SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Daar hoef je je volgens mij niet eens voor te laten omscholen. Want geen beschermd beroep. Net als wandelcoach, shiatsu masseur, yogamuts of kruidenvrouwtjequote:Op woensdag 5 maart 2025 18:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet orthomoleculair therapeut worden. Daar kun je nu goed geld mee binnenharken tot de volgende hype aan komt waaien. Het beste kun je de cursussen gaan geven.
Die naamquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/restaurant.konijnenvoer/?hl=en
Pureequote:Op woensdag 5 maart 2025 18:37 schreef CherryLips het volgende:
Het probleem met aardappelen is dat die het lekkerst zijn met drie kilo saus.
quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:32 schreef CherryLips het volgende:
Mora heeft nu shoarmafrikandellen lees ik.
Te smerig eigenlijk maar ik heb nu echt trek.
oh, dan is het goedquote:
psycholoog, makelaar, jurist, voedingskundige blabla. Het is allemaal niksquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Daar hoef je je volgens mij niet eens voor te laten omscholen. Want geen beschermd beroep. Net als wandelcoach, shiatsu masseur, yogamuts of kruidenvrouwtje
Budgetcoach, opruimguru, kleurenadviseuze.quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
psycholoog, makelaar, jurist, voedingskundige blabla. Het is allemaal niks
Achja, schijnbaar niet anders bestonden ze niet denk ik danquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Budgetcoach, opruimguru, kleurenadviseuze.
Hoop kul beroepen zijn er toch.
Je vergeet alle beroepen van de mensen die hier dagelijks posten tijdens kantooruren.quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Budgetcoach, opruimguru, kleurenadviseuze.
Hoop kul beroepen zijn er toch.
Ik ken ook best een aantal die een blauwe maandag een cursusje interieurstyling hebben gedaan en vervolgens denken dat ze architect zijn. Die hobby-en met wisselend succes dan een beetje naast het huisvrouwen bestaan. Dat ze ook een projectje voor zichzelf hebben.quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Achja, schijnbaar niet anders bestonden ze niet denk ik dan
Ja, dat ben ik dus nietquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je vergeet alle beroepen van de mensen die hier dagelijks posten tijdens kantooruren.
Ze moeten wel vrij veel rectificerenquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:56 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon DOGE hierheen laten verschepen , even alle laffe linkse ambtenaren aan de schijt brengen.
Het is 7 uur…..quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
10.644kan elk moment gaan slapen want daggemiddelde is weer op 10k
![]()
Gaat ook niet heel laat worden want ja![]()
Sociale bijstand in de VS is vaak gewoon de gevangenis in maar ja die zitten al vol hier.quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze moeten wel vrij veel rectificerenbesparen die al uitgegeven zijn enzo, zijn net ambtenaren.
Wat ben Je gefocust op de hoeveelheid stappen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
oh ik hou sowieso niet zo van die type mensen die denken dat ze iets zijn omdat ze iets doen qua werkquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ken ook best een aantal die een blauwe maandag een cursusje interieurstyling hebben gedaan en vervolgens denken dat ze architect zijn. Die hobby-en met wisselend succes dan een beetje naast het huisvrouwen bestaan. Dat ze ook een projectje voor zichzelf hebben.
Dat is daar echt business als ze vol dreigen te raken bouwen ze er zo een paar bij.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sociale bijstand in de VS is vaak gewoon de gevangenis in maar ja die zitten al vol hier.
OCDquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat ben Je gefocust op de hoeveelheid stappen.
Hopelijk besparen ze dan alleen op jou.quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:56 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon DOGE hierheen laten verschepen , even alle laffe linkse ambtenaren aan de schijt brengen.
Er zijn ook meester architecten, ingenieurs, chirurgen, entrepreneurs, chef-koks. Die zijn echt hun vak.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh ik hou sowieso niet zo van die type mensen die denken dat ze iets zijn omdat ze iets doen qua werkof denken te doen
![]()
Geldt niet voor iedereen overigens, je hebt ook mensen die zeggen 'ik ben *insert beroep*' maar dat niet zo bedoelen
Welnee joh, jezelf laten opereren door de bakker op de hoek gaat nog heel groot worden.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Er zijn ook meester architecten, ingenieurs, chirurgen, entrepreneurs, chef-koks. Die zijn echt hun vak.
Ik hou wel van mensen die een beetje vakidioot zijn.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh ik hou sowieso niet zo van die type mensen die denken dat ze iets zijn omdat ze iets doen qua werkof denken te doen
![]()
Geldt niet voor iedereen overigens, je hebt ook mensen die zeggen 'ik ben *insert beroep*' maar dat niet zo bedoelen
hmm, doe jij ff noquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
ja fles als je stappen gaat tellen en verders niets beter te doen hebt is er iets misquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Gaat niet laat worden hoorquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het is 7 uur…..
Dat is niet goed joh!
same, maar dan ben je een vakidioot in mijn optiek. Definities dit datquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik hou wel van mensen die een beetje vakidioot zijn.
Ook passie voor slapen dan?quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:11 schreef Crack_ het volgende:
Niet per se vakidioten, mensen met passie = tof
het is haat-uurtjequote:Op woensdag 5 maart 2025 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
kijk als ik gewoon om 9 uur naar bed ga met 12k stappen is het prima. Als ik tot middernacht doorga om de 13 te halen DAN gaat het fout.
Dit heet simpelweg alcoholisme.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
kijk als ik gewoon om 9 uur naar bed ga met 12k stappen is het prima. Als ik tot middernacht doorga om de 13 te halen DAN gaat het fout.
Oh okee. Nou ja, niet zo okee.quote:
zeker, anders vergaat de wereld. Duhquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee. Nou ja, niet zo okee.
moet ik gehaat wordenOf moet ik iets haten? Want dan moet ik daar weer over gan nadenken en zo
Ik ben slechts een idioot met een vak.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik hou wel van mensen die een beetje vakidioot zijn.
Dat mag ookquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben slechts een idioot met een vak.
Oh okeequote:
We kinkshamen niet in dit topicquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee![]()
Nou ja nog een laatste gelegenheid om US in zijn bek te schijten
Zonder huis.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben slechts een idioot met een vak.
Dat was bij de publieke omroep serieus 40 jaar lang de allermooiste vrouw te land, ter zee en in de luchtquote:
en nu, oke nee nvm te vroegquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was bij de publieke omroep serieus 40 jaar lang de allermooiste vrouw te land, ter zee en in de lucht
het neusje van de zalmquote:
zo light de smaak is weg gevlogenquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:20 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb light kaas voor in de pasta gekocht want dan kon ik extra veel kaas nemen![]()
ik weet niet of dit wel zo werkt want die kaas smaakt niet echt ergens naar
weer in de marketings trucs getrapt koop alleen de real deal volvetquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:20 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb light kaas voor in de pasta gekocht want dan kon ik extra veel kaas nemen![]()
ik weet niet of dit wel zo werkt want die kaas smaakt niet echt ergens naar
jaquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Is het nationale middag-avond bier drink dag ofzo?
Ik snapte laatst ineens wat haters gonna hate betekendequote:
mooiquote:
Ehmmmmmmquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
weer in de marketings trucs getrapt koop alleen de real deal volvet
Helaas hebben die ook passie voor hun vak.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik snapte laatst ineens wat haters gonna hate betekende![]()
Mag je niets van zeggen, dat is haat uiteraard.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Is het nationale middag-avond bier drink dag ofzo?
Oooooohquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Helaas hebben die ook passie voor hun vak.
quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
die light varianten zijn een fabeltje
quote:
En nu vind ik het heel erg spijtig dat ze overleden is. Veel te vroeg. Ik moet de 67 nog maar zien te halen trouwens. Fuck me WAT BEN IK NOG JONGquote:
okay gezelligquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh leuk. Ik begin pas over een half uur.
Poker avond.
jij wilde geen liefde in je levenquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En nu vind ik het heel erg spijtig dat ze overleden is. Veel te vroeg. Ik moet de 67 nog maar zien te halen trouwens. Fuck me WAT BEN IK NOG JONGtrouw met mij, lieve vrouwen van de wereld
![]()
Oh jullie zijn op. Ja, was al.
Oh wauw, leek dat ooit zo ja?quote:
DIY hummus.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:24 schreef Crack_ het volgende:
Had het eerder vandaag met iemand over hummus en in de huismerk hummus zitten zoveel meer kikkerwerten (rond de 50-60%) dan in het dure Maza merk (37%)![]()
![]()
![]()
. Dan heb je echt een goede marketing wel, ik zou ook zeggen dat Maza het betere merk is maar nope
dat zijn je eigen woordenquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh wauw, leek dat ooit zo ja?
Schrik ik van. Snap het wel trouwens. Muurtje gemetseld vet dik en hard en hoog en nogeens. Nee dan zie ik er niet aanspeelbaar meer uit nee. Zou het wat uitmaken?
daar begon het gesprek mee, en dat we daar niet altijd zin in hebben want luiquote:
Dit is waarom mensen samenwonen denk ik. Niet romantiek, of vanwege dure huizen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
daar begon het gesprek mee, en dat we daar niet altijd zin in hebben want luigewoon oprecht lui, want kost amper tijd om te maken
Ik wil wel een keer ouderwets knokken in zo'n redneck kroeg, lijkt me geweldig.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:33 schreef Lospedrosa het volgende:
@:kwiwi wanneer heb je tijd?
https://www.instagram.com/reel/DGmljR3xjFK/
ja snap ik ook wel.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat zijn je eigen woordendat je het niet wilt, opgegeven, hoeft niet, laat maar. Alle varianten zijn wel voorbij gekomen volgens mij (en alles verdwijnt ook weer met een drankje
)
crackadeliccccccccccccccccccquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
daar begon het gesprek mee, en dat we daar niet altijd zin in hebben want luigewoon oprecht lui, want kost amper tijd om te maken
Met coiboi laarzen en een coiboi hoed?quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wil wel een keer ouderwets knokken in zo'n redneck kroeg, lijkt me geweldig.
Ja eventjes een uurtje de oerman uithangen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Met coiboi laarzen en een coiboi hoed?
Life goals!!!quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit is waarom mensen samenwonen denk ik. Niet romantiek, of vanwege dure huizen.
Zodat je niet altijd zelf de hummus hoeft te maken.
quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja snap ik ook wel.
Maar ik zou het erg raar vinden als er nou een beeld zou ontstaan alsof ik er een dagtaak aan zou hebben om alle vrouwen van me af te slaan die me in hordes tegelijk willen en zo![]()
Da's gewoon lachwekkendGrappig. Kunnen we lol om hebben
En nogmaals het is prima als niemand mij wil. Niet dat ik dat ooit zal begrijpen, want ik ben gewoon best leuk.Maar ja dan niet. Dan koop ik in 10 minuten een nieuw huis. Dan gooi ik 2000 euro kapot aan een biljetje wat ik wil hebben. Dan haal ik de positieve dingen er wel uit
![]()
Ik ben niet in de positie om te wachten op iemand
En dan opgehaald door de politie en een gratis overnachting?quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja eventjes een uurtje de oerman uithangen.
ja, ruikt alleen wel overal naar pils...quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heee, rust weer terug in brabantland?
beter dan kotsquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja, ruikt alleen wel overal naar pils...
bah
Beter dan kaasquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja, ruikt alleen wel overal naar pils...
bah
Oh okequote:Het woord understatement staat in de Woordenlijst Nederlandse Taal van de Nederlandse Taalunie.
Ja maar dan niet langer dan 1 nachtje brommen hoor.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En dan opgehaald door de politie en een gratis overnachting?
Ohh. Ik wist niet dat dit een ding was. Dit wil ik nu ook.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Life goals!!!
Ik zag zwarte kikkererwten en nu wil ik daar hummus van maken. Zwarte hummus!
Lijkt me serieus wel mooi daar eens heen te gaan, is ook altijd live muziek, leuke wijven en kans op knokken.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wil wel een keer ouderwets knokken in zo'n redneck kroeg, lijkt me geweldig.
Ik ben wel eens in zo’n vage highway bar beland ergens in niemandsland omdat ik moest plassen. Daar zaten ook allemaal van die vage mensen aan de bar (midden op de dag) waarvan je zou zweren dat de helft zo uit the wrong turn kwam.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Lijkt me serieus wel mooi daar eens heen te gaan, is ook altijd live muziek, leuke wijven en kans op knokken.
Zie je al haastig langs die bar rennenquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben wel eens in zo’n vage highway bar beland ergens in niemandsland omdat ik moest plassen. Daar zaten ook allemaal van die vage mensen aan de bar (midden op de dag) waarvan je zou zweren dat de helft zo uit the wrong turn kwam.
Die zitten hier online.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben wel eens in zo’n vage highway bar beland ergens in niemandsland omdat ik moest plassen. Daar zaten ook allemaal van die vage mensen aan de bar (midden op de dag) waarvan je zou zweren dat de helft zo uit the wrong turn kwam.
Ik heb niet teruggelezen maar ik wil je best een keertje begrijpen hoor als je dat fijn vindt.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee alleen Crackseltje begrijpt meDat is genoeg
Meer dan genoeg. Ik hoef eigenlijk niet begrepen te worden ook
Nee joh… gewoon recht aankijken like you own the place.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zie je al haastig langs die bar rennen
quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
speelden ze de banjo?quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij hebt me in 25 jaar nog nooit willen begrijpen. Dus nee bedanktquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb niet teruggelezen maar ik wil je best een keertje begrijpen hoor als je dat fijn vindt.
quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee joh… gewoon recht aankijken like you own the place.
Was meer gechoqueerd door vliegende units buiten waarvan ik tot op de dag van vandaag nog niet weet wat dat precies voor beesten waren.
Ik begrijp mezelf soms niet eens op dit vlak. Maar ik empathiseer met de struggels.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah Beth Dutton style.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Was meer gechoqueerd door vliegende units buiten waarvan ik tot op de dag van vandaag nog niet weet wat dat precies voor beesten waren.
Jackson is trouwens wel echt een tyfusdure plaats, beetje het Monaco van Wyoming zeg maarquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Met tahin lijkt het soms wel een beetje op strontquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ohh. Ik wist niet dat dit een ding was. Dit wil ik nu ook.
Ik heb nog zitten kijken om kikkererwten in m'n tuintje te planten. Maar ze vinden het hier een beetje te koud geloof ik.
quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
is vaak een super onrealistisch doelquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Gelukkig want ik merkte nadat ik het gepost had al dat het onbegrip bezit van me nam.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij hebt me in 25 jaar nog nooit willen begrijpen. Dus nee bedankt
Ja, dat welquote:
De video is age restricted en ik ben 12quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij kent From Dusk Till Dawn niet?![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ik weet niet van wie jij alles moet en niet mag in je leven of vraag je het aan mij?quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat wel![]()
Maar dan nog. Ik hou van jou![]()
Of mag dat ook al niet meer
Zonder beeld klinkt deze tekst nogal vreemd (met ook wel, maar wat minder)quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De video is age restricted en ik ben 12
maar nee
quote:All right, pussy, pussy, pussy! Come on in pussy lovers! Here at the Titty Twister we're slashing pussy in half! Give us an offer on our vast selection of pussy. This is a pussy blow out! All right, we got white pussy, black pussy, Spanish pussy, yellow pussy, we got hot pussy, cold pussy, we got wet pussy, we got [sniffs] smelly pussy, we got hairy pussy, bloody pussy, we got snappin' pussy, we got silk pussy, velvet pussy, Naugahyde pussy, we even got horse pussy, dog pussy, chicken pussy! Come on, you want pussy, come on in, pussy lovers! If we don't got it, you don't want it! Come on in, pussy lovers!...
Ik hoor zelf maken.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Met tahin lijkt het soms wel een beetje op strontdie moet je zelf even maken met zwarte sesam oid
![]()
De toplaag is best goed eigenlijk, aarde met best een hoop organisch materiaal. Er wordt ook alleen compost gebruikt qua bemesting. Dieper zit er klei.quote:Ja, klinkt behoorlijk uitdagend. Wat voor aarde heb je uberhaupt?
Ik moet of mag niks van niemandquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet niet van wie jij alles moet en niet mag in je leven of vraag je het aan mij?Dan mag het
Jonkie!quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar nee
boksquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet of mag niks van niemandIk ben de enige die hier de rekeningen betaalt
![]()
uiteindelijk is dat wel waar het om gaatquote:
Gaan we naar de million dollar cowboy bar?quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:33 schreef Lospedrosa het volgende:
dat is wel waar jaquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
uiteindelijk is dat wel waar het om gaat
De fuck.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zonder beeld klinkt deze tekst nogal vreemd (met ook wel, maar wat minder)
[..]
Hij wel hoor.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Zaterdag wandelen en pannenkoeken eten met één van de mooiste vrouwen te land ter zee en in de lucht
zozoquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Zaterdag wandelen en pannenkoeken eten met één van de mooiste vrouwen te land ter zee en in de lucht
ja dit sooort dingn snap ik zelf ook niet vaakquote:
Nee, de juiste tekst waarmee deze scene eindigt is: If you can find cheaper pussy anywhere, fuck it!quote:
Zo zo, ouwe Romeoquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Als Robert Rodriguez en Quentin Tarantino verantwoordelijk zijn voor dit, zou het niet zo verbazingwekkend moeten zijn.quote:
Als dat je eigen meisje niet is dan zou ik van tevoren wel eerst eventjes 10 cc afkarnen anders kwijl je je eigen pannenkoekje onder.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dit sooort dingn snap ik zelf ook niet vaak
quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar om eerlijk te zijn: Het is een oud-collega van de Efteling uit de 90s. Ik weet niet hoe het nu is daar maar destijds wilde echt iedereeen daar werken. Dus daar werden alleen de aller-echt-allerknapste meiden aangenomen![]()
En fuck me, twintig jaar onder water wil ze mij nog steeds graag kennen. Ik snap het ook niet
Bloem, melk, ei en een snufje zout roeren en in de pan flikkeren danquote:
Shit. Ik kan nu nog moeilijk klagen dat ik ze niet zelf wel wil maken.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bloem, melk, ei en een snufje zout roeren en in de pan flikkeren dan
Zin in MacDonalds nuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Dat vind je toch zo leukquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Shit. Ik kan nu nog moeilijk klagen dat ik ze niet zelf wel wil maken.
Waarom heb je dat in huisquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n tanden in het nasi-paaseitje gezet en meteen uitgespuugd. Dus niet eens een hap genomen. M'n voortanden erin gezet en klaar.
quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n tanden in het nasi-paaseitje gezet en meteen uitgespuugd. Dus niet eens een hap genomen. M'n voortanden erin gezet en klaar.
Kan ik hier uit opmaken dat de smaak niet aan jou besteed is?quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:38 schreef CherryLips het volgende:
Het is zonde van de cacao. Echt waar.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ik hier uit opmaken dat de smaak niet aan jou besteed is?
En dat is al zo duur momenteelquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is zonde van de cacao. Echt waar.
Zat er echt warme nasi in?quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor de lol.
Maar dit gaat te ver.
Ik heb nog wel wat litertjes overquote:
quote:Uw jaarrekening van Brabant Water
U ontvangt terug over het afgelopen jaar ¤ 53,68
Dat komt doordat je niet goed bij je kraan kunt.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat litertjes over
[..]
Vetpot. Verdwijnt wel weer in een ander gapend gat van Rutte 4quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat litertjes over
[..]
Stiekem zou ik het niet erg vinden. Kan ook best gezellig zijn. Maar de laatste keer dat ik voor iemand kookte die niet mijn moeder was, is ook alweer jaren geleden. En die houdt niet zo van pannekoeken.quote:
is dat niet gewoon chocolade smaak?quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog 1 eitje met Bossche bol-smaak.
Ik bied 10 pondquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Koop mijn biljetje![]()
https://crowncurrencyauct(...)0-pick-23a-pmg-vf-20
als je deze voor 300 Euro kunt pakken ben je me wel een kratje schuldig
Huehuequote:Op woensdag 5 maart 2025 20:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik had er eerst aan geroken en wist al dat ik voorzichtig moest zijn.
Oh geen cijfer waard dusquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:38 schreef CherryLips het volgende:
Hoop dat al je andere paaseitjes naar kleffe nasi smakenquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat komt doordat je niet goed bij je kraan kunt.
Samen met krekkie pannenkoeken bakken en zwarte hummus maken danquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Stiekem zou ik het niet erg vinden. Kan ook best gezellig zijn. Maar de laatste keer dat ik voor iemand kookte die niet mijn moeder was, is ook alweer jaren geleden. En die houdt niet zo van pannekoeken.
Terechtquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:43 schreef CherryLips het volgende:
God die geur zit gewoon in m'n neus nu.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Jaag d'r nou niet weg.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Samen met krekkie pannenkoeken bakken en zwarte hummus maken dan
Nee joh, eerst saampjes naar de volkstuin en daarna gezellig de keuken inquote:
Ja Gerrie begonquote:
quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ettoooooooo ben je er ook klaar voor over twee maanden?
5 mei, bevrijdingsdag, dit jaar weer een keer een officiële vrije dagquote:
Bij mij altijdquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
5 mei, bevrijdingsdag, dit jaar weer een keer een officiële vrije dag
oh, dan wordt het de 6de een helquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat iedereen in het lange weekend van alles gaat bestellen?quote:
correctquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat iedereen in het lange weekend van alles gaat bestellen?
en de hummusquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet of mag niks van niemandIk ben de enige die hier de rekeningen betaalt
![]()
quote:
GENIALE FILM hoor al zegt een FilmN00B datquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar nee
NIET NUquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hou van jou @:crack_![]()
Naja dat is niet nieuw ook
oh, hoe heette die? Dan wil ik wel eens checken mits tijd zin ditdatquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
GENIALE FILM hoor al zegt een FilmN00B dat
beeeetje overdreven maar iets in mn lichaam is wel even irritant aan het doenquote:
quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, hoe heette die? Dan wil ik wel eens checken mits tijd zin ditdat
[..]
Van Tarentino met Clooney en natte droom voor een groot deel van mijn generatie S. Hayekquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij kent From Dusk Till Dawn niet?![]()
Bekijk deze YouTube-video
Raar meisje ben jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Salma Hayekquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Van Tarentino met Clooney en natte droom voor een groot deel van mijn generatie S. Hayek
dat snap ik hoorquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, hoe heette die? Dan wil ik wel eens checken mits tijd zin ditdat
[..]
beeeetje overdreven maar iets in mn lichaam is wel even irritant aan het doen
Beetje meer respect voor mijn kraan danquote:
Dat was het plan ja.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gaan we naar de million dollar cowboy bar?
Nee.quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje meer respect voor mijn kraan dan
Oh Tarentino films zijn niet altijd mijn films maar wil het wel proberenquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Van Tarentino met Clooney en natte droom voor een groot deel van mijn generatie S. Hayek
quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Raar meisje ben je
mac crackSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Prutserquote:Op woensdag 5 maart 2025 22:12 schreef mschol het volgende:
ik: brr ik heb het koud, klein beetje opwarmen dan maar..
ook ik deze ochtend: laat ik een raam openen om door te luchten
Ja dan moet Gerrie niet van die nare dingen zeggenquote:Op woensdag 5 maart 2025 22:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zeg. Vind dit wel grenzen aan wat nog ethisch verantwoord is om te doen met AI hoor.
die brokken zien er uit als houtblokjesquote:
Ik heb gouden kranen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dan moet Gerrie niet van die nare dingen zeggen
Zullen wel de brokjes voor de caafs zijnquote:Op woensdag 5 maart 2025 22:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
die brokken zien er uit als houtblokjes
Maar je hebt geen woonwagenquote:
ah ja daar schuren ze meteen hun tandjes meequote:Op woensdag 5 maart 2025 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zullen wel de brokjes voor de caafs zijn
dan gewoon weer vergetenquote:Op woensdag 5 maart 2025 22:21 schreef DeZwabber het volgende:
Ik moet een foto van mezelf maken voor op de website van werk. Eigenlijk wil ik nieeee.
Ik moet morgen wellicht weer bij een woonwagen bezorgenquote:
ik zou weigeren, geen foto van mij op internet, hebben ze het maar mee te doenquote:Op woensdag 5 maart 2025 22:21 schreef DeZwabber het volgende:
Soms schiet je ineens iets te binnen wat je echt al een paar maanden vergeet en nog steeds moet gebeuren. Kleine hartaanval.
Ik moet een foto van mezelf maken voor op de website van werk. Eigenlijk wil ik nieeee.
Lif laf lofquote:Op woensdag 5 maart 2025 22:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze passen bij de bordjes aan m'n muur.
@:uitstraling
quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:24 schreef Nizno het volgende:
ik ga mn warme dekbedje opzoeken.
Gute Nacht Freunde
Het is me al jaren gelukt. En moeten is een groot woord. Denk dat het er nu meer om gaat dat ze willen dat ik ook credit krijg voor wat er gebeurt.quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:24 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou weigeren, geen foto van mij op internet, hebben ze het maar mee te doen
Verpakking ziet er wel vrolijk uit.quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
KOOP DIT NIET
https://www.gondola.be/nl/producten/fanta-tutti-frutti
![]()
![]()
Heb je al geprobeerd danquote:Op woensdag 5 maart 2025 22:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat word je niet van de smaak
Bij de appie in de bonus. Moet je wel 8 blikjes kopen, maar dat kun je combineren met andere Fanta. Coca Cola of Sprite blikjesquote:
quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:12 schreef mschol het volgende:
ik: brr ik heb het koud, klein beetje opwarmen dan maar..
ook ik deze ochtend: laat ik een raam openen om door te luchten
maandag, dus helaas geen festival meepakken, want dag erna gewoon werken.quote:
En vast he, 40 dagen!quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
maandag, dus helaas geen festival meepakken, want dag erna gewoon werken.
ja, mag in de middag wel wat frisser zijn jaquote:Op woensdag 5 maart 2025 22:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]vind het contrast in de avond met de middag op dit moment wel extreem, brrrr
quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
maandag, dus helaas geen festival meepakken, want dag erna gewoon werken.
Doe normaal.quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:45 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, mag in de middag wel wat frisser zijn ja
Oh.. huh.. nee, wacht stopquote:Op woensdag 5 maart 2025 22:45 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, mag in de middag wel wat frisser zijn ja
Ligt er aan op welke manier. Als ik last heb van bepaald mensen, ga ik me daar niet op focussen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:45 schreef Crack_ het volgende:
Zo vervelend dat wanneer je ergens last van hebt, je je juist daarop gaat focussen
Omdat je aan een golf dacht zoals in de klassieke natuurkunde?quote:Op woensdag 5 maart 2025 23:00 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb vandaag eindelijk geleerd hoe elektronen nou eigenlijk golven kunnen zijn en tegelijkertijd rond atoomkernen kunnen vliegen.
Volkswagen Golfquote:Op woensdag 5 maart 2025 23:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Omdat je aan een golf dacht zoals in de klassieke natuurkunde?
Doe ik nog steedsquote:Op woensdag 5 maart 2025 23:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Omdat je aan een golf dacht zoals in de klassieke natuurkunde?
Leg eens uit dan.quote:Op woensdag 5 maart 2025 23:00 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb vandaag eindelijk geleerd hoe elektronen nou eigenlijk golven kunnen zijn en tegelijkertijd rond atoomkernen kunnen vliegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |