Dat is wat anders dan het nu niet doen omdat.........quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik had het sowieso niet gedaan voor ze. Elsa deed het ook al en Milena ook. Laat ze het lekker zelf doen en die ranking sloeg ook nergens op.
Precies. Zelf hun eigen eten laten koken, zelf hun eigen was doen. Eens kijken hoe actief ze dan moeten worden. Ze hebben zelf voor de tweedeling gezorgd. Laat het ze maar voelen ook dan.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:02 schreef Droopie het volgende:
[..]
En dan is de kijker ook weer blij, dan klopt de ranking wat meer met de werkelijkheid.
Moet ik wel eerlijk zeggen, Jolien doet ook best wel wat in de keuken met helpen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Precies. Zelf hun eigen eten laten koken, zelf hun eigen was doen. Eens kijken hoe actief ze dan moeten worden. Ze hebben zelf voor de tweedeling gezorgd. Laat het ze maar voelen ook dan.
ook lekker lelijk gewordenquote:
Acrylverf is heel snel droog.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:05 schreef Hznootje het volgende:
Dit is vanavond als de eigenaren hun spullen komen halen toch nog lang niet droog?
Het is volgens mij niet eens verf om stoelen, tafels en dergelijke te verven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat is altijd met stemmen, wie de meeste fans heeft krijgt de meeste stemmen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:07 schreef maxelu het volgende:
De ranking klopt gewoon niet omdat mensen hun favo's bovenaan zetten
Je ziet het toch al deze hele fanweek: team kartel wordt voor alles gekozen
nou weet niet wat die druppels lijm moeten voorstellen maar dat is ook geen panquote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:00 schreef kater1 het volgende:
Waarom maakt Sharice het BB logo niet blauw? In zwart/goud herkent niemand het meer. En die spetters à la Keanu vind ik ook lelijk. Jammer, want toen ze de eerste shift bezig was was het resultaat heel aardig.
Ze had hem eerst roze geverfd, toen geel en nu een tweede laag geel. Ze werkt ook best langzaam voor mijn gevoel en kan beter zoveel mogelijk met een roller doen, gaat snellerquote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:07 schreef OmaJacky het volgende:
Ik zit te kijken maar Jolien heeft in haar shiften alleen maar dat stoeltje geel gemaakt ? Verder helemaal nog niks erop.
Dat had de eigenaar ook zelf wel kunnen doen . is mijn mening.
is geloof elke editie nog geweest dat vaak het er 1 die taak opzich nam het wassen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik had het sowieso niet gedaan voor ze. Elsa deed het ook al en Milena ook. Laat ze het lekker zelf doen en die ranking sloeg ook nergens op.
Ik denk dat het combinatie is van favoriet, TV uitzending en live stream. En dan is het maar ook net wie ze op dat moment hebben gezien.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:07 schreef maxelu het volgende:
De ranking klopt gewoon niet omdat mensen hun favo's bovenaan zetten
Je ziet het toch al deze hele fanweek: team kartel wordt voor alles gekozen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |