Ik vind dat niet normaal.quote:Op maandag 10 maart 2025 22:38 schreef Flory- het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is in sommige regio's vrij normaal
Misschien eens een mail sturen naar BB met al je irritaties over ons West Vlaams taaltjequote:
Zekerquote:Op maandag 10 maart 2025 22:48 schreef Folies het volgende:
Team ShaPoo is wel lief voor elkaar. Love you too.
Nee dat vind ik teveel moeite voor niets. Voor mijn part zetten ze er volgende keer een Zweed en een Chinees in die we ook niet kunnen verstaan. Het blijft toch ‘aapjes’ kijken.quote:Op maandag 10 maart 2025 22:45 schreef Flory- het volgende:
[..]
Misschien eens een mail sturen naar BB met al je irritaties over ons West Vlaams taaltje
sharice beloonde het even met een lekkere scheetquote:Op maandag 10 maart 2025 22:48 schreef Folies het volgende:
Team ShaPoo is wel lief voor elkaar. Love you too.
Tsja… ze hebben het tenslotte zelf betaaldquote:Op maandag 10 maart 2025 22:44 schreef Snensie het volgende:
Dat ‘geplunder’ vind ik nog steeds belachelijk.
Ik kijk BB sinds 2001 met veel plezier, ene keer leuker en beter, maar vind het leuk om te zien wat er gebeurt met zo'n groep bewoners onder druk, met bep. regels en vooral zonder dagelijkse dingen.quote:Op maandag 10 maart 2025 22:50 schreef Snensie het volgende:
[..]
Nee dat vind ik teveel moeite voor niets. Voor mijn part zetten ze er volgende keer een Zweed en een Chinees in die we ook niet kunnen verstaan. Het blijft toch ‘aapjes’ kijken.
![]()
Ik zou me er niet druk over maken als ik jou was en bovendien kun jij kennelijk wel alles verstaan.
Ze doen het al een tijdje hè dus die vlieger gaat niet op wat mij betreft. Ik vind het asociaal gedrag.quote:Op maandag 10 maart 2025 22:55 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Tsja… ze hebben het tenslotte zelf betaald
Vlgs mij is die discussie al uitbreid gevoerd hier, iedereen pakt wat ie wilquote:Op maandag 10 maart 2025 22:59 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ze doen het al een tijdje hè dus die vlieger gaat niet op wat mij betreft. Ik vind het asociaal gedrag.
Nou en ik vind pootje een vreselijke hork met totaal geen fatsoen. Of je dat nu wil of niet. Ik ga mijn mening daarover niet veranderen. Zo ik ga ff verder met ‘ aapjes’ kijken, dat is een uitdrukking in Nederland!quote:Op maandag 10 maart 2025 22:57 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ik kijk BB sinds 2001 met veel plezier, ene keer leuker en beter, maar vind het leuk om te zien wat er gebeurt met zo'n groep bewoners onder druk, met bep. regels en vooral zonder dagelijkse dingen.
Aapjes kijken doe je in de dierentuin, dit zijn allerlei soorten mensen.
Het West Vlaams versta ik idd prima, moet om Pootje ook erg vaak lachen
En mij stoort het weer als ik het zie. En dat gebeurde net op de streams dus ik mag dat zeggen.quote:Op maandag 10 maart 2025 23:00 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Vlgs mij is die discussie al uitbreid gevoerd hier, iedereen pakt wat ie wil
Zekerquote:Op maandag 10 maart 2025 23:04 schreef Snensie het volgende:
[..]
En mij stoort het weer als ik het zie. En dat gebeurde net op de streams dus ik mag dat zeggen.
Ik ken de uitdrukking wel, zou het zelf alleen niet gebruiken bij streams kijken.quote:Op maandag 10 maart 2025 23:02 schreef Snensie het volgende:
[..]
Nou en ik vind pootje een vreselijke hork met totaal geen fatsoen. Of je dat nu wil of niet. Ik ga mijn mening daarover niet veranderen. Zo ik ga ff verder met ‘ aapjes’ kijken, dat is een uitdrukking in Nederland!
Ik kap de discussie nu af want het is zinloos. En ik heb het prima naar mijn zin hoor.quote:Op maandag 10 maart 2025 23:05 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ik ken de uitdrukking wel, zou het zelf alleen niet gebruiken bij streams kijken.
Nou we lezen wel waar je je nog meer aan irriteert, wat doe je jezelf toch aan
Fijnquote:Op maandag 10 maart 2025 23:08 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik kap de discussie nu af want het is zinloos. En ik heb het prima naar mijn zin hoor.
Matti kan lekker vertellen idd, leuk om naar te luisterenquote:Op maandag 10 maart 2025 23:11 schreef Ynti het volgende:
Leuk gesprek tussen Jolien en Matti.
Ik weet niet wat Matti over Jaxel zei, maar bij Jolien en Jordi kan hij zichzelf zijn.
En ze hebben altijd gespreksstof, niet geforceerd, altijd iets te bepraten en dat gaat vanzelf.
Dit zegt dus precies wat een aantal gisteravond al schreven.
Jane en Axel hebben weinig gespreksstof.
Haha jaquote:Op maandag 10 maart 2025 23:11 schreef Jackiegekkie het volgende:
Deze muntenwacht-sessie met Matti en Jolien - een wereld van verschil met de sessie gisteravond zelfde uur (Jane en Axel).
Deze 2 tateren 100-uit over vanalles en nog wat.
Het meest diepgaande gesprek gister was live commentaar geven op een tulp in de vaas op de eettafel die naar beneden zakte en weer rechtkwam. Of nog een diepe vraag van Axel: wat is jouw lievelingskoekje?
En ik ben zeker dat Jane net zo boeiende en spannende verhalen kan vertellen als Matti.quote:Op maandag 10 maart 2025 23:11 schreef Ynti het volgende:
Leuk gesprek tussen Jolien en Matti.
Ik weet niet wat Matti over Jaxel zei, maar bij Jolien en Jordi kan hij zichzelf zijn.
En ze hebben altijd gespreksstof, niet geforceerd, altijd iets te bepraten en dat gaat vanzelf.
Dit zegt dus precies wat een aantal gisteravond al schreven.
Jane en Axel hebben weinig gespreksstof.
Begin van de avond dacht ik er anders over.quote:Op maandag 10 maart 2025 23:12 schreef Flory- het volgende:
[..]
Matti kan lekker vertellen idd, leuk om naar te luisteren
Ja niet alles is geweldig natuurlijk en sommige dingen hebben we al vaker gehoordquote:Op maandag 10 maart 2025 23:15 schreef Ynti het volgende:
[..]
Begin van de avond dacht ik er anders over.
Het ging over vis, Matti begon een heel verhaal, uiteraard ook weer over iets tijdens zijn reizen.
Het leek heel wat, maar het had geen climax, het eind was echt een dooddoener.
Uiteraard.quote:Op maandag 10 maart 2025 23:14 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
En ik ben zeker dat Jane net zo boeiende en spannende verhalen kan vertellen als Matti.
Alleen gaat dat niet met Axel, want die jongen interesseert zich in niets of niemand en vertelt ook nooit wat over zichzelf.
Bedenk eens wat je eigenlijk van Axel zijn leven afweet, wat hij zelf in het huis verteld heeft. Ik weet gewoon niets! Ja, dat hij single is, maar dat kwam alleen maar door die kijkersvraag in de podcast een keer.
Helemaal mee eens. Het valt mij alleen van Jane ook wel tegen dat ze zo aan hem is blijven hangen.quote:Op maandag 10 maart 2025 23:14 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
En ik ben zeker dat Jane net zo boeiende en spannende verhalen kan vertellen als Matti.
Alleen gaat dat niet met Axel, want die jongen interesseert zich in niets of niemand en vertelt ook nooit wat over zichzelf.
Bedenk eens wat je eigenlijk van Axel zijn leven afweet, wat hij zelf in het huis verteld heeft. Ik weet gewoon niets! Ja, dat hij single is, maar dat kwam alleen maar door die kijkersvraag in de podcast een keer.
Ja maar Jolien onderbreekt zijn verhaal met een eigen verhaal dus hoop dat hij nog weet waar hij gebleven isquote:
Maar ze hebben het wel gezellig samen. En luisteren ook écht naar elkaars verhalen.quote:
Heerlijk juist van die lange gesprekken over van allesquote:Op maandag 10 maart 2025 23:23 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Maar ze hebben het wel gezellig samen. En luisteren ook écht naar elkaars verhalen.
Ik kan dat helemaal niet (zo) goed (zo lang aandacht houden bij eindeloos kabbelende verhalen)
Vind ik ook wel, vooral later op de avond.quote:Op maandag 10 maart 2025 23:27 schreef Willewa het volgende:
[..]
Heerlijk juist van die lange gesprekken over van alles
Kunnen ook prima onderwerpen zijn in een gesprekquote:Op maandag 10 maart 2025 23:30 schreef Flory- het volgende:
[..]
Vind ik ook wel, vooral later op de avond.
In elk geval beter dan "welke koekjes vindt jij lekker"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |