Kwa creatief bezig zijn of het totaal plaatje?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:42 schreef mazaru het volgende:
Pootje geeft Jane een compliment over haar kist. Als hij moet rangschikken dan staat zij op 1 bij hem
We zitten hier niet in DTS Marioquote:
Goede afbijtmiddel misschien?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:42 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Zou die gitaar nog een beetje te herstellen wezen als die persoon zelf nog gaat schuren of iets
ze zijn boos op jolienquote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:43 schreef Joyce-43 het volgende:
laat jolien nou even eerder als SHarice die heeft een mini basket serieus
danzij Jolien ze had dat gezegdquote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:18 schreef Lillfex het volgende:
Ik vind de kist van Jane leuk worden met die beer erop en zo
gewoon weggooien zou ik doen, maar mssn vindt die vrouw het wel mooiquote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:42 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Zou die gitaar nog een beetje te herstellen wezen als die persoon zelf nog gaat schuren of iets
nou hij was van der moeder dus dat is geen optie weggooienquote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
gewoon weggooien zou ik doen, maar mssn vindt die vrouw het wel mooi
gutteguttegutquote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:44 schreef maxelu het volgende:
[..]
ze zijn boos op jolien
die heeft het lef gehad om door de kijker op #1 gezet te worden als meest actief in het huishouden
ja erg vaag want Jane weet dat JOlien nog moet vervenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:48 schreef Dotteke het volgende:
Jane is klaar, nu is Sharice aan de beurt
Geloof dat Jane een half uur van de anderhalf al bezig is geweestquote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:48 schreef Joyce-43 het volgende:
Jordy was ook nog lang niet klaar die is ook nog niet aan de beurt die andere nemen wel de tijd zeg
Het is toch niet Jane die Sharice riep of wel? Heb niet meegekregen hoe Sharice daar is gekmenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja erg vaag want Jane weet dat JOlien nog moet verven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |