ja dit sooort dingn snap ik zelf ook niet vaakquote:
Nee, de juiste tekst waarmee deze scene eindigt is: If you can find cheaper pussy anywhere, fuck it!quote:
Zo zo, ouwe Romeoquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Zaterdag wandelen en pannenkoeken eten met één van de mooiste vrouwen te land ter zee en in de lucht
Als Robert Rodriguez en Quentin Tarantino verantwoordelijk zijn voor dit, zou het niet zo verbazingwekkend moeten zijn.quote:
Als dat je eigen meisje niet is dan zou ik van tevoren wel eerst eventjes 10 cc afkarnen anders kwijl je je eigen pannenkoekje onder.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dit sooort dingn snap ik zelf ook niet vaak
quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar om eerlijk te zijn: Het is een oud-collega van de Efteling uit de 90s. Ik weet niet hoe het nu is daar maar destijds wilde echt iedereeen daar werken. Dus daar werden alleen de aller-echt-allerknapste meiden aangenomen![]()
En fuck me, twintig jaar onder water wil ze mij nog steeds graag kennen. Ik snap het ook niet
Bloem, melk, ei en een snufje zout roeren en in de pan flikkeren danquote:
Shit. Ik kan nu nog moeilijk klagen dat ik ze niet zelf wel wil maken.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bloem, melk, ei en een snufje zout roeren en in de pan flikkeren dan
Zin in MacDonalds nuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Dat vind je toch zo leukquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Shit. Ik kan nu nog moeilijk klagen dat ik ze niet zelf wel wil maken.
Waarom heb je dat in huisquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n tanden in het nasi-paaseitje gezet en meteen uitgespuugd. Dus niet eens een hap genomen. M'n voortanden erin gezet en klaar.
quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n tanden in het nasi-paaseitje gezet en meteen uitgespuugd. Dus niet eens een hap genomen. M'n voortanden erin gezet en klaar.
Kan ik hier uit opmaken dat de smaak niet aan jou besteed is?quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:38 schreef CherryLips het volgende:
Het is zonde van de cacao. Echt waar.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ik hier uit opmaken dat de smaak niet aan jou besteed is?
En dat is al zo duur momenteelquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is zonde van de cacao. Echt waar.
Zat er echt warme nasi in?quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor de lol.
Maar dit gaat te ver.
Ik heb nog wel wat litertjes overquote:
quote:Uw jaarrekening van Brabant Water
U ontvangt terug over het afgelopen jaar ¤ 53,68
Dat komt doordat je niet goed bij je kraan kunt.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat litertjes over
[..]
Vetpot. Verdwijnt wel weer in een ander gapend gat van Rutte 4quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat litertjes over
[..]
Stiekem zou ik het niet erg vinden. Kan ook best gezellig zijn. Maar de laatste keer dat ik voor iemand kookte die niet mijn moeder was, is ook alweer jaren geleden. En die houdt niet zo van pannekoeken.quote:
is dat niet gewoon chocolade smaak?quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog 1 eitje met Bossche bol-smaak.
Ik bied 10 pondquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Koop mijn biljetje![]()
https://crowncurrencyauct(...)0-pick-23a-pmg-vf-20
als je deze voor 300 Euro kunt pakken ben je me wel een kratje schuldig
Huehuequote:Op woensdag 5 maart 2025 20:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik had er eerst aan geroken en wist al dat ik voorzichtig moest zijn.
Oh geen cijfer waard dusquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:38 schreef CherryLips het volgende:
Hoop dat al je andere paaseitjes naar kleffe nasi smakenquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat komt doordat je niet goed bij je kraan kunt.
Samen met krekkie pannenkoeken bakken en zwarte hummus maken danquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Stiekem zou ik het niet erg vinden. Kan ook best gezellig zijn. Maar de laatste keer dat ik voor iemand kookte die niet mijn moeder was, is ook alweer jaren geleden. En die houdt niet zo van pannekoeken.
Terechtquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:43 schreef CherryLips het volgende:
God die geur zit gewoon in m'n neus nu.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |