beter dan kotsquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja, ruikt alleen wel overal naar pils...
bah
Beter dan kaasquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja, ruikt alleen wel overal naar pils...
bah
Oh okequote:Het woord understatement staat in de Woordenlijst Nederlandse Taal van de Nederlandse Taalunie.
Ja maar dan niet langer dan 1 nachtje brommen hoor.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En dan opgehaald door de politie en een gratis overnachting?
Ohh. Ik wist niet dat dit een ding was. Dit wil ik nu ook.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Life goals!!!
Ik zag zwarte kikkererwten en nu wil ik daar hummus van maken. Zwarte hummus!
Lijkt me serieus wel mooi daar eens heen te gaan, is ook altijd live muziek, leuke wijven en kans op knokken.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wil wel een keer ouderwets knokken in zo'n redneck kroeg, lijkt me geweldig.
Ik ben wel eens in zo’n vage highway bar beland ergens in niemandsland omdat ik moest plassen. Daar zaten ook allemaal van die vage mensen aan de bar (midden op de dag) waarvan je zou zweren dat de helft zo uit the wrong turn kwam.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Lijkt me serieus wel mooi daar eens heen te gaan, is ook altijd live muziek, leuke wijven en kans op knokken.
Zie je al haastig langs die bar rennenquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben wel eens in zo’n vage highway bar beland ergens in niemandsland omdat ik moest plassen. Daar zaten ook allemaal van die vage mensen aan de bar (midden op de dag) waarvan je zou zweren dat de helft zo uit the wrong turn kwam.
Die zitten hier online.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben wel eens in zo’n vage highway bar beland ergens in niemandsland omdat ik moest plassen. Daar zaten ook allemaal van die vage mensen aan de bar (midden op de dag) waarvan je zou zweren dat de helft zo uit the wrong turn kwam.
Ik heb niet teruggelezen maar ik wil je best een keertje begrijpen hoor als je dat fijn vindt.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee alleen Crackseltje begrijpt meDat is genoeg
Meer dan genoeg. Ik hoef eigenlijk niet begrepen te worden ook
Nee joh… gewoon recht aankijken like you own the place.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zie je al haastig langs die bar rennen
quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
speelden ze de banjo?quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij hebt me in 25 jaar nog nooit willen begrijpen. Dus nee bedanktquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb niet teruggelezen maar ik wil je best een keertje begrijpen hoor als je dat fijn vindt.
quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee joh… gewoon recht aankijken like you own the place.
Was meer gechoqueerd door vliegende units buiten waarvan ik tot op de dag van vandaag nog niet weet wat dat precies voor beesten waren.
Ik begrijp mezelf soms niet eens op dit vlak. Maar ik empathiseer met de struggels.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah Beth Dutton style.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Was meer gechoqueerd door vliegende units buiten waarvan ik tot op de dag van vandaag nog niet weet wat dat precies voor beesten waren.
Jackson is trouwens wel echt een tyfusdure plaats, beetje het Monaco van Wyoming zeg maarquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:33 schreef Lospedrosa het volgende:
@:kwiwi wanneer heb je tijd?
https://www.instagram.com/reel/DGmljR3xjFK/
Met tahin lijkt het soms wel een beetje op strontquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ohh. Ik wist niet dat dit een ding was. Dit wil ik nu ook.
Ik heb nog zitten kijken om kikkererwten in m'n tuintje te planten. Maar ze vinden het hier een beetje te koud geloof ik.
quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
is vaak een super onrealistisch doelquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Gelukkig want ik merkte nadat ik het gepost had al dat het onbegrip bezit van me nam.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij hebt me in 25 jaar nog nooit willen begrijpen. Dus nee bedankt
Ja, dat welquote:
De video is age restricted en ik ben 12quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij kent From Dusk Till Dawn niet?![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ik weet niet van wie jij alles moet en niet mag in je leven of vraag je het aan mij?quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat wel![]()
Maar dan nog. Ik hou van jou![]()
Of mag dat ook al niet meer
Zonder beeld klinkt deze tekst nogal vreemd (met ook wel, maar wat minder)quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De video is age restricted en ik ben 12
maar nee
quote:All right, pussy, pussy, pussy! Come on in pussy lovers! Here at the Titty Twister we're slashing pussy in half! Give us an offer on our vast selection of pussy. This is a pussy blow out! All right, we got white pussy, black pussy, Spanish pussy, yellow pussy, we got hot pussy, cold pussy, we got wet pussy, we got [sniffs] smelly pussy, we got hairy pussy, bloody pussy, we got snappin' pussy, we got silk pussy, velvet pussy, Naugahyde pussy, we even got horse pussy, dog pussy, chicken pussy! Come on, you want pussy, come on in, pussy lovers! If we don't got it, you don't want it! Come on in, pussy lovers!...
Ik hoor zelf maken.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Met tahin lijkt het soms wel een beetje op strontdie moet je zelf even maken met zwarte sesam oid
![]()
De toplaag is best goed eigenlijk, aarde met best een hoop organisch materiaal. Er wordt ook alleen compost gebruikt qua bemesting. Dieper zit er klei.quote:Ja, klinkt behoorlijk uitdagend. Wat voor aarde heb je uberhaupt?
Ik moet of mag niks van niemandquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet niet van wie jij alles moet en niet mag in je leven of vraag je het aan mij?Dan mag het
Jonkie!quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De video is age restricted en ik ben 12
maar nee
boksquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet of mag niks van niemandIk ben de enige die hier de rekeningen betaalt
![]()
uiteindelijk is dat wel waar het om gaatquote:
Gaan we naar de million dollar cowboy bar?quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:33 schreef Lospedrosa het volgende:
@:kwiwi wanneer heb je tijd?
https://www.instagram.com/reel/DGmljR3xjFK/
dat is wel waar jaquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
uiteindelijk is dat wel waar het om gaat
De fuck.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zonder beeld klinkt deze tekst nogal vreemd (met ook wel, maar wat minder)
[..]
Hij wel hoor.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Zaterdag wandelen en pannenkoeken eten met één van de mooiste vrouwen te land ter zee en in de lucht
zozoquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Zaterdag wandelen en pannenkoeken eten met één van de mooiste vrouwen te land ter zee en in de lucht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |