Wat een pokkenherrie dat alarmquote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:12 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik loop 2 minuten achter, thanks voor de info
Zet geluid even wat zachter
Dat valt zeker niet tegen. En ik vermoed maar zo dat ze het leuk vinden om wat te doen te hebbenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:16 schreef Droopie het volgende:
Ze zijn echt allemaal behoorlijk creatief als ik het zo ziet.
Die kabouter is toch geweldig als je fan bent.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een pokkenherrie dat alarm
Ben wel benieuwd hoe de fans de bewerkte spullen vinden
Axel en Jane nog even knutselen
En BB is geweldigquote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:18 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die kabouter is toch geweldig als je fan bent.
Die kist, mwah, maar ja, hij gaat weer een paar jaar mee.
Ik geloof dat je alles leuk vindt wat je van je favoriet krijgt....ook al zal het voor een jaar zijn,,,,ze hebben hun best gedaan voor jou.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:18 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die kabouter is toch geweldig als je fan bent.
Die kist, mwah, maar ja, hij gaat weer een paar jaar mee.
En als je echt fan bent van Keanu valt dat ook wel weer mee.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:19 schreef spapaars het volgende:
Jane heeft het leuk gedaan.
Eigenlijk allemaal wel, op die lelijke gitaar na dan.
Hij is waarschijnlijk nat en voordat anderen eraan zitten.....quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:18 schreef Jackiegekkie het volgende:
De gitaar van Kiki is al weg uit het atelier?
Jane en Axel zien hem nergens.
Kiki wou nochtans graag nog wat verder er aan werken.
Die gitaar is zo lilluk dat het weer grappig isquote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:19 schreef spapaars het volgende:
Jane heeft het leuk gedaan.
Eigenlijk allemaal wel, op die lelijke gitaar na dan.
Vindt dat zwart en rose gespetter een leuk idee......maar het is niet goed afgewerkt.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die gitaar is zo lilluk dat het weer grappig is
Volgens mij heeft BB niet specifiek gezegd dat er maar 2 mensen in de PR mogen zijnquote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:24 schreef Jackiegekkie het volgende:
Hoezo mogen de andere bewoners zomaar binnen en buiten lopen?
Daarnet kwam Pootje een timer brengen.
Nu loopt Jolien binnen om even te kijken wat er nog is voor haar om straks mee te werken. En ze begint gewoon verf in een bakje te mengen?
Nee dat klopt.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:25 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft BB niet specifiek gezegd dat er maar 2 mensen in de PR mogen zijn
Vind die gitaar ook wel wat hebben, dat die in waarde gestegen is denk ik nietquote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:21 schreef Droopie het volgende:
[..]
En als je echt fan bent van Keanu valt dat ook wel weer mee.
Maar meer dan 2,50 krijg je er idd niet voor op de rommelmarkt.
Daar is de mededeling maximaal 2 bewonersquote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:26 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Nee dat klopt.
Wij gingen er wel van uit, 'k vind het gek dat de bewoners er niet van uit gingen en zomaar komen binnenlopen.
Kunnen ze net zo goed met 5 tegelijk verder werken. In dat tuintje is ook wel nog plek.
Ik zak ervan in een depressiequote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:28 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
De stem van Keanu is zo slaapverwekkend ik val hiermee in slaap. Dus als ik niet kan slapen heb ik de stem opgenomen en dan ben ik binnen 5 minuten weg. Elk nadeel heeft zijn voordeel!
Je zult geen tweede vinden, dus houden we het op uniek lelijk.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind die gitaar ook wel wat hebben, dat die in waarde gestegen is denk ik niet
Eensquote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je zult geen tweede vinden, dus houden we het op uniek lelijk.
Die is in't zak gezetquote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eensben wel benieuwd wat die vrouw er van vindt
Mooi vind ik dat niet. Maar hij heeft wel iets heel uniek gemaakt van een heel saai beeld.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:37 schreef zodeju het volgende:
Pootje heeft de mooiste vind ik. Alleen vindt hem zo vreemd zegt niks terwijl Jane wat vraagt of zegt....
Er ligt een nieuwe/volle tube In de lade.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:37 schreef Kodiak100 het volgende:
BB Jolien als jij dadelijk nog witte verf nodig hebt en afgebroken
Die man is geconcentreerd bezig! Snap ik wel, ben zelf ook niet zo spraakzaam als ik onder tijdsdruk iets wil afwerkenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:40 schreef Dotteke het volgende:
BB probeert een gesprek met Pootje aan te gaan, maar er komt niet echt veel uit
ik vind dit echt niet mooi hoorquote:
Dat is ook weer waar, maar het komt wel komisch overquote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:41 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Die man is geconcentreerd bezig! Snap ik wel, ben zelf ook niet zo spraakzaam als ik onder tijdsdruk iets wil afwerken
Kist vind ik ook mooi.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik vind dit echt niet mooi hoor
vind die van Jane mooier dan
Zou die gitaar nog een beetje te herstellen wezen als die persoon zelf nog gaat schuren of ietsquote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Gitaar te nat kan niet meer aan gewerkt worden
BB verzekerd Keanu dat de gitaar mooi geworden is
Kwa creatief bezig zijn of het totaal plaatje?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:42 schreef mazaru het volgende:
Pootje geeft Jane een compliment over haar kist. Als hij moet rangschikken dan staat zij op 1 bij hem
We zitten hier niet in DTS Marioquote:
Goede afbijtmiddel misschien?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:42 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Zou die gitaar nog een beetje te herstellen wezen als die persoon zelf nog gaat schuren of iets
ze zijn boos op jolienquote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:43 schreef Joyce-43 het volgende:
laat jolien nou even eerder als SHarice die heeft een mini basket serieus
danzij Jolien ze had dat gezegdquote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:18 schreef Lillfex het volgende:
Ik vind de kist van Jane leuk worden met die beer erop en zo
gewoon weggooien zou ik doen, maar mssn vindt die vrouw het wel mooiquote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:42 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Zou die gitaar nog een beetje te herstellen wezen als die persoon zelf nog gaat schuren of iets
nou hij was van der moeder dus dat is geen optie weggooienquote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
gewoon weggooien zou ik doen, maar mssn vindt die vrouw het wel mooi
gutteguttegutquote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:44 schreef maxelu het volgende:
[..]
ze zijn boos op jolien
die heeft het lef gehad om door de kijker op #1 gezet te worden als meest actief in het huishouden
ja erg vaag want Jane weet dat JOlien nog moet vervenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:48 schreef Dotteke het volgende:
Jane is klaar, nu is Sharice aan de beurt
Geloof dat Jane een half uur van de anderhalf al bezig is geweestquote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:48 schreef Joyce-43 het volgende:
Jordy was ook nog lang niet klaar die is ook nog niet aan de beurt die andere nemen wel de tijd zeg
Het is toch niet Jane die Sharice riep of wel? Heb niet meegekregen hoe Sharice daar is gekmenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja erg vaag want Jane weet dat JOlien nog moet verven
Wat moet dat dan voorstellen?quote:
Dat lijkt echt nergens op. Vond ik van in het begin ook het minst interessante voorwerp om mee te werken.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:53 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Wat is dat bord een rommeltje geworden, heeft ze ook met spetters gewerkt??
Ja zo zie het beter, daar zitten toch allemaal spetters ook op rondom dat logo, ziet er rommelig uit 😱quote:
Sharice gaat de was ook negeren nu zei ze vanmiddag....te kinderachtig voor woorden eigenlijkquote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:44 schreef maxelu het volgende:
[..]
ze zijn boos op jolien
die heeft het lef gehad om door de kijker op #1 gezet te worden als meest actief in het huishouden
Groot gelijk. Heb je gezien wat een zootje ze ervan maken in dat washok? Al het vuile goed wordt gewoon op de grond gegooid. Lekker je eigen was doen en de rest laten liggen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:55 schreef humpty het volgende:
[..]
Sharice gaat de was ook negeren nu zei ze vanmiddag....te kinderachtig voor woorden eigenlijk
Zo te zien wel, al weet ik niet of dat bewust gedaan is of nietquote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:53 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Wat is dat bord een rommeltje geworden, heeft ze ook met spetters gewerkt??
Ze gaat het niet doen omdat ze het niet eens is met de ranking...kinderachtige grietquote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Groot gelijk. Heb je gezien wat een zootje ze ervan maken in dat washok? Al het vuile goed wordt gewoon op de grond gegooid. Lekker je eigen was doen en de rest laten liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Altijd twinstreams om deze tijdquote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:57 schreef mazaru het volgende:
Jordy in beeld en hij is gelijk op allebei de streams.
Ik had het sowieso niet gedaan voor ze. Elsa deed het ook al en Milena ook. Laat ze het lekker zelf doen en die ranking sloeg ook nergens op.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:59 schreef humpty het volgende:
[..]
Ze gaat het niet doen omdat ze het niet eens is met de ranking...kinderachtige griet
Jolien kan het niet helpen dat het publiek zo gestemd heeft
Daar win je geen punten mee. maar goed als zij het wil;.....Jolien kan er niks aan doen dat ze op 1 staat en toch het haar kwalijk nemen.....quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Groot gelijk. Heb je gezien wat een zootje ze ervan maken in dat washok? Al het vuile goed wordt gewoon op de grond gegooid. Lekker je eigen was doen en de rest laten liggen.
En dan is de kijker ook weer blij, dan klopt de ranking wat meer met de werkelijkheid.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik had het sowieso niet gedaan voor ze. Elsa deed het ook al en Milena ook. Laat ze het lekker zelf doen en die ranking sloeg ook nergens op.
Dat is wat anders dan het nu niet doen omdat.........quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik had het sowieso niet gedaan voor ze. Elsa deed het ook al en Milena ook. Laat ze het lekker zelf doen en die ranking sloeg ook nergens op.
Precies. Zelf hun eigen eten laten koken, zelf hun eigen was doen. Eens kijken hoe actief ze dan moeten worden. Ze hebben zelf voor de tweedeling gezorgd. Laat het ze maar voelen ook dan.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:02 schreef Droopie het volgende:
[..]
En dan is de kijker ook weer blij, dan klopt de ranking wat meer met de werkelijkheid.
Moet ik wel eerlijk zeggen, Jolien doet ook best wel wat in de keuken met helpen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Precies. Zelf hun eigen eten laten koken, zelf hun eigen was doen. Eens kijken hoe actief ze dan moeten worden. Ze hebben zelf voor de tweedeling gezorgd. Laat het ze maar voelen ook dan.
ook lekker lelijk gewordenquote:
Acrylverf is heel snel droog.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:05 schreef Hznootje het volgende:
Dit is vanavond als de eigenaren hun spullen komen halen toch nog lang niet droog?
Het is volgens mij niet eens verf om stoelen, tafels en dergelijke te verven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat is altijd met stemmen, wie de meeste fans heeft krijgt de meeste stemmen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:07 schreef maxelu het volgende:
De ranking klopt gewoon niet omdat mensen hun favo's bovenaan zetten
Je ziet het toch al deze hele fanweek: team kartel wordt voor alles gekozen
nou weet niet wat die druppels lijm moeten voorstellen maar dat is ook geen panquote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:00 schreef kater1 het volgende:
Waarom maakt Sharice het BB logo niet blauw? In zwart/goud herkent niemand het meer. En die spetters à la Keanu vind ik ook lelijk. Jammer, want toen ze de eerste shift bezig was was het resultaat heel aardig.
Ze had hem eerst roze geverfd, toen geel en nu een tweede laag geel. Ze werkt ook best langzaam voor mijn gevoel en kan beter zoveel mogelijk met een roller doen, gaat snellerquote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:07 schreef OmaJacky het volgende:
Ik zit te kijken maar Jolien heeft in haar shiften alleen maar dat stoeltje geel gemaakt ? Verder helemaal nog niks erop.
Dat had de eigenaar ook zelf wel kunnen doen . is mijn mening.
is geloof elke editie nog geweest dat vaak het er 1 die taak opzich nam het wassen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat het combinatie is van favoriet, TV uitzending en live stream. En dan is het maar ook net wie ze op dat moment hebben gezien.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:07 schreef maxelu het volgende:
Enn dan komen ze thuis met die natte gitaar alle verf er af, is de hele auto aanquote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:38 schreef Hznootje het volgende:
Ik heb begrepen dat die mensen vanavond al komen om de spullen weer op te halen.
Gelukkig nemen ze die ranking niet allemaal bloedserieus, Jane en Sharice hebben er straks flink lol om gehadquote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:07 schreef maxelu het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Van vanochtend sterke reactie van Jolien .....![]()
[ afbeelding ]
Jane sneert naar Jolien - 4 maart 2025.ze trekt een kop ook zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Dat dus, had hier gewoon voldoende tijd voor uitgetrokken, nu moeten ze het afraffelen ....quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
Enn dan komen ze thuis met die natte gitaar alle verf er af, is de hele auto aan
de binnenkant zilver met roze vlekken
Mattheus ook. Maar dan kunnen die twee het lekker samen gaan doen. Of ze moeten het voortaan doen met de klonterige pannenkoeken van Jordyquote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:05 schreef Droopie het volgende:
[..]
Moet ik wel eerlijk zeggen, Jolien doet ook best wel wat in de keuken met helpen.
Maar hey, tis all in the game.
Keanu die had nooit gestopt met het "pimpen" van die gitaar. Die wou nog heel die hals van de gitaar (heet dat zo?) met glitterstenen beplakken. En daarna had hij zeker en vast nog de "outline" aan de achterkant ook met glittersteentjes willen doen. En daarna had hij vast en zeker wel nog een boel dingen gevonden/bedacht.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jammer dat BB niet meer tijd hiervoor heeft uitgetrokken, had ze gewoon
voldoende tijd gegeven om dit af te maken, gemiste kans wat mij betreft .....
Gewoon per team. Niks mis mee. Een kartel kan best zijn eigen vuile onderbroeken wassen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:11 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
is geloof elke editie nog geweest dat vaak het er 1 die taak opzich nam het wassen.
kan moeilijk allemaal per persoon je kleren wassen lekker milieuvriendelijk ook
zeker. het waren elsa en sharice die besloten dat jordy de was niet mocht doen. komt goed hoor.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gewoon per team. Niks mis mee. Een kartel kan best zijn eigen vuile onderbroeken wassen.
Het zou dag en nacht doorgaan. Maar volgens mij kregen ze maar een uurtje of niet?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:16 schreef Flory- het volgende:
Jordy klaagt ook al over te weinig tijd, snap ook niet dat ze dit niet de hele middag mochten doen.
Leuker om naar te kijken dan de zonnekloppers.
Hoop dat die mensen dan van de Engelbewaarder houdenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:57 schreef humpty het volgende:
Eventueel gaat Jordy het tafeltje nog bij de mensen thuis afmaken als hij geen tijd genoeg krijgt
Axel zijn kabouter is echt leuk!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:16 schreef zodeju het volgende:
Vindt de spullen van Pootje en Axel het leukst geworden en het mooist....
En ja het zijn niet mijn favorieten maar kan er niet om heen.
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:42 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
En een paar kratten bier hebbenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:18 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hoop dat die mensen dan van de Engelbewaarder houden
Gemiddeld anderhalf tot twee uur was het denk ik per koppel.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zou dag en nacht doorgaan. Maar volgens mij kregen ze maar een uurtje of niet?
Heb de streams niet zo goed gevolgd
Vind die kabouter van Axel wel leuk
Ik vind die van Pootje erg mooi, dat kan hij goedquote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:16 schreef zodeju het volgende:
Niet nodig, 2 flesjes 0.0 en hij staat de nep-reiger bij de vijver aan te randen.quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Niet nodig, 2 flesjes 0.0 en hij staat de nep-reiger bij de vijver aan te randen.
[..]
Niet nodig, 2 flesjes 0.0 en hij staat de nep-reiger bij de vijver aan te randen.
het zijn echt handige kerels. Axel was ook de beste met de vogelhuisjesquote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:19 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik vind die van Pootje erg mooi, dat kan hij goed
Zou lekker gitaarspelen zijn met al die steentjes op de hals.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:14 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Keanu die had nooit gestopt met het "pimpen" van die gitaar. Die wou nog heel die hals van de gitaar (heet dat zo?) met glitterstenen beplakken. En daarna had hij zeker en vast nog de "outline" aan de achterkant ook met glittersteentjes willen doen. En daarna had hij vast en zeker wel nog een boel dingen gevonden/bedacht.
"Less is more" kent hij denk ik niet.
[..]
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:03 schreef Joyce-43 het volgende:
iedereen hier geeft eigenlijk wel af op de materialen, maar in principe is er niets mis mee als je ermee als je weet wat je doet en moet doen.
Normaal mens als die gaat schilderen schuurt eerst daarna pakt de verf gewoon goed en desnoods ook nog gronden voor nog beter resultaat.
Ik doe op mijn doeken eerst gesso… dan blijft het mooier de verf en hecht beter! Ik verf ook af en toe met de verf van de section due BB bewoners gebruiken niks mis mee!
en als je kijkt wat Jane gedaan heeft met het beertje het is niet vlak het is gewoon nog dimensionaal of hoe je het ook noemen wilt het loopt mooi in elkaar over en geeft diepte dus wie weet wel met het materiaal te werken ook
Ja, en opgeteld wel een aantal uurtjes de tijd gehad.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:25 schreef Willewa het volgende:
Heeft Jordy de onderkant van die plankjes niet gedaanZo moeilijk was z’n werkje niet toch. 2 kleurtjes verven that’s all.
Precies. Ok hij kon niet schuren en dus dubbele laag nodig, maar toch. Had ie echt wel kunnen laten lukken.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, en opgeteld wel een aantal uurtjes de tijd gehad.
Hij was al groen en het is moeilijk om echt huidskleur te mengen....quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:26 schreef TheVoice4ever het volgende:
die groene kleur van die kabouter, is het soms een halloween kabouter of zo
volgens mij hebben kabouter beeldjes gewoon huidskleur lichtroze
maar dat is het enige puntje van kritiek wat ik heb, voor de rest ziet hij er leuk uit
Het jasje van de kabouter vind ik geweldig en de rode haren van de meerminquote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:16 schreef zodeju het volgende:
oh oké dan heb ik niks gezegdquote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij was al groen en het is moeilijk om echt huidskleur te mengen....
geel als in de kleur van de zon, vinden sommigen misschien niks, maar ik vind het wel een vrolijk stoeltje wordenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:29 schreef Ireth het volgende:
Heeft jolien nou serieus een geel stoeltje?? Gewoon geel....
Yep.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:29 schreef Ireth het volgende:
Denk niet dat een fan het voor het geld doet.....die houden hun presentjes......quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:29 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
oh oké dan heb ik niks gezegd
maar goed als halloween kabouter verkoopt zoiets ook wel als zoete broodjes denk ik
Heel vrolijk die kleur, maar qua "pimpen" ietwat simpelquote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:31 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
geel als in de kleur van de zon, vinden sommigen misschien niks, maar ik vind het wel een vrolijk stoeltje worden
Nee JolienuitBBgeelquote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:29 schreef Ireth het volgende:
Dat was ook meteen mijn gedachte.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dus de fans wisten welke bewoners hun object ging pimpen?
Die hebben ze zelf uitgezocht.....quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Van te voren was niet bekend gemaakt wie welk object moest bewerken, ze hebbenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:33 schreef Rhosyn het volgende:
Ik denk dat je hier mee fout zit....de bewoners kregen een video met daar hun fan en het object ook met een reden waarom ze dat graag wilde.....quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Van te voren was niet bekend gemaakt wie welk object moest bewerken, ze hebben
zelf een keuze moeten maken en tot op heden is volgens mij niet bekend of bepaalde
objecten ook voor bepaalde bewoners bedoeld waren....
Denk hetquote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:36 schreef Jackiegekkie het volgende:
Jane in de tuin briefjes aan het schrijven om in haar kist te gooien?
Was dus voor Mattiquote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:36 schreef Jackiegekkie het volgende:
Jane in de tuin briefjes aan het schrijven om in haar kist te gooien?
Dat klopt, maar dat was volgens mij nadat ze al een keuze hadden gemaakt ....quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:36 schreef zodeju het volgende:
Ik denk dat je hier mee fout zit....de bewoners kregen een video met daar hun fan en het object ook met een reden waarom ze dat graag wilde.....
Waarom staat de namen dan bij het object.....en Jane heeft de naam van het kindje die de kist op haar kamer krijgt.??quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat was volgens mij nadat ze al een keuze hadden gemaakt ....
Weet alleen nog dat Jane? was het geloof ik vroeg of de namen er in het atelier bij mochten.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom staat de namen dan bij het object.....en Jane heeft de naam van het kindje die de kist op haar kamer krijgt.??
Axel kan niet koken voor een groep. Alleen pannenkoeken bakken.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:47 schreef Luna68 het volgende:
Ik dacht dat Axel vandaag zou koken samen met Ikkie?
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:46 schreef Flory- het volgende:
[..]
Weet alleen nog dat Jane? was het geloof ik vroeg of de namen er in het atelier bij mochten.
BB zei toen dat hij dat zou regelen.
Hoop voor ze dat het beter smaakt dan dat het er uitzietquote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:49 schreef Luna68 het volgende:
Hhhmmmmm ze gaan weer rijst eten met… ieuwww wat is dat voor een prutje 😱
Prei.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:49 schreef Luna68 het volgende:
Ik heb het eerste gedeelte niet gezien met de fans en filmpjes, dacht dat ze zelf een item mochten kiezen?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:49 schreef zodeju het volgende:
[..]Maar zit te denken als de bewoners het object hebben mogen kiezen zou ik als fan van eentje niet leuk vinden dat mij object door een ander gedaan zou worden....Zeg maar de stoutekabouter is voor Axel dan wil ik hem ook van Axel en niet van Jordy.
jep ze moesten zelf kiezenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:53 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ik heb het eerste gedeelte niet gezien met de fans en filmpjes, dacht dat ze zelf een item mochten kiezen?
Hoezo? Er zijn er al 2 geweest en zullen er vast nog wat volgen komende 4,5 weken. Gaat altijd zo toch en niet rap achter elkaar.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die freezes die tien dagen geleden of zo zijn aangekondigd stellen ook echt niets voor ....
Jammer dat, ze had zo’n commentaar op Sharice en Miles, maar deelt de laatste tijd zelf ook sneertjes uit. Axel ook trouwensquote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:51 schreef zodeju het volgende:
Blijft Jane nou bezig met wat heb je gedaan......Mattie......mattie zegt niks.....
Ah kijkquote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
jep ze moesten zelf kiezen
en volgens mij is er ook niet specifiek gezegd ik wil dat die of die hem maakt
(de filmpjes kwamen pas na de keuzes)
Het ziet er uit alsof het al eens eerder gegeten isquote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:49 schreef Luna68 het volgende:
Maar dan heeft de fan toch geen zeggenschap over wie hun item gaat pimpen.....en de bewoners maken het voor een niet gekozen fan.....quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:53 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ik heb het eerste gedeelte niet gezien met de fans en filmpjes, dacht dat ze zelf een item mochten kiezen?
Zo is het dus wel gegaan, zie post Greysquote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar dan heeft de fan toch geen zeggenschap over wie hun item gaat pimpen.....en de bewoners maken het voor een niet gekozen fan.....
Alsof het zo uit een stomazakje komt?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het ziet er uit alsof het al eens eerder gegeten is![]()
Maar zo te zien smaakt het ze wel..
Zal het wel helemaal mis hebben ,neem me niet kwalijk. Het zit zo anders in mjin hoofd.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:57 schreef Flory- het volgende:
[..]
Zo is het dus wel gegaan, zie post Greys
dan heb je inderdaad meer smaakquote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zo klein gesneden zou ik het gewoon meteen bakken met de rijst.
Ja, zo was het in mijn beleving ook gegaan. Vond het ook vreemd dat er geen keuzequote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:56 schreef zodeju het volgende:
Maar dan heeft de fan toch geen zeggenschap over wie hun item gaat pimpen.....en de bewoners
maken het voor een niet gekozen fan.....
dat is zonde!!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:00 schreef Koos1958 het volgende:
Carpaccio nog niet gegeten..dat ligt er als sinds zondag. Niet zo handig denk ik
Gelukkig zijn er altijd mensen die het nog goed herinnerenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zal het wel helemaal mis hebben ,neem me niet kwalijk. Het zit zo anders in mjin hoofd.
Ze hadden 3 smaken ijs. De vanille hebben ze al opgebruikt om bananenmilkshake mee te maken paar avonden geleden.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:01 schreef Rhosyn het volgende:
Wil je chocola of aardbeien vraag Jordy aan de groep.
Hebben ze ijs?
Pudding?
Ik heb het dan echt fout.....als greysbones het zegt. Maar ben blij dat ik niet de enige ben die het eigenlijk vanzelfsprekend vond....quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, zo was het in mijn beleving ook gegaan. Vond het ook vreemd dat er geen keuze
was gemaakt door de fans wie hun object mocht pimpen. Maar ja, alles is anders ....
Ik heb volgens mij het bewuste moment ook gemonteerd, ga straks wel even zoeken.
Chocolade Bananenshake is ook lekkerquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:03 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ze hadden 3 smaken ijs. De vanille hebben ze al opgebruikt om bananenmilkshake mee te maken paar avonden geleden.
ik ging nu twijfelenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik heb het dan echt fout.....als greysbones het zegt. Maar ben blij dat ik niet de enige ben die het eigenlijk vanzelfsprekend vond....
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ging nu twijfelen
in het SV staat het ook
BB: jullie mogen weer plaatsnemen op de stip.
bewoners jullie hebben alle voorwerpen kunnen bekijken
Jordy: welk voorwerp wil jij pimpen, wit tafeltje
Staat genoteerd tenzij iemand anders het wil
Jolien welke wil jij? kinderstoel of kist zegt ze.. jane zegt; pak de kinderstoel maar pak ik de kist
Kinderstoel is voor jolien
Keanu welke wil jij?
keanu : vrouw die voorste lichaamsdelen vastheeft of gitaar?
zelf kiezen zeggen mensen uit de groep..
keanu pakt de gitaar.
Axel welke wil jij ?
Axel de kabouter
David :de houten vrouw
sharice : de basketbal
Jane: de houten kist
bb: matthie stel je had geen keus meer wat zou je dan pakken?
matthie: prachtige witte bokaal.
Jane vraagt weten we voor wie het is, man vrouw kind volwassene?
ik weet niet voor wie die kist is..
BB: goed dat je het vraagt ik laat jullie zien voor wie jullie het maken
Op het onderstel zijn allerlei diertjes geverfd of geplaktquote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:29 schreef Ireth het volgende:
Maar daar is hij wel koning inquote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:48 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Axel kan niet koken voor een groep. Alleen pannenkoeken bakken.
De bewoners hebben zelf mogen kiezen wat ze wilden oppimpen. Heeft Kissingbird opgeschreven in de Streamverslagen, bladzijde 9. Dus nee, het is niet zo dat bijvoorbeeld mevrouw X haar gitaar speciaal wilde laten verknallen door Keanu.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:01 schreef Flory- het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er altijd mensen die het nog goed herinneren
geen ideequote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:14 schreef Luna68 het volgende:
Is het ijs wel lactosevrij, vanmiddag deed Jane zo moeilijk over de pannenkoeken, of is het net als bij Eva wanneer het haar uitkomt?
Prei?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:10 schreef greysbones het volgende:
Keanu
ik eet nooit chocolade ijs
je gaat je echt afvragen wat die jongen wel eet
Grapefruitquote:
Wat de Limbo boer niet kent, dat vreet die niequote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Grapefruit
kent ie niet
dadels
kent ie niet
etc etc etc
Met de lijst wat Ikkie niet lust of kent kan je ws een hele cos hier vullenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Grapefruit
kent ie niet
dadels
kent ie niet
etc etc etc
Je zou toch bijna gaan denken dat hij wereldvreemd isquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha! Hij dacht dat het een grote bosui was
Over de kaas zei ze gisteren ook iets.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:14 schreef Luna68 het volgende:
Is het ijs wel lactosevrij, vanmiddag deed Jane zo moeilijk over de pannenkoeken, of is het net als bij Eva wanneer het haar uitkomt?
Tijdens het snijden kreeg hij ook traanogenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha! Hij dacht dat het een grote bosui was
ik snap er ook niks vanquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:20 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Over de kaas zei ze gisteren ook iets.
Ze vroeg of iedereen het ok vond om de lasagne met de oude kaas te maken, omdat ze er dan ook van kan eten. Ze zou er niet van kunnen eten als ze het met de kaas zouden maken die door BB voor de lasagne bedoeld was.
Ik was eigenlijk verrast toen dat zaterdag ter sprake kwam nadat ze alle boodschappen hadden gekregen. Toen ging het er hier in de COS ook over dat Jane was beginnen miepen dat er niet aan haar gedacht was ivm lactosevrij, over de kaas ging het toen. Was 1e x dat ik haar daar over hoorde, ik dacht dat enkel Eva lactose-vrij was.
Over het ijs werd niets gezegd of gevraagd door Jane.
Ik hoorde haar gisteren iets zeggen over de lasagne dat ze daar niet tegen kon. Maar ze zei er wel gelijk achteraan dat ze met haar geen rekening hoefde te houden met het eten. "I'm good' zei ze.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:20 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ze vroeg of iedereen het ok vond om de lasagne met de oude kaas te maken, omdat ze er dan ook van kan eten. Ze zou er niet van kunnen eten als ze het met de kaas zouden maken die door BB voor de lasagne bedoeld was.
Ik was eigenlijk verrast toen dat zaterdag ter sprake kwam nadat ze alle boodschappen hadden gekregen. Toen ging het er hier in de COS ook over dat Jane was beginnen miepen dat er niet aan haar gedacht was ivm lactosevrij, over de kaas ging het toen. Was 1e x dat ik haar daar over hoorde, ik dacht dat enkel Eva lactose-vrij was.
Ik wist het al eerder wel, maar hoorde haar bij het binnen brengen van de kaas er ook over, vanmiddag stressen over de pannenkoeken, maar over het ijs heb ik haar niet gehoord. Maar ik kijk ook niet de hele dagquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:20 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:23 schreef Hznootje het volgende:
Belegen t/m oude kazen zijn op zeker lactose vrij; nederlandse harde kazen kan je gewoon eten
Oh ik las Bosuil, dacht alquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:20 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Tijdens het snijden kreeg hij ook traanogen
Niks van mee gekregen of gezien gisteravond of hier gelezen. Hij zat wel heeeeel lang op de wc tijdens het feestje. Zo lang dat bewoners ongerust werden.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:26 schreef Hznootje het volgende:
Was vandaag werken, maar zie iets op SM over bewoners die een melding hebben gedaan over ajordy zijn gedrag gister na het feestje? Iemand iets van meegekregen? Of staat het ergens?
Niet als je blijft bedelen Jordyquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy vraagt zich random af, of ze nog een keer een BBQ zouden krijgen
Dat wist ik wel met vorig jaar, dit jaar lees ik nu voor het eerst.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens mattheus werkt Thomas (eerste BB nieuwe stijl) nu bij expeditie achter de schermen
20:30quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:35 schreef T0wler het volgende:
Hoelaat staat +- de aflevering op Videoland?
die kan echt die verwende peuter blik hebben jaquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Baby Jane kijkt alsof ze haar volgende flesje moet hebben
Ik vraag me af waar was hij toen hij klein was.......quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je zou toch bijna gaan denken dat hij wereldvreemd is
Ze hadden het over Love Island en plots over iets dat Mattheus 2 weken geleden iets heeft gehad en dat lag onder zijn kussen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:44 schreef Rhosyn het volgende:
Het gesprek tussen Jolien en Mattheus kan ik niet volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |