Prei?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:10 schreef greysbones het volgende:
Keanu
ik eet nooit chocolade ijs
je gaat je echt afvragen wat die jongen wel eet
Grapefruitquote:
Wat de Limbo boer niet kent, dat vreet die niequote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Grapefruit
kent ie niet
dadels
kent ie niet
etc etc etc
Met de lijst wat Ikkie niet lust of kent kan je ws een hele cos hier vullenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Grapefruit
kent ie niet
dadels
kent ie niet
etc etc etc
Je zou toch bijna gaan denken dat hij wereldvreemd isquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha! Hij dacht dat het een grote bosui was
Over de kaas zei ze gisteren ook iets.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:14 schreef Luna68 het volgende:
Is het ijs wel lactosevrij, vanmiddag deed Jane zo moeilijk over de pannenkoeken, of is het net als bij Eva wanneer het haar uitkomt?
Tijdens het snijden kreeg hij ook traanogenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha! Hij dacht dat het een grote bosui was
ik snap er ook niks vanquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:20 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Over de kaas zei ze gisteren ook iets.
Ze vroeg of iedereen het ok vond om de lasagne met de oude kaas te maken, omdat ze er dan ook van kan eten. Ze zou er niet van kunnen eten als ze het met de kaas zouden maken die door BB voor de lasagne bedoeld was.
Ik was eigenlijk verrast toen dat zaterdag ter sprake kwam nadat ze alle boodschappen hadden gekregen. Toen ging het er hier in de COS ook over dat Jane was beginnen miepen dat er niet aan haar gedacht was ivm lactosevrij, over de kaas ging het toen. Was 1e x dat ik haar daar over hoorde, ik dacht dat enkel Eva lactose-vrij was.
Over het ijs werd niets gezegd of gevraagd door Jane.
Ik hoorde haar gisteren iets zeggen over de lasagne dat ze daar niet tegen kon. Maar ze zei er wel gelijk achteraan dat ze met haar geen rekening hoefde te houden met het eten. "I'm good' zei ze.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:20 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ze vroeg of iedereen het ok vond om de lasagne met de oude kaas te maken, omdat ze er dan ook van kan eten. Ze zou er niet van kunnen eten als ze het met de kaas zouden maken die door BB voor de lasagne bedoeld was.
Ik was eigenlijk verrast toen dat zaterdag ter sprake kwam nadat ze alle boodschappen hadden gekregen. Toen ging het er hier in de COS ook over dat Jane was beginnen miepen dat er niet aan haar gedacht was ivm lactosevrij, over de kaas ging het toen. Was 1e x dat ik haar daar over hoorde, ik dacht dat enkel Eva lactose-vrij was.
Ik wist het al eerder wel, maar hoorde haar bij het binnen brengen van de kaas er ook over, vanmiddag stressen over de pannenkoeken, maar over het ijs heb ik haar niet gehoord. Maar ik kijk ook niet de hele dagquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:20 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:23 schreef Hznootje het volgende:
Belegen t/m oude kazen zijn op zeker lactose vrij; nederlandse harde kazen kan je gewoon eten
Oh ik las Bosuil, dacht alquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:20 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Tijdens het snijden kreeg hij ook traanogen
Niks van mee gekregen of gezien gisteravond of hier gelezen. Hij zat wel heeeeel lang op de wc tijdens het feestje. Zo lang dat bewoners ongerust werden.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:26 schreef Hznootje het volgende:
Was vandaag werken, maar zie iets op SM over bewoners die een melding hebben gedaan over ajordy zijn gedrag gister na het feestje? Iemand iets van meegekregen? Of staat het ergens?
Niet als je blijft bedelen Jordyquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy vraagt zich random af, of ze nog een keer een BBQ zouden krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |