Kan ook, ik hoorde van twee tot vijf.quote:
Als de rest interressant is wel ja.quote:Op maandag 10 maart 2025 23:31 schreef Willewa het volgende:
[..]
Kunnen ook prima onderwerpen zijn in een gesprek
Kan ook hoor, dacht dat ze om half 11 gingen zitten en dan 3 uur, maar wist het niet zekerquote:Op maandag 10 maart 2025 23:32 schreef Flory- het volgende:
[..]
Kan ook, ik hoorde van twee tot vijf.
Ga er in elk geval NIET wakker voor blijven
"Custard koekjes, die met dat bloemetje in het midden"quote:Op maandag 10 maart 2025 23:30 schreef Flory- het volgende:
[..]
Vind ik ook wel, vooral later op de avond.
In elk geval beter dan "welke koekjes vind jij lekker"
Haha ja dat inderdaadquote:Op maandag 10 maart 2025 23:37 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
"Custard koekjes, die met dat bloemetje in het midden"
Oh wat slecht!quote:Op maandag 10 maart 2025 23:45 schreef Willewa het volgende:
Ze willen straks de klok een uur verzetten, Jaxel halen en als die zitten de klok een uur terugzetten. Om zo zelf een uur te skippen en Jaxel langer te laten zitten.
Daar ben ik ook benieuwd naar, maar ga er niet voor wakker blijvenquote:Op maandag 10 maart 2025 23:45 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ik bedenk net dat Axel en Jane het erover hadden gehad dat ze misschien munten in de kist zouden laten vallen.
En ik wil nu eigenlijk ook wel weten of ze echt allebei al hun geld hebben ingelegd in de schatkist.
Misschien probeer ik wel wakker te blijven om die shift te zien, hmm
Neej zeg dat nou nietquote:Op maandag 10 maart 2025 23:45 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ik bedenk net dat Axel en Jane het erover hadden gehad dat ze misschien munten in de kist zouden laten vallen.
En ik wil nu eigenlijk ook wel weten of ze echt allebei al hun geld hebben ingelegd in de schatkist.
Misschien probeer ik wel wakker te blijven om die shift te zien, hmm
Ik vind ‘geniaal’ wel iets teveel creditquote:Op maandag 10 maart 2025 23:48 schreef Ynti het volgende:
[..]
Oh wat slecht!
Wel geniaal bedacht, dat dan weer wel
Je weet het bij Jordy nooit, dat is zo moeilijk te peilen.quote:Op maandag 10 maart 2025 23:47 schreef Willewa het volgende:
En als Jaxel deze grap zou maken en zou fucken met Jordy’s slaap hadden we weer een megachagrijnige Jordy gezien denk ik
We hebben ‘m wel vaker boos zien worden tot ontploffen als het om z’n slaap gingquote:Op maandag 10 maart 2025 23:51 schreef Flory- het volgende:
[..]
Je weet het bij Jordy nooit, dat is zo moeilijk te peilen.
Hij kan het ook geweldig vinden ( en misschien later klagen) of hij is boos woest idd.
Ja inderdaadquote:Op maandag 10 maart 2025 23:52 schreef Willewa het volgende:
[..]
We hebben ‘m wel vaker boos zien worden tot ontploffen als het om z’n slaap ging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |