Jaag d'r nou niet weg.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Samen met krekkie pannenkoeken bakken en zwarte hummus maken dan
Goorlelquote:
Nee joh, eerst saampjes naar de volkstuin en daarna gezellig de keuken inquote:
Ja Gerrie begonquote:
quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ettoooooooo ben je er ook klaar voor over twee maanden?
5 mei, bevrijdingsdag, dit jaar weer een keer een officiële vrije dagquote:
Bij mij altijdquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
5 mei, bevrijdingsdag, dit jaar weer een keer een officiële vrije dag
oh, dan wordt het de 6de een helquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat iedereen in het lange weekend van alles gaat bestellen?quote:
correctquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat iedereen in het lange weekend van alles gaat bestellen?
en de hummusquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet of mag niks van niemandIk ben de enige die hier de rekeningen betaalt
![]()
quote:
GENIALE FILM hoor al zegt een FilmN00B datquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De video is age restricted en ik ben 12
maar nee
NIET NUquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hou van jou @:crack_![]()
Naja dat is niet nieuw ook
oh, hoe heette die? Dan wil ik wel eens checken mits tijd zin ditdatquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
GENIALE FILM hoor al zegt een FilmN00B dat
beeeetje overdreven maar iets in mn lichaam is wel even irritant aan het doenquote:
quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, hoe heette die? Dan wil ik wel eens checken mits tijd zin ditdat
[..]
Van Tarentino met Clooney en natte droom voor een groot deel van mijn generatie S. Hayekquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij kent From Dusk Till Dawn niet?![]()
Bekijk deze YouTube-video
Raar meisje ben jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Salma Hayekquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Van Tarentino met Clooney en natte droom voor een groot deel van mijn generatie S. Hayek
dat snap ik hoorquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, hoe heette die? Dan wil ik wel eens checken mits tijd zin ditdat
[..]
beeeetje overdreven maar iets in mn lichaam is wel even irritant aan het doen
Beetje meer respect voor mijn kraan danquote:
Dat was het plan ja.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gaan we naar de million dollar cowboy bar?
Nee.quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje meer respect voor mijn kraan dan
Oh Tarentino films zijn niet altijd mijn films maar wil het wel proberenquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Van Tarentino met Clooney en natte droom voor een groot deel van mijn generatie S. Hayek
quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Raar meisje ben je
mac crackSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Prutserquote:Op woensdag 5 maart 2025 22:12 schreef mschol het volgende:
ik: brr ik heb het koud, klein beetje opwarmen dan maar..
ook ik deze ochtend: laat ik een raam openen om door te luchten
Ja dan moet Gerrie niet van die nare dingen zeggenquote:Op woensdag 5 maart 2025 22:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zeg. Vind dit wel grenzen aan wat nog ethisch verantwoord is om te doen met AI hoor.
die brokken zien er uit als houtblokjesquote:
Ik heb gouden kranen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dan moet Gerrie niet van die nare dingen zeggen
Zullen wel de brokjes voor de caafs zijnquote:Op woensdag 5 maart 2025 22:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
die brokken zien er uit als houtblokjes
Maar je hebt geen woonwagenquote:
ah ja daar schuren ze meteen hun tandjes meequote:Op woensdag 5 maart 2025 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zullen wel de brokjes voor de caafs zijn
dan gewoon weer vergetenquote:Op woensdag 5 maart 2025 22:21 schreef DeZwabber het volgende:
Ik moet een foto van mezelf maken voor op de website van werk. Eigenlijk wil ik nieeee.
Ik moet morgen wellicht weer bij een woonwagen bezorgenquote:
ik zou weigeren, geen foto van mij op internet, hebben ze het maar mee te doenquote:Op woensdag 5 maart 2025 22:21 schreef DeZwabber het volgende:
Soms schiet je ineens iets te binnen wat je echt al een paar maanden vergeet en nog steeds moet gebeuren. Kleine hartaanval.
Ik moet een foto van mezelf maken voor op de website van werk. Eigenlijk wil ik nieeee.
Lif laf lofquote:Op woensdag 5 maart 2025 22:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze passen bij de bordjes aan m'n muur.
@:uitstraling
quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:24 schreef Nizno het volgende:
ik ga mn warme dekbedje opzoeken.
Gute Nacht Freunde
Het is me al jaren gelukt. En moeten is een groot woord. Denk dat het er nu meer om gaat dat ze willen dat ik ook credit krijg voor wat er gebeurt.quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:24 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou weigeren, geen foto van mij op internet, hebben ze het maar mee te doen
Verpakking ziet er wel vrolijk uit.quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
KOOP DIT NIET
https://www.gondola.be/nl/producten/fanta-tutti-frutti
![]()
![]()
Heb je al geprobeerd danquote:Op woensdag 5 maart 2025 22:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat word je niet van de smaak
Bij de appie in de bonus. Moet je wel 8 blikjes kopen, maar dat kun je combineren met andere Fanta. Coca Cola of Sprite blikjesquote:
quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:12 schreef mschol het volgende:
ik: brr ik heb het koud, klein beetje opwarmen dan maar..
ook ik deze ochtend: laat ik een raam openen om door te luchten
maandag, dus helaas geen festival meepakken, want dag erna gewoon werken.quote:
En vast he, 40 dagen!quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
maandag, dus helaas geen festival meepakken, want dag erna gewoon werken.
ja, mag in de middag wel wat frisser zijn jaquote:Op woensdag 5 maart 2025 22:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]vind het contrast in de avond met de middag op dit moment wel extreem, brrrr
quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
maandag, dus helaas geen festival meepakken, want dag erna gewoon werken.
Doe normaal.quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:45 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, mag in de middag wel wat frisser zijn ja
Oh.. huh.. nee, wacht stopquote:Op woensdag 5 maart 2025 22:45 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, mag in de middag wel wat frisser zijn ja
Ligt er aan op welke manier. Als ik last heb van bepaald mensen, ga ik me daar niet op focussen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:45 schreef Crack_ het volgende:
Zo vervelend dat wanneer je ergens last van hebt, je je juist daarop gaat focussen
Omdat je aan een golf dacht zoals in de klassieke natuurkunde?quote:Op woensdag 5 maart 2025 23:00 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb vandaag eindelijk geleerd hoe elektronen nou eigenlijk golven kunnen zijn en tegelijkertijd rond atoomkernen kunnen vliegen.
Volkswagen Golfquote:Op woensdag 5 maart 2025 23:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Omdat je aan een golf dacht zoals in de klassieke natuurkunde?
Doe ik nog steedsquote:Op woensdag 5 maart 2025 23:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Omdat je aan een golf dacht zoals in de klassieke natuurkunde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |