Enn dan komen ze thuis met die natte gitaar alle verf er af, is de hele auto aanquote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:38 schreef Hznootje het volgende:
Ik heb begrepen dat die mensen vanavond al komen om de spullen weer op te halen.
Gelukkig nemen ze die ranking niet allemaal bloedserieus, Jane en Sharice hebben er straks flink lol om gehadquote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:07 schreef maxelu het volgende:
De ranking klopt gewoon niet omdat mensen hun favo's bovenaan zetten
Je ziet het toch al deze hele fanweek: team kartel wordt voor alles gekozen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Van vanochtend sterke reactie van Jolien .....![]()
[ afbeelding ]
Jane sneert naar Jolien - 4 maart 2025.ze trekt een kop ook zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Dat dus, had hier gewoon voldoende tijd voor uitgetrokken, nu moeten ze het afraffelen ....quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
Enn dan komen ze thuis met die natte gitaar alle verf er af, is de hele auto aan
de binnenkant zilver met roze vlekken
Mattheus ook. Maar dan kunnen die twee het lekker samen gaan doen. Of ze moeten het voortaan doen met de klonterige pannenkoeken van Jordyquote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:05 schreef Droopie het volgende:
[..]
Moet ik wel eerlijk zeggen, Jolien doet ook best wel wat in de keuken met helpen.
Maar hey, tis all in the game.
Keanu die had nooit gestopt met het "pimpen" van die gitaar. Die wou nog heel die hals van de gitaar (heet dat zo?) met glitterstenen beplakken. En daarna had hij zeker en vast nog de "outline" aan de achterkant ook met glittersteentjes willen doen. En daarna had hij vast en zeker wel nog een boel dingen gevonden/bedacht.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jammer dat BB niet meer tijd hiervoor heeft uitgetrokken, had ze gewoon
voldoende tijd gegeven om dit af te maken, gemiste kans wat mij betreft .....
Gewoon per team. Niks mis mee. Een kartel kan best zijn eigen vuile onderbroeken wassen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:11 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
is geloof elke editie nog geweest dat vaak het er 1 die taak opzich nam het wassen.
kan moeilijk allemaal per persoon je kleren wassen lekker milieuvriendelijk ook
zeker. het waren elsa en sharice die besloten dat jordy de was niet mocht doen. komt goed hoor.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gewoon per team. Niks mis mee. Een kartel kan best zijn eigen vuile onderbroeken wassen.
Het zou dag en nacht doorgaan. Maar volgens mij kregen ze maar een uurtje of niet?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:16 schreef Flory- het volgende:
Jordy klaagt ook al over te weinig tijd, snap ook niet dat ze dit niet de hele middag mochten doen.
Leuker om naar te kijken dan de zonnekloppers.
Hoop dat die mensen dan van de Engelbewaarder houdenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:57 schreef humpty het volgende:
Eventueel gaat Jordy het tafeltje nog bij de mensen thuis afmaken als hij geen tijd genoeg krijgt
Axel zijn kabouter is echt leuk!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:16 schreef zodeju het volgende:
Vindt de spullen van Pootje en Axel het leukst geworden en het mooist....
En ja het zijn niet mijn favorieten maar kan er niet om heen.
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:42 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Zou die gitaar nog een beetje te herstellen wezen als die persoon zelf nog gaat schuren of iets
En een paar kratten bier hebbenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:18 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hoop dat die mensen dan van de Engelbewaarder houden
Gemiddeld anderhalf tot twee uur was het denk ik per koppel.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zou dag en nacht doorgaan. Maar volgens mij kregen ze maar een uurtje of niet?
Heb de streams niet zo goed gevolgd
Vind die kabouter van Axel wel leuk
Ik vind die van Pootje erg mooi, dat kan hij goedquote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:16 schreef zodeju het volgende:
Vindt de spullen van Pootje en Axel het leukst geworden en het mooist....
En ja het zijn niet mijn favorieten maar kan er niet om heen.
Niet nodig, 2 flesjes 0.0 en hij staat de nep-reiger bij de vijver aan te randen.quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Niet nodig, 2 flesjes 0.0 en hij staat de nep-reiger bij de vijver aan te randen.
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Niet nodig, 2 flesjes 0.0 en hij staat de nep-reiger bij de vijver aan te randen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |