Hoop voor ze dat het beter smaakt dan dat het er uitzietquote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:49 schreef Luna68 het volgende:
Hhhmmmmm ze gaan weer rijst eten met… ieuwww wat is dat voor een prutje 😱
Prei.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:49 schreef Luna68 het volgende:
Ik heb het eerste gedeelte niet gezien met de fans en filmpjes, dacht dat ze zelf een item mochten kiezen?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:49 schreef zodeju het volgende:
[..]Maar zit te denken als de bewoners het object hebben mogen kiezen zou ik als fan van eentje niet leuk vinden dat mij object door een ander gedaan zou worden....Zeg maar de stoutekabouter is voor Axel dan wil ik hem ook van Axel en niet van Jordy.
jep ze moesten zelf kiezenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:53 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ik heb het eerste gedeelte niet gezien met de fans en filmpjes, dacht dat ze zelf een item mochten kiezen?
Hoezo? Er zijn er al 2 geweest en zullen er vast nog wat volgen komende 4,5 weken. Gaat altijd zo toch en niet rap achter elkaar.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die freezes die tien dagen geleden of zo zijn aangekondigd stellen ook echt niets voor ....
Jammer dat, ze had zo’n commentaar op Sharice en Miles, maar deelt de laatste tijd zelf ook sneertjes uit. Axel ook trouwensquote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:51 schreef zodeju het volgende:
Blijft Jane nou bezig met wat heb je gedaan......Mattie......mattie zegt niks.....
Ah kijkquote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
jep ze moesten zelf kiezen
en volgens mij is er ook niet specifiek gezegd ik wil dat die of die hem maakt
(de filmpjes kwamen pas na de keuzes)
Het ziet er uit alsof het al eens eerder gegeten isquote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:49 schreef Luna68 het volgende:
Maar dan heeft de fan toch geen zeggenschap over wie hun item gaat pimpen.....en de bewoners maken het voor een niet gekozen fan.....quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:53 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ik heb het eerste gedeelte niet gezien met de fans en filmpjes, dacht dat ze zelf een item mochten kiezen?
Zo is het dus wel gegaan, zie post Greysquote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar dan heeft de fan toch geen zeggenschap over wie hun item gaat pimpen.....en de bewoners maken het voor een niet gekozen fan.....
Alsof het zo uit een stomazakje komt?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het ziet er uit alsof het al eens eerder gegeten is![]()
Maar zo te zien smaakt het ze wel..
Zal het wel helemaal mis hebben ,neem me niet kwalijk. Het zit zo anders in mjin hoofd.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:57 schreef Flory- het volgende:
[..]
Zo is het dus wel gegaan, zie post Greys
dan heb je inderdaad meer smaakquote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zo klein gesneden zou ik het gewoon meteen bakken met de rijst.
Ja, zo was het in mijn beleving ook gegaan. Vond het ook vreemd dat er geen keuzequote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:56 schreef zodeju het volgende:
Maar dan heeft de fan toch geen zeggenschap over wie hun item gaat pimpen.....en de bewoners
maken het voor een niet gekozen fan.....
dat is zonde!!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:00 schreef Koos1958 het volgende:
Carpaccio nog niet gegeten..dat ligt er als sinds zondag. Niet zo handig denk ik
Gelukkig zijn er altijd mensen die het nog goed herinnerenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zal het wel helemaal mis hebben ,neem me niet kwalijk. Het zit zo anders in mjin hoofd.
Ze hadden 3 smaken ijs. De vanille hebben ze al opgebruikt om bananenmilkshake mee te maken paar avonden geleden.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:01 schreef Rhosyn het volgende:
Wil je chocola of aardbeien vraag Jordy aan de groep.
Hebben ze ijs?
Pudding?
Ik heb het dan echt fout.....als greysbones het zegt. Maar ben blij dat ik niet de enige ben die het eigenlijk vanzelfsprekend vond....quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, zo was het in mijn beleving ook gegaan. Vond het ook vreemd dat er geen keuze
was gemaakt door de fans wie hun object mocht pimpen. Maar ja, alles is anders ....
Ik heb volgens mij het bewuste moment ook gemonteerd, ga straks wel even zoeken.
Chocolade Bananenshake is ook lekkerquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:03 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ze hadden 3 smaken ijs. De vanille hebben ze al opgebruikt om bananenmilkshake mee te maken paar avonden geleden.
ik ging nu twijfelenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik heb het dan echt fout.....als greysbones het zegt. Maar ben blij dat ik niet de enige ben die het eigenlijk vanzelfsprekend vond....
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ging nu twijfelen
in het SV staat het ook
BB: jullie mogen weer plaatsnemen op de stip.
bewoners jullie hebben alle voorwerpen kunnen bekijken
Jordy: welk voorwerp wil jij pimpen, wit tafeltje
Staat genoteerd tenzij iemand anders het wil
Jolien welke wil jij? kinderstoel of kist zegt ze.. jane zegt; pak de kinderstoel maar pak ik de kist
Kinderstoel is voor jolien
Keanu welke wil jij?
keanu : vrouw die voorste lichaamsdelen vastheeft of gitaar?
zelf kiezen zeggen mensen uit de groep..
keanu pakt de gitaar.
Axel welke wil jij ?
Axel de kabouter
David :de houten vrouw
sharice : de basketbal
Jane: de houten kist
bb: matthie stel je had geen keus meer wat zou je dan pakken?
matthie: prachtige witte bokaal.
Jane vraagt weten we voor wie het is, man vrouw kind volwassene?
ik weet niet voor wie die kist is..
BB: goed dat je het vraagt ik laat jullie zien voor wie jullie het maken
Op het onderstel zijn allerlei diertjes geverfd of geplaktquote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:29 schreef Ireth het volgende:
Heeft jolien nou serieus een geel stoeltje?? Gewoon geel....
Maar daar is hij wel koning inquote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:48 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Axel kan niet koken voor een groep. Alleen pannenkoeken bakken.
De bewoners hebben zelf mogen kiezen wat ze wilden oppimpen. Heeft Kissingbird opgeschreven in de Streamverslagen, bladzijde 9. Dus nee, het is niet zo dat bijvoorbeeld mevrouw X haar gitaar speciaal wilde laten verknallen door Keanu.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:01 schreef Flory- het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er altijd mensen die het nog goed herinneren
geen ideequote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:14 schreef Luna68 het volgende:
Is het ijs wel lactosevrij, vanmiddag deed Jane zo moeilijk over de pannenkoeken, of is het net als bij Eva wanneer het haar uitkomt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |