Kan ook, ik hoorde van twee tot vijf.quote:
Als de rest interressant is wel ja.quote:Op maandag 10 maart 2025 23:31 schreef Willewa het volgende:
[..]
Kunnen ook prima onderwerpen zijn in een gesprek
Kan ook hoor, dacht dat ze om half 11 gingen zitten en dan 3 uur, maar wist het niet zekerquote:Op maandag 10 maart 2025 23:32 schreef Flory- het volgende:
[..]
Kan ook, ik hoorde van twee tot vijf.
Ga er in elk geval NIET wakker voor blijven
"Custard koekjes, die met dat bloemetje in het midden"quote:Op maandag 10 maart 2025 23:30 schreef Flory- het volgende:
[..]
Vind ik ook wel, vooral later op de avond.
In elk geval beter dan "welke koekjes vind jij lekker"
Haha ja dat inderdaadquote:Op maandag 10 maart 2025 23:37 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
"Custard koekjes, die met dat bloemetje in het midden"
Oh wat slecht!quote:Op maandag 10 maart 2025 23:45 schreef Willewa het volgende:
Ze willen straks de klok een uur verzetten, Jaxel halen en als die zitten de klok een uur terugzetten. Om zo zelf een uur te skippen en Jaxel langer te laten zitten.
Daar ben ik ook benieuwd naar, maar ga er niet voor wakker blijvenquote:Op maandag 10 maart 2025 23:45 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ik bedenk net dat Axel en Jane het erover hadden gehad dat ze misschien munten in de kist zouden laten vallen.
En ik wil nu eigenlijk ook wel weten of ze echt allebei al hun geld hebben ingelegd in de schatkist.
Misschien probeer ik wel wakker te blijven om die shift te zien, hmm
Neej zeg dat nou nietquote:Op maandag 10 maart 2025 23:45 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ik bedenk net dat Axel en Jane het erover hadden gehad dat ze misschien munten in de kist zouden laten vallen.
En ik wil nu eigenlijk ook wel weten of ze echt allebei al hun geld hebben ingelegd in de schatkist.
Misschien probeer ik wel wakker te blijven om die shift te zien, hmm
Ik vind ‘geniaal’ wel iets teveel creditquote:Op maandag 10 maart 2025 23:48 schreef Ynti het volgende:
[..]
Oh wat slecht!
Wel geniaal bedacht, dat dan weer wel
Je weet het bij Jordy nooit, dat is zo moeilijk te peilen.quote:Op maandag 10 maart 2025 23:47 schreef Willewa het volgende:
En als Jaxel deze grap zou maken en zou fucken met Jordy’s slaap hadden we weer een megachagrijnige Jordy gezien denk ik
We hebben ‘m wel vaker boos zien worden tot ontploffen als het om z’n slaap gingquote:Op maandag 10 maart 2025 23:51 schreef Flory- het volgende:
[..]
Je weet het bij Jordy nooit, dat is zo moeilijk te peilen.
Hij kan het ook geweldig vinden ( en misschien later klagen) of hij is boos woest idd.
Ja inderdaadquote:Op maandag 10 maart 2025 23:52 schreef Willewa het volgende:
[..]
We hebben ‘m wel vaker boos zien worden tot ontploffen als het om z’n slaap ging
Huh? Wie zegt dat?quote:Op maandag 10 maart 2025 23:53 schreef C.A.I het volgende:
Waarom geen leuke grap als kartel hem maakt
En wel als jane of axel het had gedaan ?
Grap met tijd verzetten
🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔
Heb het niet gezien, maar vanavond zaten ze op de slaapkamer en zei Pootje op een bepaald moment: "ah ja, je gat heb ik toch al gezien". Ik wist niet waar het naar refereerde, zal wel dit dan zijnquote:Op dinsdag 11 maart 2025 00:06 schreef Flory- het volgende:
Vanmiddag moest ik echt lachen, was maar een kort stukje op streams en de meesten (Nlers) zullen het niet hebben verstaan.
Was op de slaapkamer met Pootje en Sharice.
Ze waren druk aan het kletsen en opeens schrikt Pootje en behint te roepen.
Geloof dat Sharice een schone onderbroek aandeed en opeens had Pootje dat door.
Sharice zei "wadde ge ziet toch niks?" Pootje zei zoiets als ja maar dat scheelde niet veel amai![]()
Weet het niet precies meer maar het was ook alleen grappig als je het verstaat denk ik.
![]()
ouderquote:Op maandag 10 maart 2025 23:27 schreef odie22 het volgende:
dus in italie zijn de vrouwen niet veel anders
Hahaha ja dat was dat vastquote:Op dinsdag 11 maart 2025 00:08 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Heb het niet gezien, maar vanavond zaten ze op de slaapkamer en zei Pootje op een bepaald moment: "ah ja, je gat heb ik toch al gezien". Ik wist niet waar het naar refereerde, zal wel dit dan zijn
En tsss Flory, echt West-Vlaming? behint ipv begint
Ik ookquote:Op dinsdag 11 maart 2025 00:11 schreef Folies het volgende:
Nu wacht ik toch ook even met naar bed gaan.
Ik moet er nu ook wel een beetje om lachen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 00:16 schreef Jackiegekkie het volgende:
Het Kartel heeft alleszins veel voorpret met het praten over en plannen van de klok-grap
Eerlijk, ik kan Jordy vaak niet uitstaan, maar zo'n grap waardeer ik dan weer welquote:Op dinsdag 11 maart 2025 00:16 schreef Jackiegekkie het volgende:
Het Kartel heeft alleszins veel voorpret met het praten over en plannen van de klok-grap
Ben echt benieuwd wanneer en hoe Jane dat gaat horenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 00:20 schreef Folies het volgende:
Jolien moet vast ook heel hard lachen als ze te horen krijgen dat Jordy het geld van Jane heeft gepakt.
Het is te hopen dat wij mee mogen kijken als het bekend gemaakt wordtquote:Op dinsdag 11 maart 2025 00:21 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ben echt benieuwd wanneer en hoe Jane dat gaat horen
Ja! Dat hoop ik ookquote:Op dinsdag 11 maart 2025 00:23 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Het is te hopen dat wij mee mogen kijken als het bekend gemaakt wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |