Oooooohquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Helaas hebben die ook passie voor hun vak.
quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
die light varianten zijn een fabeltje
quote:
En nu vind ik het heel erg spijtig dat ze overleden is. Veel te vroeg. Ik moet de 67 nog maar zien te halen trouwens. Fuck me WAT BEN IK NOG JONGquote:
okay gezelligquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh leuk. Ik begin pas over een half uur.
Poker avond.
jij wilde geen liefde in je levenquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En nu vind ik het heel erg spijtig dat ze overleden is. Veel te vroeg. Ik moet de 67 nog maar zien te halen trouwens. Fuck me WAT BEN IK NOG JONGtrouw met mij, lieve vrouwen van de wereld
![]()
Oh jullie zijn op. Ja, was al.
Oh wauw, leek dat ooit zo ja?quote:
DIY hummus.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:24 schreef Crack_ het volgende:
Had het eerder vandaag met iemand over hummus en in de huismerk hummus zitten zoveel meer kikkerwerten (rond de 50-60%) dan in het dure Maza merk (37%)![]()
![]()
![]()
. Dan heb je echt een goede marketing wel, ik zou ook zeggen dat Maza het betere merk is maar nope
dat zijn je eigen woordenquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh wauw, leek dat ooit zo ja?
Schrik ik van. Snap het wel trouwens. Muurtje gemetseld vet dik en hard en hoog en nogeens. Nee dan zie ik er niet aanspeelbaar meer uit nee. Zou het wat uitmaken?
daar begon het gesprek mee, en dat we daar niet altijd zin in hebben want luiquote:
Dit is waarom mensen samenwonen denk ik. Niet romantiek, of vanwege dure huizen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
daar begon het gesprek mee, en dat we daar niet altijd zin in hebben want luigewoon oprecht lui, want kost amper tijd om te maken
Ik wil wel een keer ouderwets knokken in zo'n redneck kroeg, lijkt me geweldig.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:33 schreef Lospedrosa het volgende:
@:kwiwi wanneer heb je tijd?
https://www.instagram.com/reel/DGmljR3xjFK/
ja snap ik ook wel.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat zijn je eigen woordendat je het niet wilt, opgegeven, hoeft niet, laat maar. Alle varianten zijn wel voorbij gekomen volgens mij (en alles verdwijnt ook weer met een drankje
)
crackadeliccccccccccccccccccquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
daar begon het gesprek mee, en dat we daar niet altijd zin in hebben want luigewoon oprecht lui, want kost amper tijd om te maken
Met coiboi laarzen en een coiboi hoed?quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wil wel een keer ouderwets knokken in zo'n redneck kroeg, lijkt me geweldig.
Ja eventjes een uurtje de oerman uithangen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Met coiboi laarzen en een coiboi hoed?
Life goals!!!quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit is waarom mensen samenwonen denk ik. Niet romantiek, of vanwege dure huizen.
Zodat je niet altijd zelf de hummus hoeft te maken.
quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja snap ik ook wel.
Maar ik zou het erg raar vinden als er nou een beeld zou ontstaan alsof ik er een dagtaak aan zou hebben om alle vrouwen van me af te slaan die me in hordes tegelijk willen en zo![]()
Da's gewoon lachwekkendGrappig. Kunnen we lol om hebben
En nogmaals het is prima als niemand mij wil. Niet dat ik dat ooit zal begrijpen, want ik ben gewoon best leuk.Maar ja dan niet. Dan koop ik in 10 minuten een nieuw huis. Dan gooi ik 2000 euro kapot aan een biljetje wat ik wil hebben. Dan haal ik de positieve dingen er wel uit
![]()
Ik ben niet in de positie om te wachten op iemand
En dan opgehaald door de politie en een gratis overnachting?quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja eventjes een uurtje de oerman uithangen.
ja, ruikt alleen wel overal naar pils...quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heee, rust weer terug in brabantland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |