag in de podcast een keer.
Ja maar Jolien onderbreekt zijn verhaal met een eigen verhaal dus hoop dat hij nog weet waar hij gebleven isquote:
Maar ze hebben het wel gezellig samen. En luisteren ook écht naar elkaars verhalen.quote:
Heerlijk juist van die lange gesprekken over van allesquote:Op maandag 10 maart 2025 23:23 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Maar ze hebben het wel gezellig samen. En luisteren ook écht naar elkaars verhalen.
Ik kan dat helemaal niet (zo) goed (zo lang aandacht houden bij eindeloos kabbelende verhalen)
Vind ik ook wel, vooral later op de avond.quote:Op maandag 10 maart 2025 23:27 schreef Willewa het volgende:
[..]
Heerlijk juist van die lange gesprekken over van alles
Kunnen ook prima onderwerpen zijn in een gesprekquote:Op maandag 10 maart 2025 23:30 schreef Flory- het volgende:
[..]
Vind ik ook wel, vooral later op de avond.
In elk geval beter dan "welke koekjes vindt jij lekker"
Kan ook, ik hoorde van twee tot vijf.quote:
Als de rest interressant is wel ja.quote:Op maandag 10 maart 2025 23:31 schreef Willewa het volgende:
[..]
Kunnen ook prima onderwerpen zijn in een gesprek
Kan ook hoor, dacht dat ze om half 11 gingen zitten en dan 3 uur, maar wist het niet zekerquote:Op maandag 10 maart 2025 23:32 schreef Flory- het volgende:
[..]
Kan ook, ik hoorde van twee tot vijf.
Ga er in elk geval NIET wakker voor blijven
"Custard koekjes, die met dat bloemetje in het midden"quote:Op maandag 10 maart 2025 23:30 schreef Flory- het volgende:
[..]
Vind ik ook wel, vooral later op de avond.
In elk geval beter dan "welke koekjes vind jij lekker"
Haha ja dat inderdaadquote:Op maandag 10 maart 2025 23:37 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
"Custard koekjes, die met dat bloemetje in het midden"
Bandje denk ik, dat hoor je bij elke munt.quote:
Oh wat slecht!quote:Op maandag 10 maart 2025 23:45 schreef Willewa het volgende:
Ze willen straks de klok een uur verzetten, Jaxel halen en als die zitten de klok een uur terugzetten. Om zo zelf een uur te skippen en Jaxel langer te laten zitten.
Daar ben ik ook benieuwd naar, maar ga er niet voor wakker blijvenquote:Op maandag 10 maart 2025 23:45 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ik bedenk net dat Axel en Jane het erover hadden gehad dat ze misschien munten in de kist zouden laten vallen.
En ik wil nu eigenlijk ook wel weten of ze echt allebei al hun geld hebben ingelegd in de schatkist.
Misschien probeer ik wel wakker te blijven om die shift te zien, hmm
Neej zeg dat nou nietquote:Op maandag 10 maart 2025 23:45 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ik bedenk net dat Axel en Jane het erover hadden gehad dat ze misschien munten in de kist zouden laten vallen.
En ik wil nu eigenlijk ook wel weten of ze echt allebei al hun geld hebben ingelegd in de schatkist.
Misschien probeer ik wel wakker te blijven om die shift te zien, hmm
Ik vind ‘geniaal’ wel iets teveel creditquote:Op maandag 10 maart 2025 23:48 schreef Ynti het volgende:
[..]
Oh wat slecht!
Wel geniaal bedacht, dat dan weer wel
Je weet het bij Jordy nooit, dat is zo moeilijk te peilen.quote:Op maandag 10 maart 2025 23:47 schreef Willewa het volgende:
En als Jaxel deze grap zou maken en zou fucken met Jordy’s slaap hadden we weer een megachagrijnige Jordy gezien denk ik
We hebben ‘m wel vaker boos zien worden tot ontploffen als het om z’n slaap gingquote:Op maandag 10 maart 2025 23:51 schreef Flory- het volgende:
[..]
Je weet het bij Jordy nooit, dat is zo moeilijk te peilen.
Hij kan het ook geweldig vinden ( en misschien later klagen) of hij is boos woest idd.
Ja inderdaadquote:Op maandag 10 maart 2025 23:52 schreef Willewa het volgende:
[..]
We hebben ‘m wel vaker boos zien worden tot ontploffen als het om z’n slaap ging
Huh? Wie zegt dat?quote:Op maandag 10 maart 2025 23:53 schreef C.A.I het volgende:
Waarom geen leuke grap als kartel hem maakt
En wel als jane of axel het had gedaan ?
Grap met tijd verzetten
🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔
Heb het niet gezien, maar vanavond zaten ze op de slaapkamer en zei Pootje op een bepaald moment: "ah ja, je gat heb ik toch al gezien". Ik wist niet waar het naar refereerde, zal wel dit dan zijnquote:Op dinsdag 11 maart 2025 00:06 schreef Flory- het volgende:
Vanmiddag moest ik echt lachen, was maar een kort stukje op streams en de meesten (Nlers) zullen het niet hebben verstaan.
Was op de slaapkamer met Pootje en Sharice.
Ze waren druk aan het kletsen en opeens schrikt Pootje en behint te roepen.
Geloof dat Sharice een schone onderbroek aandeed en opeens had Pootje dat door.
Sharice zei "wadde ge ziet toch niks?" Pootje zei zoiets als ja maar dat scheelde niet veel amai![]()
Weet het niet precies meer maar het was ook alleen grappig als je het verstaat denk ik.
![]()
ouderquote:Op maandag 10 maart 2025 23:27 schreef odie22 het volgende:
dus in italie zijn de vrouwen niet veel anders
Hahaha ja dat was dat vastquote:Op dinsdag 11 maart 2025 00:08 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Heb het niet gezien, maar vanavond zaten ze op de slaapkamer en zei Pootje op een bepaald moment: "ah ja, je gat heb ik toch al gezien". Ik wist niet waar het naar refereerde, zal wel dit dan zijn
En tsss Flory, echt West-Vlaming? behint ipv begint
Ik ookquote:Op dinsdag 11 maart 2025 00:11 schreef Folies het volgende:
Nu wacht ik toch ook even met naar bed gaan.
Ik moet er nu ook wel een beetje om lachen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 00:16 schreef Jackiegekkie het volgende:
Het Kartel heeft alleszins veel voorpret met het praten over en plannen van de klok-grap
Eerlijk, ik kan Jordy vaak niet uitstaan, maar zo'n grap waardeer ik dan weer welquote:Op dinsdag 11 maart 2025 00:16 schreef Jackiegekkie het volgende:
Het Kartel heeft alleszins veel voorpret met het praten over en plannen van de klok-grap
Ben echt benieuwd wanneer en hoe Jane dat gaat horenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 00:20 schreef Folies het volgende:
Jolien moet vast ook heel hard lachen als ze te horen krijgen dat Jordy het geld van Jane heeft gepakt.
Het is te hopen dat wij mee mogen kijken als het bekend gemaakt wordtquote:Op dinsdag 11 maart 2025 00:21 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ben echt benieuwd wanneer en hoe Jane dat gaat horen
Ja! Dat hoop ik ookquote:Op dinsdag 11 maart 2025 00:23 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Het is te hopen dat wij mee mogen kijken als het bekend gemaakt wordt
Wat ik denk:quote:Op dinsdag 11 maart 2025 00:21 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ben echt benieuwd wanneer en hoe Jane dat gaat horen
Over het eten had ze niet echt gelijk.quote:
Ging over het geld dat ze waarschijnlijk aan de armsten moesten geven om DM te worden, en dus niet gegund.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 00:28 schreef Flory- het volgende:
[..]
Over het eten had ze niet echt gelijk.
Broccoli met zalm en pasta zou ik ook hebben gekozen.
Die vega dingen nah
Rookworst, aardappelen en?? ben je ook beu na twee dagen hoor en zonder saus!
Ja I know, maar ze zei ook dat er betere opties waren qua etenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 00:29 schreef Folies het volgende:
[..]
Ging over het geld dat ze waarschijnlijk aan de armsten moesten geven om DM te worden, en dus niet gegund.
Vond Karen wel leuker.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 00:30 schreef freaky40 het volgende:
Jolien is een beetje de Karen van vorig jaar, dit seizoen.
Ja had het gehoord. Nou vind ik zelf zalm ook lekker, maar met aardappels kan je meer dan met penne.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 00:31 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja I know, maar ze zei ook dat er betere opties waren qua eten
Vooruit toch?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 00:35 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Nog een half uur, @:Folies.
Ze draaien een half uur terug, dus nu nog 25 minuten wachten
Lolquote:Op dinsdag 11 maart 2025 00:37 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ow ja, beetje error in mijn hoofd. Half uur vooruit, niet achteruit!
Dat begreep ik ook niet helemaal.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 00:45 schreef Folies het volgende:
Het heeft ook geen nut om de klok een half uur achter of vooruit te zetten als ze hem pas rond een uur of 9 weer goedzetten.
Maar het idee is leuk.
Had die kop van jane wel willen zien als ie met pannen en deksels binnen was komen denderenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 00:53 schreef Folies het volgende:
Dat doet hij wel op een nette en rustige manier.
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 00:54 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Had die kop van jane wel willen zien als ie met pannen en deksels binnen was komen denderen
Dat is het plan. Maar ze hebben schrik dat Axel bvb eerst uitgebreid koffie gaat maken terwijl Jane de wacht houdt. dan is de keuken niet veilig en kunnen ze de klok dus niet terug juist zetten.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 00:53 schreef BigBreg83 het volgende:
Als ze de klok een een terug zetten als ze eenmaal zitten is het een goed idee.
Ja haha, dat geeft meer effect dan de klok een half uur terug zetten.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 00:54 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Had die kop van jane wel willen zien als ie met pannen en deksels binnen was komen denderen
Kan ik wel begrijpen 😅 Vermoeiend man telkens die onderbroken nachten. Besef, dit is de 4e nachtopdracht alquote:
Gewoon wachten met naar bed gaan tot dat hij zijn koffie heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 00:54 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Dat is het plan. Maar ze hebben schrik dat Axel bvb eerst uitgebreid koffie gaat maken terwijl Jane de wacht houdt. dan is de keuken niet veilig en kunnen ze de klok dus niet terug juist zetten.
Volgens mij is dit hun eerste onderbroken nacht.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 00:55 schreef Willewa het volgende:
[..]
Kan ik wel begrijpen 😅 Vermoeiend man telkens die onderbroken nachten. Besef, dit is de 4e nachtopdracht alNormaal was er maar 1 per seizoen volgens mij. En pas sinds 2023 sowieso dacht ik.
Of als ie het iets later doet, kwartiertje ofzo, dan komt ie er waarschijnlijk ook al snel achter 😅quote:Op dinsdag 11 maart 2025 00:54 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Dat is het plan. Maar ze hebben schrik dat Axel bvb eerst uitgebreid koffie gaat maken terwijl Jane de wacht houdt. dan is de keuken niet veilig en kunnen ze de klok dus niet terug juist zetten.
Hoe bedoel je? We hebben de vuuropdracht gehad, de fietsopdracht voor Wicky, laatst nog 1 die ik me ff niet kan herinneren en nu deze. Hebben zij dan bij al die opdrachten de nachtshifts volledig kunnen skippen?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 00:56 schreef Folies het volgende:
[..]
Volgens mij is dit hun eerste onderbroken nacht.
Ja volgens mij pakte ze de late avond dienst zodat ze aan 1 stuk door konden slapen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 00:57 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? We hebben de vuuropdracht gehad, de fietsopdracht voor Wicky, laatst nog 1 die ik me ff niet kan herinneren en nu deze. Hebben zij dan bij al die opdrachten de nacht volledig kunnen skippen?
Hun hebben wel telkens de vroege avond/nacht gekozen en konden daarna lekker slapen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 00:55 schreef Willewa het volgende:
[..]
Kan ik wel begrijpen 😅 Vermoeiend man telkens die onderbroken nachten. Besef, dit is de 4e nachtopdracht alNormaal was er maar 1 per seizoen volgens mij. En pas sinds 2023 sowieso dacht ik.
Ja gister idd, maar gold dat voor alle nachtopdrachten? Ik weet iig dat ze voor Wicky wel in de nacht hebben gefietst.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 00:59 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ja volgens mij pakte ze de late avond dienst zodat ze aan 1 stuk door konden slapen.
Hoi!quote:
Klok is halfuur vooruit gezetquote:Op dinsdag 11 maart 2025 01:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoi!![]()
Las net hier dat ze de klok hebben verzet? of hebben ze dat niet gedaan?
Geen stream gekeken vanavond. net snel door de COS gescrold
Geen idee wat er nog gaat gebeuren, klok verzet en straks nog eens??quote:Op dinsdag 11 maart 2025 01:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoi!![]()
Las net hier dat ze de klok hebben verzet? of hebben ze dat niet gedaan?
Geen stream gekeken vanavond. net snel door de COS gescrold
Het gaat zoals gevreesdquote:Op dinsdag 11 maart 2025 01:06 schreef BigBreg83 het volgende:
Oh axel gaat op z'n gemak koffie zetten. Jordy kwam net de kamer in. Axel heeft hem.niet gezien.
Denk dat Jordy misschien zo nog wel een poging gaat doen als ie denkt dat Axel klaar is met koffie. Kan ie alsnog niet eerder slapen lol.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 01:07 schreef Jackiegekkie het volgende:
De klok is een half uur vooruit gezet.
Dus hebben het Kartel een half uurtje minder moeten wacht houden.
Bedoeling was om de klok na de wisseling van wacht meteen terug juist te zetten.
Maar door het dralen van Axel, en dat hij nu koffie gaat zetten, kunnen/konden ze dat niet ongemerkt doen (toen Axel even de kamer uit was, kon het wel, maar dan was er groot risico geweest dat hij de teruggedraaide klok zou aflezen terwijl hij koffie maakt en meteen zou realiseren dat ze gefopt werden)
ja, ik denk ook dat Jordy wel nog even probeert.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 01:09 schreef Willewa het volgende:
[..]
Denk dat Jordy misschien zo nog wel een poging gaat doen als ie denkt dat Axel klaar is met koffie. Kan ie alsnog niet eerder slapen lol.
Hehe ja precies. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 01:10 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
ja, ik denk ook dat Jordy wel nog even probeert.
Want anders is de grap niet echt geslaagd, dan staat vanaf nu iedereen een half uur te vroeg op. En de bedoeling was Jaxel een half uurtje langer te laten zitten, niet alleen zelf een half uurtje eerder te kunnen gaan slapen.
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 01:12 schreef Folies het volgende:
Ik lees het morgen wel, de slaap zakt er hier in.
Dat is nu sowieso mislukt als hij nu nog een half uur moet wachten tot axel klaar is met die koffiequote:Op dinsdag 11 maart 2025 01:10 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
ja, ik denk ook dat Jordy wel nog even probeert.
Want anders is de grap niet echt geslaagd, dan staat vanaf nu iedereen een half uur te vroeg op. En de bedoeling was Jaxel een half uurtje langer te laten zitten, niet alleen zelf een half uurtje eerder te kunnen gaan slapen.
Neuh, als Jordy er in slaagt de klok terug juist te zetten, dan zit team Jaxel een half uur langer wacht zonder dat ze het beseffen. En zijn Jolien en Matti wat eerder kunnen gaan slapenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 01:13 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Dat is nu sowieso mislukt als hij nu nog een half uur mortnwachten tot axel klaar is met die koffie
Hun langer laten zitten is dan wel gelukt. Mits ze er dan niet alsnog achterkomen :pquote:Op dinsdag 11 maart 2025 01:13 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Dat is nu sowieso mislukt als hij nu nog een half uur moet wachten tot axel klaar is met die koffie
Er word vast morgen volop over gepraat door jordy aan iedereen die het maar wil horen en niet wil horenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 01:15 schreef Jackiegekkie het volgende:
Streamers mogen niet weten of de grap met de klok lukt?
Als we niet heel snel terug beeld hebben, gaan zelfs WIJ het nooit weten haha
Hmm, ze zeiden wel, als het deze nacht lukt met een half uur, dan doen ze volgende nacht een uur (mits de opdracht dan nog loopt). Dus weet niet of ze erover zouden vertellen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 01:16 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Er word vast morgen volop over gepraat door jordy aan iedereen die het maar wil horen en niet wil horen
Hmja, ik zou wel ff in ogenschouw houden dat ze net waarschijnlijk uit hun REM-slaap zijn gehaald en dus erg moe zijnquote:Op dinsdag 11 maart 2025 01:22 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ik was een paar weken terug helemaal team Jaxel.
Maar wat triest nu, deze twee. En zo'n giga contrast met de gezellige boel dat het daarnet was met team Kartel. Daar werd het geen seconde stil. Terwijl deze 2 nog steeds geen woord gesproken hebben.
Ok, maar zelfs als ik dat in ogenschouw zou nemen. Hun late-avond shift gisteren was een even trieste bedoeningquote:Op dinsdag 11 maart 2025 01:23 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hmja, ik zou wel ff in ogenschouw houden dat ze net waarschijnlijk uit hun REM-slaap zijn gehaald en dus erg moe zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |