Ja en, zouden ze buiten de normale BB wel weer kunnen brengen. Huis staat gedurende een jaar toch leeg.quote:
Halve grappen doen ze niet aan, dus verzinnen ja, willen ze het ja, durven ze het.. betwijfel hetquote:
Mag dromen.quote:Op maandag 10 maart 2025 22:17 schreef Droopie het volgende:
[..]
Halve grappen doen ze niet aan, dus verzinnen ja, willen ze het ja, durven ze het.. betwijfel het
Hetzelfde terug doen is kleutergedrag en daarmee laat je je gigantisch kennenquote:
Het zijn gewoon volgers , daar win je weinig meequote:Op maandag 10 maart 2025 22:20 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Matti en Jolien hebben niet door dat Jordy continu zichzelf in de finale zet! Hij praat erover en volgens mij horen ze zijn verhaal erover ook niet. Vreselijk omhooggevallen kleutertje met zijn euforie uitspraken!
Neuh ik denk niet dat veel mensen denken dat ze het echt gaan doen hoor.quote:Op maandag 10 maart 2025 22:18 schreef Folies het volgende:
Jullie denken dat ze dit lolletje echt gaan uitvoeren. Ook dat mag.
Ze doen alleen maar zo. Dat is leuker.quote:Op maandag 10 maart 2025 22:21 schreef Snensie het volgende:
[..]
Neuh ik denk niet dat veel mensen denken dat ze het echt gaan doen hoor.
Hier flikkeren de streams er constant uit dus niet fijn kijkenquote:
Nee vanmiddag weer opnieuw begonnenquote:Op maandag 10 maart 2025 22:24 schreef kater1 het volgende:
Is die glijbaanmuntenopvangdingest nog steeds niet voorbij?
tijd voor een wasbeurt inmiddelsquote:Op maandag 10 maart 2025 22:21 schreef kater1 het volgende:
Wel schattig dat Jolien steeds de broek van Keanu draagt.
Vind het ook niet zo leuk dit jaar, maar klagen deden we elk jaar welquote:Op maandag 10 maart 2025 22:25 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ik ga slapen en ik denk niet meer dat ik nog ga kijken als Jane en Axel weg zijn. Dan moet ik dus de hele dag Jordy horen met zijn gezwam over de finale. Wa vinden mensen hier nu leuk aan vraag ik mij af en dan dat stelen en van de kinderachtige moves vreet dat grote kleine kind uit. Ik vind trouwens deze BB een grote aanfluiting!
Ze heeft die broek vaker aan dan de trui van Jeff.quote:Op maandag 10 maart 2025 22:27 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ja maar het ruikt nog zo lekker naar Keanu.
dat heeft ze volgens mij niet gezegdquote:Op maandag 10 maart 2025 22:27 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ja maar het ruikt nog zo lekker naar Keanu.
Jordy wil axel en jane er ook met name uit omdat hij dan de enige nederlander is en dus in de finale zit. In plaats dat die anderen zeggen wij zijn nog met 4 belgen, nee hoor, als makke lammetjes gaan ze mee met de grote baas.quote:Op maandag 10 maart 2025 22:20 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Matti en Jolien hebben niet door dat Jordy continu zichzelf in de finale zet! Hij praat erover en volgens mij horen ze zijn verhaal erover ook niet. Vreselijk omhooggevallen kleutertje met zijn euforie uitspraken!
ja dat heb ik toen ook wel gehoord, maar toen was den djeff al weg, dat ze die broek zo lekker vindt ruiken heeft ze niet gezegdquote:Op maandag 10 maart 2025 22:31 schreef kater1 het volgende:
[..]
Odie, ik wil je hart niet breken, maar ik weet wel dat ze ooit zei dat Keano zo lekker rook.
Sterkte!quote:Op maandag 10 maart 2025 22:25 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ik ga slapen en ik denk niet meer dat ik nog ga kijken als Jane en Axel weg zijn. Dan moet ik dus de hele dag Jordy horen met zijn gezwam over de finale. Wa vinden mensen hier nu leuk aan vraag ik mij af en dan dat stelen en van de kinderachtige moves vreet dat grote kleine kind uit. Ik vind trouwens deze BB een grote aanfluiting!
quote:Op maandag 10 maart 2025 22:27 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ze heeft die broek vaker aan dan de trui van Jeff.
Voor mij is t dan ook klaar! Ik trek Jordy steeds minder!quote:Op maandag 10 maart 2025 22:25 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Nee hoor, dat is in sommige regio's vrij normaalquote:Op maandag 10 maart 2025 22:33 schreef Snensie het volgende:
Ik vind een vrouw ‘vrouwmens’ noemen neerbuigend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |