het neusje van de zalmquote:
zo light de smaak is weg gevlogenquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:20 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb light kaas voor in de pasta gekocht want dan kon ik extra veel kaas nemen![]()
ik weet niet of dit wel zo werkt want die kaas smaakt niet echt ergens naar
weer in de marketings trucs getrapt koop alleen de real deal volvetquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:20 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb light kaas voor in de pasta gekocht want dan kon ik extra veel kaas nemen![]()
ik weet niet of dit wel zo werkt want die kaas smaakt niet echt ergens naar
jaquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Is het nationale middag-avond bier drink dag ofzo?
Ik snapte laatst ineens wat haters gonna hate betekendequote:
mooiquote:
Ehmmmmmmquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
weer in de marketings trucs getrapt koop alleen de real deal volvet
Helaas hebben die ook passie voor hun vak.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik snapte laatst ineens wat haters gonna hate betekende![]()
Mag je niets van zeggen, dat is haat uiteraard.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Is het nationale middag-avond bier drink dag ofzo?
Oooooohquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Helaas hebben die ook passie voor hun vak.
quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
die light varianten zijn een fabeltje
quote:
En nu vind ik het heel erg spijtig dat ze overleden is. Veel te vroeg. Ik moet de 67 nog maar zien te halen trouwens. Fuck me WAT BEN IK NOG JONGquote:
okay gezelligquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh leuk. Ik begin pas over een half uur.
Poker avond.
jij wilde geen liefde in je levenquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En nu vind ik het heel erg spijtig dat ze overleden is. Veel te vroeg. Ik moet de 67 nog maar zien te halen trouwens. Fuck me WAT BEN IK NOG JONGtrouw met mij, lieve vrouwen van de wereld
![]()
Oh jullie zijn op. Ja, was al.
Oh wauw, leek dat ooit zo ja?quote:
DIY hummus.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:24 schreef Crack_ het volgende:
Had het eerder vandaag met iemand over hummus en in de huismerk hummus zitten zoveel meer kikkerwerten (rond de 50-60%) dan in het dure Maza merk (37%)![]()
![]()
![]()
. Dan heb je echt een goede marketing wel, ik zou ook zeggen dat Maza het betere merk is maar nope
dat zijn je eigen woordenquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh wauw, leek dat ooit zo ja?
Schrik ik van. Snap het wel trouwens. Muurtje gemetseld vet dik en hard en hoog en nogeens. Nee dan zie ik er niet aanspeelbaar meer uit nee. Zou het wat uitmaken?
daar begon het gesprek mee, en dat we daar niet altijd zin in hebben want luiquote:
Dit is waarom mensen samenwonen denk ik. Niet romantiek, of vanwege dure huizen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
daar begon het gesprek mee, en dat we daar niet altijd zin in hebben want luigewoon oprecht lui, want kost amper tijd om te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |