Nee JolienuitBBgeelquote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:29 schreef Ireth het volgende:
Heeft jolien nou serieus een geel stoeltje?? Gewoon geel....
Dat was ook meteen mijn gedachte.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dus de fans wisten welke bewoners hun object ging pimpen?
Die hebben ze zelf uitgezocht.....quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Van te voren was niet bekend gemaakt wie welk object moest bewerken, ze hebbenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:33 schreef Rhosyn het volgende:
Ik denk dat je hier mee fout zit....de bewoners kregen een video met daar hun fan en het object ook met een reden waarom ze dat graag wilde.....quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Van te voren was niet bekend gemaakt wie welk object moest bewerken, ze hebben
zelf een keuze moeten maken en tot op heden is volgens mij niet bekend of bepaalde
objecten ook voor bepaalde bewoners bedoeld waren....
Denk hetquote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:36 schreef Jackiegekkie het volgende:
Jane in de tuin briefjes aan het schrijven om in haar kist te gooien?
Was dus voor Mattiquote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:36 schreef Jackiegekkie het volgende:
Jane in de tuin briefjes aan het schrijven om in haar kist te gooien?
Dat klopt, maar dat was volgens mij nadat ze al een keuze hadden gemaakt ....quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:36 schreef zodeju het volgende:
Ik denk dat je hier mee fout zit....de bewoners kregen een video met daar hun fan en het object ook met een reden waarom ze dat graag wilde.....
Waarom staat de namen dan bij het object.....en Jane heeft de naam van het kindje die de kist op haar kamer krijgt.??quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat was volgens mij nadat ze al een keuze hadden gemaakt ....
Weet alleen nog dat Jane? was het geloof ik vroeg of de namen er in het atelier bij mochten.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom staat de namen dan bij het object.....en Jane heeft de naam van het kindje die de kist op haar kamer krijgt.??
Axel kan niet koken voor een groep. Alleen pannenkoeken bakken.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:47 schreef Luna68 het volgende:
Ik dacht dat Axel vandaag zou koken samen met Ikkie?
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:46 schreef Flory- het volgende:
[..]
Weet alleen nog dat Jane? was het geloof ik vroeg of de namen er in het atelier bij mochten.
BB zei toen dat hij dat zou regelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |