Ja gister idd, maar gold dat voor alle nachtopdrachten? Ik weet iig dat ze voor Wicky wel in de nacht hebben gefietst.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 00:59 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ja volgens mij pakte ze de late avond dienst zodat ze aan 1 stuk door konden slapen.
Hoi!quote:
Klok is halfuur vooruit gezetquote:Op dinsdag 11 maart 2025 01:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoi!![]()
Las net hier dat ze de klok hebben verzet? of hebben ze dat niet gedaan?
Geen stream gekeken vanavond. net snel door de COS gescrold
Geen idee wat er nog gaat gebeuren, klok verzet en straks nog eens??quote:Op dinsdag 11 maart 2025 01:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoi!![]()
Las net hier dat ze de klok hebben verzet? of hebben ze dat niet gedaan?
Geen stream gekeken vanavond. net snel door de COS gescrold
Het gaat zoals gevreesdquote:Op dinsdag 11 maart 2025 01:06 schreef BigBreg83 het volgende:
Oh axel gaat op z'n gemak koffie zetten. Jordy kwam net de kamer in. Axel heeft hem.niet gezien.
Denk dat Jordy misschien zo nog wel een poging gaat doen als ie denkt dat Axel klaar is met koffie. Kan ie alsnog niet eerder slapen lol.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 01:07 schreef Jackiegekkie het volgende:
De klok is een half uur vooruit gezet.
Dus hebben het Kartel een half uurtje minder moeten wacht houden.
Bedoeling was om de klok na de wisseling van wacht meteen terug juist te zetten.
Maar door het dralen van Axel, en dat hij nu koffie gaat zetten, kunnen/konden ze dat niet ongemerkt doen (toen Axel even de kamer uit was, kon het wel, maar dan was er groot risico geweest dat hij de teruggedraaide klok zou aflezen terwijl hij koffie maakt en meteen zou realiseren dat ze gefopt werden)
ja, ik denk ook dat Jordy wel nog even probeert.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 01:09 schreef Willewa het volgende:
[..]
Denk dat Jordy misschien zo nog wel een poging gaat doen als ie denkt dat Axel klaar is met koffie. Kan ie alsnog niet eerder slapen lol.
Hehe ja precies. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 01:10 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
ja, ik denk ook dat Jordy wel nog even probeert.
Want anders is de grap niet echt geslaagd, dan staat vanaf nu iedereen een half uur te vroeg op. En de bedoeling was Jaxel een half uurtje langer te laten zitten, niet alleen zelf een half uurtje eerder te kunnen gaan slapen.
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 01:12 schreef Folies het volgende:
Ik lees het morgen wel, de slaap zakt er hier in.
Dat is nu sowieso mislukt als hij nu nog een half uur moet wachten tot axel klaar is met die koffiequote:Op dinsdag 11 maart 2025 01:10 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
ja, ik denk ook dat Jordy wel nog even probeert.
Want anders is de grap niet echt geslaagd, dan staat vanaf nu iedereen een half uur te vroeg op. En de bedoeling was Jaxel een half uurtje langer te laten zitten, niet alleen zelf een half uurtje eerder te kunnen gaan slapen.
Neuh, als Jordy er in slaagt de klok terug juist te zetten, dan zit team Jaxel een half uur langer wacht zonder dat ze het beseffen. En zijn Jolien en Matti wat eerder kunnen gaan slapenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 01:13 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Dat is nu sowieso mislukt als hij nu nog een half uur mortnwachten tot axel klaar is met die koffie
Hun langer laten zitten is dan wel gelukt. Mits ze er dan niet alsnog achterkomen :pquote:Op dinsdag 11 maart 2025 01:13 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Dat is nu sowieso mislukt als hij nu nog een half uur moet wachten tot axel klaar is met die koffie
Er word vast morgen volop over gepraat door jordy aan iedereen die het maar wil horen en niet wil horenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 01:15 schreef Jackiegekkie het volgende:
Streamers mogen niet weten of de grap met de klok lukt?
Als we niet heel snel terug beeld hebben, gaan zelfs WIJ het nooit weten haha
Hmm, ze zeiden wel, als het deze nacht lukt met een half uur, dan doen ze volgende nacht een uur (mits de opdracht dan nog loopt). Dus weet niet of ze erover zouden vertellen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 01:16 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Er word vast morgen volop over gepraat door jordy aan iedereen die het maar wil horen en niet wil horen
Hmja, ik zou wel ff in ogenschouw houden dat ze net waarschijnlijk uit hun REM-slaap zijn gehaald en dus erg moe zijnquote:Op dinsdag 11 maart 2025 01:22 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ik was een paar weken terug helemaal team Jaxel.
Maar wat triest nu, deze twee. En zo'n giga contrast met de gezellige boel dat het daarnet was met team Kartel. Daar werd het geen seconde stil. Terwijl deze 2 nog steeds geen woord gesproken hebben.
Ok, maar zelfs als ik dat in ogenschouw zou nemen. Hun late-avond shift gisteren was een even trieste bedoeningquote:Op dinsdag 11 maart 2025 01:23 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hmja, ik zou wel ff in ogenschouw houden dat ze net waarschijnlijk uit hun REM-slaap zijn gehaald en dus erg moe zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |