Hmm, ze zeiden wel, als het deze nacht lukt met een half uur, dan doen ze volgende nacht een uur (mits de opdracht dan nog loopt). Dus weet niet of ze erover zouden vertellen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 01:16 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Er word vast morgen volop over gepraat door jordy aan iedereen die het maar wil horen en niet wil horen
Hmja, ik zou wel ff in ogenschouw houden dat ze net waarschijnlijk uit hun REM-slaap zijn gehaald en dus erg moe zijnquote:Op dinsdag 11 maart 2025 01:22 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ik was een paar weken terug helemaal team Jaxel.
Maar wat triest nu, deze twee. En zo'n giga contrast met de gezellige boel dat het daarnet was met team Kartel. Daar werd het geen seconde stil. Terwijl deze 2 nog steeds geen woord gesproken hebben.
Ok, maar zelfs als ik dat in ogenschouw zou nemen. Hun late-avond shift gisteren was een even trieste bedoeningquote:Op dinsdag 11 maart 2025 01:23 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hmja, ik zou wel ff in ogenschouw houden dat ze net waarschijnlijk uit hun REM-slaap zijn gehaald en dus erg moe zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |