Dat was het plan ja.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gaan we naar de million dollar cowboy bar?
Nee.quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje meer respect voor mijn kraan dan
Oh Tarentino films zijn niet altijd mijn films maar wil het wel proberenquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Van Tarentino met Clooney en natte droom voor een groot deel van mijn generatie S. Hayek
quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Raar meisje ben je
mac crackSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Prutserquote:Op woensdag 5 maart 2025 22:12 schreef mschol het volgende:
ik: brr ik heb het koud, klein beetje opwarmen dan maar..
ook ik deze ochtend: laat ik een raam openen om door te luchten
Ja dan moet Gerrie niet van die nare dingen zeggenquote:Op woensdag 5 maart 2025 22:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zeg. Vind dit wel grenzen aan wat nog ethisch verantwoord is om te doen met AI hoor.
die brokken zien er uit als houtblokjesquote:
Ik heb gouden kranen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dan moet Gerrie niet van die nare dingen zeggen
Zullen wel de brokjes voor de caafs zijnquote:Op woensdag 5 maart 2025 22:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
die brokken zien er uit als houtblokjes
Maar je hebt geen woonwagenquote:
ah ja daar schuren ze meteen hun tandjes meequote:Op woensdag 5 maart 2025 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zullen wel de brokjes voor de caafs zijn
dan gewoon weer vergetenquote:Op woensdag 5 maart 2025 22:21 schreef DeZwabber het volgende:
Ik moet een foto van mezelf maken voor op de website van werk. Eigenlijk wil ik nieeee.
Ik moet morgen wellicht weer bij een woonwagen bezorgenquote:
ik zou weigeren, geen foto van mij op internet, hebben ze het maar mee te doenquote:Op woensdag 5 maart 2025 22:21 schreef DeZwabber het volgende:
Soms schiet je ineens iets te binnen wat je echt al een paar maanden vergeet en nog steeds moet gebeuren. Kleine hartaanval.
Ik moet een foto van mezelf maken voor op de website van werk. Eigenlijk wil ik nieeee.
Lif laf lofquote:Op woensdag 5 maart 2025 22:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze passen bij de bordjes aan m'n muur.
@:uitstraling
quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:24 schreef Nizno het volgende:
ik ga mn warme dekbedje opzoeken.
Gute Nacht Freunde
Het is me al jaren gelukt. En moeten is een groot woord. Denk dat het er nu meer om gaat dat ze willen dat ik ook credit krijg voor wat er gebeurt.quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:24 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou weigeren, geen foto van mij op internet, hebben ze het maar mee te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |