Bij de appie in de bonus. Moet je wel 8 blikjes kopen, maar dat kun je combineren met andere Fanta. Coca Cola of Sprite blikjesquote:
quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
5 mei, bevrijdingsdag, dit jaar weer een keer een officiële vrije dag
quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:12 schreef mschol het volgende:
ik: brr ik heb het koud, klein beetje opwarmen dan maar..
ook ik deze ochtend: laat ik een raam openen om door te luchten
maandag, dus helaas geen festival meepakken, want dag erna gewoon werken.quote:
En vast he, 40 dagen!quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
maandag, dus helaas geen festival meepakken, want dag erna gewoon werken.
ja, mag in de middag wel wat frisser zijn jaquote:Op woensdag 5 maart 2025 22:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]vind het contrast in de avond met de middag op dit moment wel extreem, brrrr
quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
maandag, dus helaas geen festival meepakken, want dag erna gewoon werken.
Doe normaal.quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:45 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, mag in de middag wel wat frisser zijn ja
Oh.. huh.. nee, wacht stopquote:Op woensdag 5 maart 2025 22:45 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, mag in de middag wel wat frisser zijn ja
Ligt er aan op welke manier. Als ik last heb van bepaald mensen, ga ik me daar niet op focussen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:45 schreef Crack_ het volgende:
Zo vervelend dat wanneer je ergens last van hebt, je je juist daarop gaat focussen
Omdat je aan een golf dacht zoals in de klassieke natuurkunde?quote:Op woensdag 5 maart 2025 23:00 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb vandaag eindelijk geleerd hoe elektronen nou eigenlijk golven kunnen zijn en tegelijkertijd rond atoomkernen kunnen vliegen.
Volkswagen Golfquote:Op woensdag 5 maart 2025 23:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Omdat je aan een golf dacht zoals in de klassieke natuurkunde?
Doe ik nog steedsquote:Op woensdag 5 maart 2025 23:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Omdat je aan een golf dacht zoals in de klassieke natuurkunde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |