het zijn echt handige kerels. Axel was ook de beste met de vogelhuisjesquote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:19 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik vind die van Pootje erg mooi, dat kan hij goed
Zou lekker gitaarspelen zijn met al die steentjes op de hals.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:14 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Keanu die had nooit gestopt met het "pimpen" van die gitaar. Die wou nog heel die hals van de gitaar (heet dat zo?) met glitterstenen beplakken. En daarna had hij zeker en vast nog de "outline" aan de achterkant ook met glittersteentjes willen doen. En daarna had hij vast en zeker wel nog een boel dingen gevonden/bedacht.
"Less is more" kent hij denk ik niet.
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Niet nodig, 2 flesjes 0.0 en hij staat de nep-reiger bij de vijver aan te randen.
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:03 schreef Joyce-43 het volgende:
iedereen hier geeft eigenlijk wel af op de materialen, maar in principe is er niets mis mee als je ermee als je weet wat je doet en moet doen.
Normaal mens als die gaat schilderen schuurt eerst daarna pakt de verf gewoon goed en desnoods ook nog gronden voor nog beter resultaat.
Ik doe op mijn doeken eerst gesso… dan blijft het mooier de verf en hecht beter! Ik verf ook af en toe met de verf van de section due BB bewoners gebruiken niks mis mee!
en als je kijkt wat Jane gedaan heeft met het beertje het is niet vlak het is gewoon nog dimensionaal of hoe je het ook noemen wilt het loopt mooi in elkaar over en geeft diepte dus wie weet wel met het materiaal te werken ook
Ja, en opgeteld wel een aantal uurtjes de tijd gehad.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:25 schreef Willewa het volgende:
Heeft Jordy de onderkant van die plankjes niet gedaanZo moeilijk was z’n werkje niet toch. 2 kleurtjes verven that’s all.
Precies. Ok hij kon niet schuren en dus dubbele laag nodig, maar toch. Had ie echt wel kunnen laten lukken.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, en opgeteld wel een aantal uurtjes de tijd gehad.
Hij was al groen en het is moeilijk om echt huidskleur te mengen....quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:26 schreef TheVoice4ever het volgende:
die groene kleur van die kabouter, is het soms een halloween kabouter of zo
volgens mij hebben kabouter beeldjes gewoon huidskleur lichtroze
maar dat is het enige puntje van kritiek wat ik heb, voor de rest ziet hij er leuk uit
Het jasje van de kabouter vind ik geweldig en de rode haren van de meerminquote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:16 schreef zodeju het volgende:
Vindt de spullen van Pootje en Axel het leukst geworden en het mooist....
En ja het zijn niet mijn favorieten maar kan er niet om heen.
oh oké dan heb ik niks gezegdquote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij was al groen en het is moeilijk om echt huidskleur te mengen....
geel als in de kleur van de zon, vinden sommigen misschien niks, maar ik vind het wel een vrolijk stoeltje wordenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:29 schreef Ireth het volgende:
Heeft jolien nou serieus een geel stoeltje?? Gewoon geel....
Yep.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:29 schreef Ireth het volgende:
Heeft jolien nou serieus een geel stoeltje?? Gewoon geel....
Denk niet dat een fan het voor het geld doet.....die houden hun presentjes......quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:29 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
oh oké dan heb ik niks gezegd
maar goed als halloween kabouter verkoopt zoiets ook wel als zoete broodjes denk ik
Heel vrolijk die kleur, maar qua "pimpen" ietwat simpelquote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:31 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
geel als in de kleur van de zon, vinden sommigen misschien niks, maar ik vind het wel een vrolijk stoeltje worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |