Dat begreep ik ook niet helemaal.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 00:45 schreef Folies het volgende:
Het heeft ook geen nut om de klok een half uur achter of vooruit te zetten als ze hem pas rond een uur of 9 weer goedzetten.
Maar het idee is leuk.
Had die kop van jane wel willen zien als ie met pannen en deksels binnen was komen denderenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 00:53 schreef Folies het volgende:
Dat doet hij wel op een nette en rustige manier.
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 00:54 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Had die kop van jane wel willen zien als ie met pannen en deksels binnen was komen denderen
Dat is het plan. Maar ze hebben schrik dat Axel bvb eerst uitgebreid koffie gaat maken terwijl Jane de wacht houdt. dan is de keuken niet veilig en kunnen ze de klok dus niet terug juist zetten.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 00:53 schreef BigBreg83 het volgende:
Als ze de klok een een terug zetten als ze eenmaal zitten is het een goed idee.
Ja haha, dat geeft meer effect dan de klok een half uur terug zetten.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 00:54 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Had die kop van jane wel willen zien als ie met pannen en deksels binnen was komen denderen
Kan ik wel begrijpen 😅 Vermoeiend man telkens die onderbroken nachten. Besef, dit is de 4e nachtopdracht alquote:
Gewoon wachten met naar bed gaan tot dat hij zijn koffie heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 00:54 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Dat is het plan. Maar ze hebben schrik dat Axel bvb eerst uitgebreid koffie gaat maken terwijl Jane de wacht houdt. dan is de keuken niet veilig en kunnen ze de klok dus niet terug juist zetten.
Volgens mij is dit hun eerste onderbroken nacht.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 00:55 schreef Willewa het volgende:
[..]
Kan ik wel begrijpen 😅 Vermoeiend man telkens die onderbroken nachten. Besef, dit is de 4e nachtopdracht alNormaal was er maar 1 per seizoen volgens mij. En pas sinds 2023 sowieso dacht ik.
Of als ie het iets later doet, kwartiertje ofzo, dan komt ie er waarschijnlijk ook al snel achter 😅quote:Op dinsdag 11 maart 2025 00:54 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Dat is het plan. Maar ze hebben schrik dat Axel bvb eerst uitgebreid koffie gaat maken terwijl Jane de wacht houdt. dan is de keuken niet veilig en kunnen ze de klok dus niet terug juist zetten.
Hoe bedoel je? We hebben de vuuropdracht gehad, de fietsopdracht voor Wicky, laatst nog 1 die ik me ff niet kan herinneren en nu deze. Hebben zij dan bij al die opdrachten de nachtshifts volledig kunnen skippen?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 00:56 schreef Folies het volgende:
[..]
Volgens mij is dit hun eerste onderbroken nacht.
Ja volgens mij pakte ze de late avond dienst zodat ze aan 1 stuk door konden slapen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 00:57 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? We hebben de vuuropdracht gehad, de fietsopdracht voor Wicky, laatst nog 1 die ik me ff niet kan herinneren en nu deze. Hebben zij dan bij al die opdrachten de nacht volledig kunnen skippen?
Hun hebben wel telkens de vroege avond/nacht gekozen en konden daarna lekker slapen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 00:55 schreef Willewa het volgende:
[..]
Kan ik wel begrijpen 😅 Vermoeiend man telkens die onderbroken nachten. Besef, dit is de 4e nachtopdracht alNormaal was er maar 1 per seizoen volgens mij. En pas sinds 2023 sowieso dacht ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |