Ik heb nog wel wat litertjes overquote:
quote:Uw jaarrekening van Brabant Water
U ontvangt terug over het afgelopen jaar ¤ 53,68
Dat komt doordat je niet goed bij je kraan kunt.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat litertjes over
[..]
Vetpot. Verdwijnt wel weer in een ander gapend gat van Rutte 4quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat litertjes over
[..]
Stiekem zou ik het niet erg vinden. Kan ook best gezellig zijn. Maar de laatste keer dat ik voor iemand kookte die niet mijn moeder was, is ook alweer jaren geleden. En die houdt niet zo van pannekoeken.quote:
is dat niet gewoon chocolade smaak?quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog 1 eitje met Bossche bol-smaak.
Ik bied 10 pondquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Koop mijn biljetje![]()
https://crowncurrencyauct(...)0-pick-23a-pmg-vf-20
als je deze voor 300 Euro kunt pakken ben je me wel een kratje schuldig
Huehuequote:Op woensdag 5 maart 2025 20:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik had er eerst aan geroken en wist al dat ik voorzichtig moest zijn.
Oh geen cijfer waard dusquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n tanden in het nasi-paaseitje gezet en meteen uitgespuugd. Dus niet eens een hap genomen. M'n voortanden erin gezet en klaar.
Hoop dat al je andere paaseitjes naar kleffe nasi smakenquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat komt doordat je niet goed bij je kraan kunt.
Samen met krekkie pannenkoeken bakken en zwarte hummus maken danquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Stiekem zou ik het niet erg vinden. Kan ook best gezellig zijn. Maar de laatste keer dat ik voor iemand kookte die niet mijn moeder was, is ook alweer jaren geleden. En die houdt niet zo van pannekoeken.
Terechtquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:43 schreef CherryLips het volgende:
God die geur zit gewoon in m'n neus nu.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |