SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Daar hoef je je volgens mij niet eens voor te laten omscholen. Want geen beschermd beroep. Net als wandelcoach, shiatsu masseur, yogamuts of kruidenvrouwtjequote:Op woensdag 5 maart 2025 18:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet orthomoleculair therapeut worden. Daar kun je nu goed geld mee binnenharken tot de volgende hype aan komt waaien. Het beste kun je de cursussen gaan geven.
Die naamquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/restaurant.konijnenvoer/?hl=en
Pureequote:Op woensdag 5 maart 2025 18:37 schreef CherryLips het volgende:
Het probleem met aardappelen is dat die het lekkerst zijn met drie kilo saus.
quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:32 schreef CherryLips het volgende:
Mora heeft nu shoarmafrikandellen lees ik.
Te smerig eigenlijk maar ik heb nu echt trek.
oh, dan is het goedquote:
psycholoog, makelaar, jurist, voedingskundige blabla. Het is allemaal niksquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Daar hoef je je volgens mij niet eens voor te laten omscholen. Want geen beschermd beroep. Net als wandelcoach, shiatsu masseur, yogamuts of kruidenvrouwtje
Budgetcoach, opruimguru, kleurenadviseuze.quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
psycholoog, makelaar, jurist, voedingskundige blabla. Het is allemaal niks
Achja, schijnbaar niet anders bestonden ze niet denk ik danquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Budgetcoach, opruimguru, kleurenadviseuze.
Hoop kul beroepen zijn er toch.
Je vergeet alle beroepen van de mensen die hier dagelijks posten tijdens kantooruren.quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Budgetcoach, opruimguru, kleurenadviseuze.
Hoop kul beroepen zijn er toch.
Ik ken ook best een aantal die een blauwe maandag een cursusje interieurstyling hebben gedaan en vervolgens denken dat ze architect zijn. Die hobby-en met wisselend succes dan een beetje naast het huisvrouwen bestaan. Dat ze ook een projectje voor zichzelf hebben.quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Achja, schijnbaar niet anders bestonden ze niet denk ik dan
Ja, dat ben ik dus nietquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je vergeet alle beroepen van de mensen die hier dagelijks posten tijdens kantooruren.
Ze moeten wel vrij veel rectificerenquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:56 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon DOGE hierheen laten verschepen , even alle laffe linkse ambtenaren aan de schijt brengen.
Het is 7 uur…..quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
10.644kan elk moment gaan slapen want daggemiddelde is weer op 10k
![]()
Gaat ook niet heel laat worden want ja![]()
Sociale bijstand in de VS is vaak gewoon de gevangenis in maar ja die zitten al vol hier.quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze moeten wel vrij veel rectificerenbesparen die al uitgegeven zijn enzo, zijn net ambtenaren.
Wat ben Je gefocust op de hoeveelheid stappen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
oh ik hou sowieso niet zo van die type mensen die denken dat ze iets zijn omdat ze iets doen qua werkquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ken ook best een aantal die een blauwe maandag een cursusje interieurstyling hebben gedaan en vervolgens denken dat ze architect zijn. Die hobby-en met wisselend succes dan een beetje naast het huisvrouwen bestaan. Dat ze ook een projectje voor zichzelf hebben.
Dat is daar echt business als ze vol dreigen te raken bouwen ze er zo een paar bij.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sociale bijstand in de VS is vaak gewoon de gevangenis in maar ja die zitten al vol hier.
OCDquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat ben Je gefocust op de hoeveelheid stappen.
Hopelijk besparen ze dan alleen op jou.quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:56 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon DOGE hierheen laten verschepen , even alle laffe linkse ambtenaren aan de schijt brengen.
Er zijn ook meester architecten, ingenieurs, chirurgen, entrepreneurs, chef-koks. Die zijn echt hun vak.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh ik hou sowieso niet zo van die type mensen die denken dat ze iets zijn omdat ze iets doen qua werkof denken te doen
![]()
Geldt niet voor iedereen overigens, je hebt ook mensen die zeggen 'ik ben *insert beroep*' maar dat niet zo bedoelen
Welnee joh, jezelf laten opereren door de bakker op de hoek gaat nog heel groot worden.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Er zijn ook meester architecten, ingenieurs, chirurgen, entrepreneurs, chef-koks. Die zijn echt hun vak.
Ik hou wel van mensen die een beetje vakidioot zijn.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh ik hou sowieso niet zo van die type mensen die denken dat ze iets zijn omdat ze iets doen qua werkof denken te doen
![]()
Geldt niet voor iedereen overigens, je hebt ook mensen die zeggen 'ik ben *insert beroep*' maar dat niet zo bedoelen
hmm, doe jij ff noquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
ja fles als je stappen gaat tellen en verders niets beter te doen hebt is er iets misquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Gaat niet laat worden hoorquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het is 7 uur…..
Dat is niet goed joh!
same, maar dan ben je een vakidioot in mijn optiek. Definities dit datquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik hou wel van mensen die een beetje vakidioot zijn.
Ook passie voor slapen dan?quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:11 schreef Crack_ het volgende:
Niet per se vakidioten, mensen met passie = tof
het is haat-uurtjequote:Op woensdag 5 maart 2025 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
kijk als ik gewoon om 9 uur naar bed ga met 12k stappen is het prima. Als ik tot middernacht doorga om de 13 te halen DAN gaat het fout.
Dit heet simpelweg alcoholisme.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
kijk als ik gewoon om 9 uur naar bed ga met 12k stappen is het prima. Als ik tot middernacht doorga om de 13 te halen DAN gaat het fout.
Oh okee. Nou ja, niet zo okee.quote:
zeker, anders vergaat de wereld. Duhquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee. Nou ja, niet zo okee.
moet ik gehaat wordenOf moet ik iets haten? Want dan moet ik daar weer over gan nadenken en zo
Ik ben slechts een idioot met een vak.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik hou wel van mensen die een beetje vakidioot zijn.
Dat mag ookquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben slechts een idioot met een vak.
Oh okeequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |