We kinkshamen niet in dit topicquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee![]()
Nou ja nog een laatste gelegenheid om US in zijn bek te schijten
Zonder huis.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben slechts een idioot met een vak.
Dat was bij de publieke omroep serieus 40 jaar lang de allermooiste vrouw te land, ter zee en in de luchtquote:
en nu, oke nee nvm te vroegquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was bij de publieke omroep serieus 40 jaar lang de allermooiste vrouw te land, ter zee en in de lucht
het neusje van de zalmquote:
zo light de smaak is weg gevlogenquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:20 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb light kaas voor in de pasta gekocht want dan kon ik extra veel kaas nemen![]()
ik weet niet of dit wel zo werkt want die kaas smaakt niet echt ergens naar
weer in de marketings trucs getrapt koop alleen de real deal volvetquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:20 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb light kaas voor in de pasta gekocht want dan kon ik extra veel kaas nemen![]()
ik weet niet of dit wel zo werkt want die kaas smaakt niet echt ergens naar
jaquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Is het nationale middag-avond bier drink dag ofzo?
Ik snapte laatst ineens wat haters gonna hate betekendequote:
mooiquote:
Ehmmmmmmquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
weer in de marketings trucs getrapt koop alleen de real deal volvet
Helaas hebben die ook passie voor hun vak.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik snapte laatst ineens wat haters gonna hate betekende![]()
Mag je niets van zeggen, dat is haat uiteraard.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Is het nationale middag-avond bier drink dag ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |