SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Nee dat zou inderdaad wel wat treurig zijn. Dan maar hopen dat mensen inmiddels weer Zweden-moe zijn. Moet er toch niet aan denken dat ze wéér een tweevoudig winnaar krijgen.quote:Op maandag 3 maart 2025 20:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien dat het nog komt, anders misschien volgend jaar weer. Heb zelf buiten het nummer van Claude om (wat ik vrij niksig vind) nog niks gehoord, dus kan daar weinig over zeggen. Maar als Zweden de grote favoriet is omdat er een grote kans is dat Mans weer tijdens het ESF meedoet. En het dus zomaar kan zijn dat we voor de derde keer in vier jaar tijd de winnaar van te voren al vast kunnen zetten, dan wordt ik daar niet heel blij van
Wil je dat ik met Catalonië begin of met Galicië? Ik denk dat ik de eilanden als laatste doe.quote:Op maandag 3 maart 2025 20:38 schreef Redefine het volgende:
Zo, ik heb het topic om het te bespreken alvast voor je aangemaakt Straan.
Nou ja als het liedje echt goed is, dan is het nog wel acceptabel. Al zou ik het dan alsnog wel jammer vinden, want spanning is altijd leuker. Maar vooral als het net als bij Loreen een net niet liedje is, dan vergaat de zin mij om te kijken wel behoorlijk.quote:Op maandag 3 maart 2025 20:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat zou inderdaad wel wat treurig zijn. Dan maar hopen dat mensen inmiddels weer Zweden-moe zijn. Moet er toch niet aan denken dat ze wéér een tweevoudig winnaar krijgen.
Dat is helemaal aan jouquote:Op maandag 3 maart 2025 20:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Wil je dat ik met Catalonië begin of met Galicië? Ik denk dat ik de eilanden als laatste doe.
Nee maar Zweden is echt wel een keer mooi geweest nu hoor.quote:Op maandag 3 maart 2025 20:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja als het liedje echt goed is, dan is het nog wel acceptabel. Al zou ik het dan alsnog wel jammer vinden, want spanning is altijd leuker. Maar vooral als het net als bij Loreen een net niet liedje is, dan vergaat de zin mij om te kijken wel behoorlijk.
Er zit een grote outsider in Melodifestivalen. Als Zweden zo graag opnieuw willen winnen dan alsjeblieft met die inzending. Daar zou ik nog mee kunnen leven. Bara Bada Bastu is superleuk, speels, origineel, makkelijk mee te zingen, totaal niet plastic en ook nog eens in eigen taal.quote:Op maandag 3 maart 2025 20:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat zou inderdaad wel wat treurig zijn. Dan maar hopen dat mensen inmiddels weer Zweden-moe zijn. Moet er toch niet aan denken dat ze wéér een tweevoudig winnaar krijgen.
Ik vermoed dat dit twee ongerelateerde zinnen zijnquote:Op maandag 3 maart 2025 22:12 schreef Strani het volgende:
De scholen blijven ook al dicht morgen vanwege het weeralarm. Ik blij dat ik geen kinderen heb.
Ze kunnen prima op zichzelf staan maar toch passen ze in dit geval toch echt bij elkaarquote:Op maandag 3 maart 2025 22:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dit twee ongerelateerde zinnen zijn
Ook beter voor die kinderen.quote:Op maandag 3 maart 2025 22:12 schreef Strani het volgende:
De scholen blijven ook al dicht morgen vanwege het weeralarm. Ik blij dat ik geen kinderen heb.
Speciale reden?quote:
Manman, watjes, wij drinken die hoeveelheid regen bij ons ontbijtquote:Op maandag 3 maart 2025 22:12 schreef Strani het volgende:
Oh. Ik weet niet of we vandaag kunnen overslaan.quote:
Bij het laatste woord, snapte ik pas wat een triloog is. Ik las het als een tri-loog i.p.v. tril-oog.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Speciale reden?
Ik heb ook geen zin in vandaag. Kantoordag, meeting met een van mijn minst favoriete afdelingen (niet te raden welke) en ik heb al sinds zaterdag een triloog en daar ben ik wel klaar mee. Heb al druppels gekocht omdat mijn oog helemaal uitdroogt van dat getril
Ik was ook gegaan, maar ik zou vorige week worden geopereerd..quote:Op dinsdag 4 maart 2025 00:34 schreef BillDauterive het volgende:
Vanavond ben ik naar een concert van Franz Ferdinand geweest. De vijfde keer dat ik ze gezien heb en ze waren in topvorm. Het was weer echt genieten
Zo las ik het ook.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij het laatste woord, snapte ik pas wat een triloog is. Ik las het als een tri-loog i.p.v. tril-oog.![]()
Hopelijk ben je er snel van verlost.
Balen! Is er al een nieuwe datum bekend?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik was ook gegaan, maar ik zou vorige week worden geopereerd..
Alleen had ik zelf de griep en is het niet doorgegaan.
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Balen! Is er al een nieuwe datum bekend?
Rot dat er ook geen nieuwe datum bekend is. Dat schiet niet op zo.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik was ook gegaan, maar ik zou vorige week worden geopereerd..
Alleen had ik zelf de griep en is het niet doorgegaan.
Misschien.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Rot dat er ook geen nieuwe datum bekend is. Dat schiet niet op zo.
In de zomer komt Franz Ferdinand nog 3x naar Nederland. Ga je naar een van die shows?
Ja, dat gaat snel met die spierkracht. Kan je alweer een beetje zwemmen? Dat zal wel helpenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Misschien.
Eerst even kijken hoe allemaal met me gaat. Ik heb sinds vorig jaar best wel spierkracht ingeleverd, dat komt langzaamaan terug.
Dat wel. Alleen doe ik het nu even niet vanwege verkoudheidsklachten van griep.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dat gaat snel met die spierkracht. Kan je alweer een beetje zwemmen? Dat zal wel helpen
Dan moet je niet zoveel drinken.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:43 schreef egeltje1985 het volgende:
Muuh, ben ziek.Altijd hetzelfde na carnaval...
Beterschapquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:43 schreef egeltje1985 het volgende:
Beterschap! Wel een mooie carnaval gehad?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:43 schreef egeltje1985 het volgende:
Jaa ik heb me zelfs ingehouden dit jaar.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan moet je niet zoveel drinken.
Maar beterschap.
Jep, slechte muziek, gezelligheid, mooi weer.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Beterschap! Wel een mooie carnaval gehad?![]()
@:IJs_beer is ook nog niet in de slowchat geweest na dit weekend, toch?Hopelijk is hij fit gebleven.
In plaats van drie liter bier het beperkt tot een liter sambuca?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:20 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jaa ik heb me zelfs ingehouden dit jaar.
Beterschapquote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:20 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jep, slechte muziek, gezelligheid, mooi weer.
Ik moest hard werkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu heb ik weer koppijn en mijn tril-oog (voor de duidelijkheid nu met koppelteken) gaat weer lekker tekeer
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik moest hard werken![]()
En ik heb nieuws gehoord op het werk waar ik niet vrolijk van word.Oh dat is allemaal inderdaad niet fijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu heb ik weer koppijn en mijn tril-oog (voor de duidelijkheid nu met koppelteken) gaat weer lekker tekeer
![]()
Ja gaat goed hierquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:13 schreef egeltje1985 het volgende:
@:Strani: gaat t goed met de regen? Of ben je zandzakken aan t vullen?
Ik ben kneitertjefit!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Beterschap! Wel een mooie carnaval gehad?![]()
@:IJs_beer is ook nog niet in de slowchat geweest na dit weekend, toch?Hopelijk is hij fit gebleven.
Gelukkig maar!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja gaat goed hierValt enorm mee allemaal. In het binnenland is er wel aardig wat regen hoor ik maar het alarm is geloof ik opgeheven voor morgen.
Geen coëfficiëntenpolonaise vanavond, en dat juist met carnaval.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:20 schreef Koen66 het volgende:
zo dan, blij dat ik niet naar PSV ben gaan kijken
Ja, zonde wel... Als je zin hebt in leuker drama, dan moet je het Malta-topic eens bijlezen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:20 schreef Koen66 het volgende:
zo dan, blij dat ik niet naar PSV ben gaan kijken
Grootste nederlaag ooit van een NL club in een Europa cup tochquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:35 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Geen coëfficiëntenpolonaise vanavond, en dat juist met carnaval.
Grootste thuisnederlaag ooit. Evenaring van de grootste nederlaag ooit.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Grootste nederlaag ooit van een NL club in een Europa cup toch
Misschien zet Arsenal het C team inquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De return kan wel schriftelijk afgedaan worden.
Dat carnaval is echt niet goed voor PSV...quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:54 schreef BillDauterive het volgende:
Oef, dat is helemaal zonde dan! Je hebt wel een wedstrijd gezien die de recordboeken in gaat, maar dat zal geen troost zijn.
Het blijft bij Bosz toch wel opmerkelijk dat die elke keer na anderhalf goed seizoen het helemaal kwijt is bij een club. En dan ook steeds niets willen aanpassen in zijn aanpak en tactiek.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:05 schreef Koen66 het volgende:
Ik vermoed een snelle exit van Bosz, uit de beker door Go Ahead, tig punten achter op Ajax en de CL is ook kansloos nu
Bevalt het goed?quote:Op woensdag 5 maart 2025 08:12 schreef Troel het volgende:
Mocht het jullie opvallen dat ik minder aanwezig ben, dan komt dat omdat het gewoon lekker druk is op mijn werk en ik ook niet heel veel behoefte heb om andere dingen te doen dan mijn werk. Goed teken ergens, maar teruglezen doe ik dan weer niet, dus ik denk wel dat ik veel mis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Van mij mag Bosz nog wel lang blijven zitten daar hoor.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:05 schreef Koen66 het volgende:
Ik vermoed een snelle exit van Bosz, uit de beker door Go Ahead, tig punten achter op Ajax en de CL is ook kansloos nu
quote:Op woensdag 5 maart 2025 08:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bevalt het goed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Dat gaat weer over het songfestival zeker? Och, begint dat gedoe ook alweer...quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, Nederland bij de bookmakers.
Sommige mensen hier zijn echt geobsedeerd. Best irritant telkens zo off-topic.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat gaat weer over het songfestival zeker? Och, begint dat gedoe ook alweer...
Ik ben het een beetje zat. En het is elk jaar hetzelfde, ik kan nu al wel voorspellen hoe dat gaat. Finland stuurt vast iets schunnigs in. De vorige keren was het een man, nu zal het dan wel een vrouw zijn. Vorig jaar won een Franstalig land, dus zullen er nu wel extra veel Franstalige inzendingen zijn. Al deze landen zijn kansloos en zouden beter moeten weten.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Sommige mensen hier zijn echt geobsedeerd. Best irritant telkens zo off-topic.
Mwa dit lijkt me allemaal wel héél vergezocht hoorquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ben het een beetje zat. En het is elk jaar hetzelfde, ik kan nu al wel voorspellen hoe dat gaat. Finland stuurt vast iets schunnigs in. De vorige keren was het een man, nu zal het dan wel een vrouw zijn. Vorig jaar won een Franstalig land, dus zullen er nu wel extra veel Franstalige inzendingen zijn. Al deze landen zijn kansloos en zouden beter moeten weten.
Israel heeft het weer over hoe zielig ze zijn en dat iedereen ze haat, zodat ze extra veel liefde van de televote krijgen. Dan is er vast een of ander klein landje wat voor opschudding wil zorgen door in de titel van hun liedje een woordje te zetten wat in hun taal onschuldig klinkt, maar in het Engels niet.
Zweden krijgt weer te veel aandacht, haalt toch weinig televotestemmen binnen, waardoor iedereen pissed is dat ze weer winnen. België haalt ook weer weinig televotestemmen binnen, nadat ze in het begin als fan favorite gezien worden. Denemarken doet ook mee, maar dat lijkt iedereen te vergeten.
Ik ben er zo klaar mee. Wie sturen we eigenlijk? Het zal wel weer iets wokes zijn, zoals een vluchteling...
Ja, je hebt gelijk. Ik draaf een beetje door.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Mwa dit lijkt me allemaal wel héél vergezocht hoor
Ik hou inderdaad hoop dat het gewoon allemaal een beetje klasse uitstraaltquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk. Ik draaf een beetje door.
Hopelijk zenden landen gewoon iets authentieks in, zoals vroeger. Wat dat betreft ben ik blij dat Italië teruggekeerd is. Zij gaan altijd voor kwaliteit en sturen nooit iets clownesks in.
Van die landen met altijd suffe juryliedjes als Australië en Malta worden we ook niet beter hoor. Liever iets goeds en lekker uptempo, zoals Griekenland altijd heeft.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk. Ik draaf een beetje door.
Hopelijk zenden landen gewoon iets authentieks in, zoals vroeger. Wat dat betreft ben ik blij dat Italië teruggekeerd is. Zij gaan altijd voor kwaliteit en sturen nooit iets clownesks in.
Ik heb wel het gevoel dat die updates enorm ondergesneeuwd raken zo jaquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:04 schreef Arizona het volgende:
Kunnen we het niet gewoon weer over pakketjes hebben?
Mn hello Fresh is vertraagd! Altijd hetzelfde liedje. Half 1 wordt dan ineens half 2.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:04 schreef Arizona het volgende:
Oh ja, excuses dat ik het over een liedjesfestival had.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat gaat weer over het songfestival zeker? Och, begint dat gedoe ook alweer...
Voel je je ondanks dat verder wel weer beter?quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:10 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Mn hello Fresh is vertraagd! Altijd hetzelfde liedje. Half 1 wordt dan ineens half 2.
Ik heb niks besteld. Dus ik verwacht ook geen pakketjes.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:04 schreef Arizona het volgende:
Nee dat ook nog eens niet. Dus zit een beetje onder een dekentje boos op de hello Fresh te wachten.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Voel je je ondanks dat verder wel weer beter?
quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:17 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nee dat ook nog eens niet. Dus zit een beetje onder een dekentje boos op de hello Fresh te wachten.
Ja zeker. Ik kijk ondertussen ook wicked trouwens.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:18 schreef Strani het volgende:
[..]Helpt het als ik dan ook boos ga zitten wachten zodat jij je kunt richten op het ziek zijn?
Ik zit nu echt héél kwaad op de bank me op te vretenquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:26 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja zeker. Ik kijk ondertussen ook wicked trouwens.
Ik verwacht twee pakketjes van Vinted. Als het goed is komt vanmiddag de eerste aan bij het afhaalpunt. De andere is via Homerr, dus maar afwachten wanneer die komt.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:04 schreef Arizona het volgende:
Gaat het toch weer over het Songfestival...quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:10 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Mn hello Fresh is vertraagd! Altijd hetzelfde liedje. Half 1 wordt dan ineens half 2.
Natuurlijk!quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:39 schreef BillDauterive het volgende:
Dit is zo interessant, mag ik je vragen om mij in het vervolg ook te mentionen?
Werd wel eens tijd ookquote:Op woensdag 5 maart 2025 13:41 schreef egeltje1985 het volgende:
Hehe, hello fresh is bezorgd en staat weer veilig in de koelkast.
Pffft, Australië. Dat is toch helegaar geen Europa man?quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Van die landen met altijd suffe juryliedjes als Australië en Malta worden we ook niet beter hoor. Liever iets goeds en lekker uptempo, zoals Griekenland altijd heeft.
Pas op met klagen, want voor je het weet donderen ze hun brommer door de ruit en pleuren 20 kroppen sla naar binnen!quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:10 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik kreeg onlangs mijn pakketje van lego met 10 f1-autootjes en vandaag mijn ritualsquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:04 schreef Arizona het volgende:
Gaan zij naar de tandarts, heb jij er alsnog last vanquote:Op woensdag 5 maart 2025 13:44 schreef NailQueen het volgende:
Ik werd om 08.00 uur uit mijn bed gejaagd omdat er bij de buren geboord werd
Stil, mooiquote:Op woensdag 5 maart 2025 13:20 schreef Strani het volgende:
Kilometer 1: We beginnen onze tour van 8000km aan Spaanse kustlijn in het prachtige Galicië en wel bij het plaatsje O Muíño. Dit klinkt erg Portugees en de inwoners en bezoekers van dit plaatsje kunnen Portugal dan ook op een steenworp afstand zien liggen aan de andere kant van de rivier Minho, die op deze plek in de zee eindigt.
De Praia de Camposancos is een strandje dat naast de rotsen ligt, nog net aan de rivierkant maar omdat het bijna bij de zee ligt tellen we hem toch mee. De zeekant bestaat op dit stuk voornamelijk uit rotsen maar biedt met een beetje creativiteit nog steeds uitstekende mogelijkheden om te genieten van het kalmerende geluid van de Atlantische golven en de natuurlijk nimmer ontbrekende zon.
Blijf ons volgen voor de rest van onze reis, waarin we u in de komende 681 jaar langs alle strandjes en zeerotsformaties van dit prachtige land mee zullen voeren!
@:redefine
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:06 schreef NailQueen het volgende:
Het is klusjesdag vandaag. Boodschappen doen, stofzuigen, tuin opruimen, 3x walk of shame gelopen naar de glasbak (dit vergeet ik altijd. Dus vandaar in drie etappes) en ondertussen een gesprek over de verduurzaming van mijn huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:38 schreef Strani het volgende:
[..]Dan moet ik alsnog met koud water douchenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is klusjesdag vandaag. Boodschappen doen, stofzuigen, tuin opruimen, 3x walk of shame gelopen naar de glasbak (dit vergeet ik altijd. Dus vandaar in drie etappes) en ondertussen een gesprek over de verduurzaming van mijn huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:04 schreef BillDauterive het volgende:
En zet em op Feyenoord. Maak Nederland trots
Nee dan warm je dus water op en dat doe je in de douchezak.quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dan moet ik alsnog met koud water douchen
Hoeveel hupjes zijn er nodig @egeltje1985 ?quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:04 schreef BillDauterive het volgende:
En zet em op Feyenoord. Maak Nederland trots
Het is klusjesdag vandaag. Boodschappen doen, stofzuigen, tuin opruimen, 3x walk of shame gelopen naar de glasbak (dit vergeet ik altijd. Dus vandaar in drie etappes) en ondertussen een gesprek over de verduurzaming van mijn huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Maandje lid worden van Basic-Fit?quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dan moet ik alsnog met koud water douchen
Ja. Erg zonde dat ze de beker niet winnen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:21 schreef Strani het volgende:
Ik denk dat Heracles het een stuk beter had gedaan in Europa.
quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:23 schreef Arizona het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat moet wel lukkenquote:
Vroeg in de ochtend naar vis stinken. Ja lekker doe maar!quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat moet wel lukkenWil je er dan ook een moot gebakken vis van de markt bij?
Gewoon lekker drie keer uitgebreid in bad gaan, ben je daar ook weer vanafquote:Op donderdag 6 maart 2025 10:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Vroeg in de ochtend naar vis stinken. Ja lekker doe maar!
Nog niet!quote:
Heb je het al met een traploze boffelklem geprobeerd?quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik probeer de materiële vaste activa aan te sluiten met het grootboek. Nou, ik ben er al de hele middag en een deel van de ochtend mee bezig.
Nee, nog niet. Zou dat helpen?quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je het al met een traploze boffelklem geprobeerd?
Als je ervoor zorgt dat de buraalspoel het niet begeeft lijkt het mij het proberen waardquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Zou dat helpen?
quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je het al met een traploze boffelklem geprobeerd?
Soms ligt een oplossing voor een probleem zo voor het oprapen. Maar dat zie je dan zelf niet.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Als je ervoor zorgt dat de buraalspoel het niet begeeft lijkt het mij het proberen waard
Je kan ook de accountant vragen. Maar helaas ben ik nu vrij.quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik probeer de materiële vaste activa aan te sluiten met het grootboek. Nou, ik ben er al de hele middag en een deel van de ochtend mee bezig.
Het is gelukt.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je kan ook de accountant vragen. Maar helaas ben ik nu vrij.
Fijne puzzelstukjes zijn dat altijdquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vooral ook als mensen (de klant) rechtstreeks op het grootboek gaan boeken i.p.v. via de subadministratie van de mva.quote:
Gelukkig zit ik altijd aan de klantkant en hoef ik geen anderen te controleren. Dat zou overigens niet eens in mij opkomen om dat zo te doenquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vooral ook als mensen (de klant) rechtstreeks op het grootboek gaan boeken i.p.v. via de subadministratie van de mva.
Lekker!quote:
Ja, absoluut! Toptrainer Erwin van de Looi had ze naar de winst van de Champions League geloodst!quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:21 schreef Strani het volgende:
Ik denk dat Heracles het een stuk beter had gedaan in Europa.
Rammelde er niet plots een kar, met een juffrouw die “koffie, thee!” riep?quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Lekker!
Ik was zo druk vandaag, ik heb maar liefst 3 keer mijn koffie / thee koud laten worden
Was het precies dezelfde vloeistof die je een paar keer hebt opgewarmd?quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Lekker!
Ik was zo druk vandaag, ik heb maar liefst 3 keer mijn koffie / thee koud laten worden
Of een enorm kabaal met de mededeling 'dat was de koffie'?quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Rammelde er niet plots een kar, met een juffrouw die “koffie, thee!” riep?
Ik vind hem misschien wel een van de minst sympathieke Nederlandse trainers.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:04 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ja, absoluut! Toptrainer Erwin van de Looi had ze naar de winst van de Champions League geloodst!
Nee, weggegooid en nieuwe gepaktquote:Op donderdag 6 maart 2025 23:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Was het precies dezelfde vloeistof die je een paar keer hebt opgewarmd?
Culinair gezien een wijze keuzequote:
Dit klinkt als nachtmerries die ik hebquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar wat is het verschil tussen ok en check dan. Het is allebei niet Nederlands.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:37 schreef Arizona het volgende:
Ik heb een klacht!
Mensen die "check!" zeggen in plaats van "ok" of "is goed" .
Ik hoor dat steeds meer op de werkvloer.
"Nemen we volgende week even de openstaande punten door?"
"Check!"
"Ik heb de nieuwe versie voor je klaargezet"
"Check!"
Ik maak mij daar ook schuldig aanquote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:37 schreef Arizona het volgende:
Ik heb een klacht!
"Check!"
"Check!"
Uncheckquote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik maak mij daar ook schuldig aanEn ik schaam me er niet voor dat ik Check gebruik!
Checkquote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:37 schreef Arizona het volgende:
Ik heb een klacht!
"Check!"
"Check!"
* H_T zoekt een appelquote:
Tijd voor hooivorken en fakkels! Ten strijde!quote:
Geef je nog wel een check door als je er een hebt gevonden.quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Geef je nog wel een check door als je er een hebt gevonden.
Misschien? Ik weet het wel zeker!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 01:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vind hem misschien wel een van de minst sympathieke Nederlandse trainers.
Check.quote:
Zo, dat is veel geldquote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:57 schreef H_T het volgende:
Ziggo-abonnement een tandje omlaag gezet. Scheelt 17 euro in de maandEn die extra snelheid heb ik niet nodig, als ik die al haal. Dan wacht ik wel gewoon wat langer als ik een keer een nieuwe game download
Måns zien winnen in Zweden of borstklopperij voor de beste mol ooit. Beide is niet om heel vrolijk van te worden, maar het zullen de werken van Edward af Dinges wel worden.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:41 schreef Momo het volgende:
[success]
Zaterdag 8 maart
[F] Zweden [topic link] Melodifestivalen 2025 20:00-22:00
[F] Portugal [topic link] Festival da Canção 2025 22:05-01:00
[F]San Marino [topic link] San Marino Song Contest Final 20:30-00:00
[/success]
Wat gaan we kijken morgen? Zweden en Portugal sluiten wel mooi aan op elkaar. Beetje San Marino er door heen?
Laatste nationale shows van het seizoen
Als het maar iets in het zonnetje is!quote:
Toch voor Melodifestivalen voor KAJ. En daarna voor Portugal. Bij San Marino wil ik Tutta L'italia nog meepakken. Helaas alweer de laatste. Hopelijk gaan we eruit met een knaller.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:41 schreef Momo het volgende:
[success]
Zaterdag 8 maart
[F] Zweden [topic link] Melodifestivalen 2025 20:00-22:00
[F] Portugal [topic link] Festival da Canção 2025 22:05-01:00
[F]San Marino [topic link] San Marino Song Contest Final 20:30-00:00
[/success]
Wat gaan we kijken morgen? Zweden en Portugal sluiten wel mooi aan op elkaar. Beetje San Marino er door heen?
Laatste nationale shows van het seizoen
Ik geloof dat Duncan die nog heeft laten liggen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:39 schreef egeltje1985 het volgende:
Nou, ik leef weer. Wat is die brandende bal van licht buiten?
Letterlijk ons lichtpuntje in de duisternisquote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:39 schreef egeltje1985 het volgende:
Nou, ik leef weer. Wat is die brandende bal van licht buiten?
Nee 'prima' is ook maar gewoon een latijnse invloedquote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:53 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar wat is het verschil tussen ok en check dan. Het is allebei niet Nederlands.
'akkoord' en 'prima' zijn overigens ook aanvaardbaar in mijn ogen.
Owja zou goed kunnen, die komt hier wel uit de buurt.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik geloof dat Duncan die nog heeft laten liggen.
Eens. Zeker nadat de Romeinse groet opeens weer hip isquote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee 'prima' is ook maar gewoon een latijnse invloedAltijd maar weer de voeten kussen van die arrogante Romeinen
Zo is dat (ik wilde bijna precies of exact typen). Ik stel voor dat we de komende tijd alleen gewone woorden van degelijke Germaanse afkomst gebruikenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eens. Zeker nadat de Romeinse groet opeens weer hip is
Kan ik lekker Twents gaan pratenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo is dat (ik wilde bijna precies of exact typen). Ik stel voor dat we de komende tijd alleen gewone woorden van degelijke Germaanse afkomst gebruiken
Ie bint mangs wa nen drieterd, Straan.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zei toch heel duidelijk 'gewoon' en 'degelijk' Arißona.
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ie bint mangs wa nen drieterd, Straan.
Edit: en in míjn stadje zouden we zeggen:
Do bist in plaats van Ie bint
Je bent soms wel een bange schijterdquote:
Woorden wel. Maar Germaanse groeten lijkt mij wel problematischquote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo is dat (ik wilde bijna precies of exact typen). Ik stel voor dat we de komende tijd alleen gewone woorden van degelijke Germaanse afkomst gebruiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:05 schreef NailQueen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik was al aan het kijken om helemaal bij Ziggo weg te gaan omdat ze zo duur zijnquote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:26 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Zo, dat is veel geldMeestal merk je het verschil nauwelijks met normaal gebruik.
Lekker int Platt ant kuiern?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:04 schreef Arizona het volgende:
Ik voel me heel authentiek Nedersaksich nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Werk doet stom?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:30 schreef Arizona het volgende:
Cocktailtje doen in de zon? Ik kan wel een drankje gebruiken.
Van vriendjespolitiek ga je nooit winnen mensen, nooit.
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eens. Zeker nadat de Romeinse groet opeens weer hip is
Sorry, ik gebruik ook regelmatig morituri te salutantquote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee 'prima' is ook maar gewoon een latijnse invloedAltijd maar weer de voeten kussen van die arrogante Romeinen
quote:
Ik heb de Ziggo van m'n ouders geïnstrueerd tot opname zodat ik het vervolgens hier via m'n KPN kastje op tv kan kijkenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:25 schreef NailQueen het volgende:
Voor de nachtuilen onder ons: Vannacht rond 0.30 uur zend de BBC het Grote Songfestivalfeest uit.
SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Stomquote:
Dit heeft daar zeer zeker mee te maken.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Stom![]()
Was dat wat je laatst ook al zei dat je werk niet rechtstreeks maar wel indirect beïnvloed of komt dit er nu ook weer bij?
Is dat deze week? Die top huppeldepup?quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:24 schreef Momo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door NailQueen op 07-03-2025 16:03:14 ]![]()
Ja, tot 17 uur vandaag.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Is dat deze week? Die top huppeldepup?Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Oh chips, gemist! Vorig jaar heb ik dat wel deels geluisterdquote:.
Zitten echt mooie stukken tussen!You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Ik ben ook pas sinds vanmorgen gaan luisteren, dus heb ook een groot gedeelte ervan gemist.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh chips, gemist! Vorig jaar heb ik dat wel deels geluisterd.
Zitten echt mooie stukken tussen!Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ben jij het Elonquote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:32 schreef Troel het volgende:
[..]
[..]
Sorry, ik gebruik ook regelmatig morituri te salutant
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans![]()
Onmeunig alleen al is een mooi woord.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je bent soms wel een bange schijterd![]()
Zo hebben we nog veel meer onmeunig mooie uitdrukkingen!Life is what happens to you while you're busy making other plans![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat vind ik bij de koffieautomaat op de maandagochtend ook de enige juiste opening.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:32 schreef Troel het volgende:
[..]
[..]
Sorry, ik gebruik ook regelmatig morituri te salutant![]()
Vooral na een citytrip naar Napels kan je dit gebruiken.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat vind ik bij de koffieautomaat op de maandagochtend ook de enige juiste opening.Life is what happens to you while you're busy making other plans![]()
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU![]()
Ik bezig het vooral als ik bij mijn oudste in de auto stapquote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat vind ik bij de koffieautomaat op de maandagochtend ook de enige juiste opening.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut![]()
Ik heb de Efteling radio het gros van de dag aan gehadquote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben ook pas sinds vanmorgen gaan luisteren, dus heb ook een groot gedeelte ervan gemist.![]()
SPOILER: Persoonlijke malaiseOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU![]()
Vijf brandweerwagens rijden achter elkaar aan met sirene en zwaailichten aan. Hmm. Der is vast iets aan de hand.![]()
In tegenstelling tot @Arizona wilden zij de thee niet koud laten worden?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:02 schreef BillDauterive het volgende:
Vijf brandweerwagens rijden achter elkaar aan met sirene en zwaailichten aan. Hmm. Der is vast iets aan de hand.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Wij waren vandaag even echte toeristen in Nederland trouwens. Met een bezoekje aan de molens in Kinderdijk. Dat was wel even leuk, zeker met het mooie weer.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:52 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb de Efteling radio het gros van de dag aan gehad![]()
Ohh wat frustrerendSPOILER: Persoonlijke malaiseOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)![]()
[..]
Ook leuk.SPOILER: Persoonlijke malaiseOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Vreemd, ik zie geen meldingen op de P2000-monitor. Misschien iets voor een make-a-wish of zo.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:02 schreef BillDauterive het volgende:
Vijf brandweerwagens rijden achter elkaar aan met sirene en zwaailichten aan. Hmm. Der is vast iets aan de hand.![]()
Zou je denken?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:02 schreef BillDauterive het volgende:
Vijf brandweerwagens rijden achter elkaar aan met sirene en zwaailichten aan. Hmm. Der is vast iets aan de hand.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
[..]
Wat frustrerend, beterschapSPOILER: Persoonlijke malaiseOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Daar ben ik dus nog nooit geweestquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:08 schreef Fred_B het volgende:
Wij waren vandaag even echte toeristen in Nederland trouwens. Met een bezoekje aan de molens in Kinderdijk. Dat was wel even leuk, zeker met het mooie weer.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Als je een tijd buiten Nederland woont kijk je sowieso heel anders naar het land wanneer je er bent. Mijn ex was (en is) bijvoorbeeld een enorme fan van alles wat met Nederland te maken heeft dus dan word je zelf vanzelf ook enthousiaster om alles te laten zien en zie je de mooie dingen door de ogen van iemand anders.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:08 schreef Fred_B het volgende:
Wij waren vandaag even echte toeristen in Nederland trouwens. Met een bezoekje aan de molens in Kinderdijk. Dat was wel even leuk, zeker met het mooie weer.![]()
Je kunt er ook alleen maar vanuit het buitenland komen, net als de Keukenhof. Er leiden geen Nederlandse wegen naartoe.quote:![]()
Ja, ik kon ook niets vinden. Wellicht heb je gelijkquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Vreemd, ik zie geen meldingen op de P2000-monitor. Misschien iets voor een make-a-wish of zo.![]()
![]()
Ja óf er is een grootschalige geheime operatie aan de gang en is iedereen in jouw stadje straks helemaal de sjaakquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, ik kon ook niets vinden. Wellicht heb je gelijk![]()
![]()
Ik kom er uiteraard ook niet dagelijks. Maar vanuit Dordrecht was dit altijd wel dusdanig “om de hoek” dat het niet de eerste keer was.quote:De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Jaaa ja beetje naar molens lopen gluren hè viezerikquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik kom er uiteraard ook niet dagelijks. Maar vanuit Dordrecht was dit altijd wel dusdanig “om de hoek” dat het niet de eerste keer was.![]()
![]()
Jij bent meer van het vechten tegen windmolens Don Strani?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Jaaa ja beetje naar molens lopen gluren hè viezerikBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Ja, als je ergens aan gewend bent, ga je het ook al gauw als vanzelfsprekend vinden. Nederland heeft wel wat mindere kanten, zoals veel bebouwing en monotoon boerenland. En het gebrek aan hoogteverschillen werkt ook niet mee.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je een tijd buiten Nederland woont kijk je sowieso heel anders naar het land wanneer je er bent. Mijn ex was (en is) bijvoorbeeld een enorme fan van alles wat met Nederland te maken heeft dus dan word je zelf vanzelf ook enthousiaster om alles te laten zien en zie je de mooie dingen door de ogen van iemand anders.
Maar oude steden, traditionele plekken als de Keukenhof, Kinderdijk, Zaanse Schans of een gebied als de Veluwe of de duinen zijn ook als Nederlander echt wel een regelmatig bezoekje waard.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Het parkeren alleen kostte al 9,50, dus ik heb alle gluurrechten vooraf zonder twijfel afgekocht.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Jaaa ja beetje naar molens lopen gluren hè viezerikDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ja precies. Wij zaten dan voornamelijk op de Veluwe of omgeving Amsterdam dus dan is er altijd wel wat moois te zienquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, als je ergens aan gewend bent, ga je het ook al gauw als vanzelfsprekend vinden. Nederland heeft wel wat mindere kanten, zoals veel bebouwing en monotoon boerenland. En het gebrek aan hoogteverschillen werkt ook niet mee.
Maar oude steden, traditionele plekken als de Keukenhof, Kinderdijk, Zaanse Schans of een gebied als de Veluwe of de duinen zijn ook als Nederlander echt wel een regelmatig bezoekje waard.![]()
![]()
Ja die dingen lopen de godganse dag uit te dagen, en maar provocerenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij bent meer van het vechten tegen windmolens Don Strani?![]()
![]()
Zaanse Schans ben ik ook nog nooit geweest. En ook niet naar de Keukenhof of Madurodam.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik kom er uiteraard ook niet dagelijks. Maar vanuit Dordrecht was dit altijd wel dusdanig “om de hoek” dat het niet de eerste keer was.
Ik ben geen goed Nederlands staatsburger
Dat zou geen goed begin van het weekend zijn.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja óf er is een grootschalige geheime operatie aan de gang en is iedereen in jouw stadje straks helemaal de sjaak![]()
![]()
Nee nou ja of dat weekend er überhaupt komt is dan nog maar de vraagquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat zou geen goed begin van het weekend zijn.![]()
![]()
Ik zit zo eens op de wiki van je woonplaats te kijken @BillDauterive en er komen best veel bekende mensen vandaan.
Dus mijn vraag is dan ook: Waarom ben jij nog niet bekend en wat is je plan om alsnog bekend te worden?![]()
Zaanse Schans is heerlijk kneuterigquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zaanse Schans ben ik ook nog nooit geweest. En ook niet naar de Keukenhof of Madurodam.
Ik ben geen goed Nederlands staatsburger![]()
Volendam is daar in dezelfde sfeer ook erg leuk. Marken vond ik persoonlijk dan weer niet zo heel boeiend.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Hij is hier toch wereldberoemd? En die adoratie reikt zelfs tot in het Top 2000-topic!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:04 schreef Strani het volgende:
Ik zit zo eens op de wiki van je woonplaats te kijken @:billdauterive en er komen best veel bekende mensen vandaan.
Dus mijn vraag is dan ook: Waarom ben jij nog niet bekend en wat is je plan om alsnog bekend te worden?De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Goede vraag! Heb jij een suggestie?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:04 schreef Strani het volgende:
Ik zit zo eens op de wiki van je woonplaats te kijken @:billdauterive en er komen best veel bekende mensen vandaan.
Dus mijn vraag is dan ook: Waarom ben jij nog niet bekend en wat is je plan om alsnog bekend te worden?
Ik denk dat het makkelijkste is om een keer een aanslag oid te plegen.![]()
Volendam ben ik ooit wel geweest, maar dat stelde voor mijn gevoel niet heel veel voorquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zaanse Schans is heerlijk kneuterig![]()
Volendam is daar in dezelfde sfeer ook erg leuk. Marken vond ik persoonlijk dan weer niet zo heel boeiend.
Giethoorn vond ik wel enigen de Waddeneilanden (Texel en Schiermonnikoog) ook
Ja dat zat ik ook al te denken maar dan ben je meer berucht dan beroemd misschien. Tenzij je dat juist wilt?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Goede vraag! Heb jij een suggestie?
Ik denk dat het makkelijkste is om een keer een aanslag oid te plegen.![]()
Liever niet, maar het is wel makkelijker. Ik wil jou gewoon niet teleurstellen weet je.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat zat ik ook al te denken maar dan ben je meer berucht dan beroemd misschien. Tenzij je dat juist wilt?![]()
Oké. Misschien dit maar verder overleggen via Signal. Het zou toch zonde zijn als kwaadwillenden je plannen zouden dwarsbomen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Liever niet, maar het is wel makkelijker. Ik wil jou gewoon niet teleurstellen weet je.![]()
Wel een kanttekening. Een Carrie ten Napel staat wel in de lijst van bekende mensen uit H'wijk maar dat is dan neem ik aan omdat ze daar in het ziekenhuis is geboren en dat ze in Ermelo is opgegroeid.![]()
Doe maar via telegram, kameraad Strani! Fijn dat ik van jouw netwerk gebruik kan maken om ons doel te bereiken.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké. Misschien dit maar verder overleggen via Signal. Het zou toch zonde zijn als kwaadwillenden je plannen zouden dwarsbomen.![]()
Dat is geen enkel probleem m'n beste биллдаутериве!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Doe maar via telegram, kameraad Strani! Fijn dat ik van jouw netwerk gebruik kan maken om ons doel te bereiken.![]()
Bekende Ermeloërs:quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:13 schreef Strani het volgende:
Wel een kanttekening. Een Carrie ten Napel staat wel in de lijst van bekende mensen uit H'wijk maar dat is dan neem ik aan omdat ze daar in het ziekenhuis is geboren en dat ze in Ermelo is opgegroeid.Hiervan ken ik alleen Aart Vierhouten en die is als grootste prestatie één keer derde geworden in de E3 Harelbeke.quote:Jan Jansen (1946), organist
Evert van de Kamp (1945), organist en dirigent
Bettie Ringma (1944-2018), fotograaf
Michiel de Ruiter (1964), freestyleskiër
Evert Jan Slootweg (1969), politicus
Martin van der Spoel (1971), zwemmer
Aart Vierhouten (1970), wielrenner
Werner Vogels (1958), ondernemer
Egbert de Vries (1969), politicus
Ruben van Zwieten (1983), predikant en ondernemer
En nee, het aannemen van de naam van een Tourwinnaar of zeeheld maakt je niet automatisch bekend
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Hoezo ken jij onze organisten van wereldklasse nietquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bekende Ermeloërs:
[..]
Hiervan ken ik alleen Aart Vierhouten en die is als grootste prestatie één keer derde geworden in de E3 Harelbeke.
En nee, het aannemen van de naam van een Tourwinnaar of zeeheld maakt je niet automatisch bekend
Nee maar ja geen wonder natuurlijk als het buurstadje alle grote namen inpikt omdat het ziekenhuis toevallig daar staat.![]()
Ermelo heeft niet eens een Dolfinariumquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoezo ken jij onze organisten van wereldklasse niet
Nee maar ja geen wonder natuurlijk als het buurstadje alle grote namen inpikt omdat het ziekenhuis toevallig daar staat.
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Nee dat is wel een pijnpuntje inderdaadquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ermelo heeft niet eens een Dolfinarium![]()
![]()
Nee, en elke Zuid-Afrikaan kent Ermelo, maar wie kent Harderwijk daar?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:27 schreef Strani het volgende:
Maarrrrr
Harderwijk heeft dan weer geen gemeentehuis van Ermelo!De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ook in Portugal is Ermelo bekendquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, en elke Zuid-Afrikaan kent Ermelo, maar wie kent Harderwijk daar?![]()
![]()
En jullie hebben van sommige dingen ook meer in Ermelo dan in Harderwijk. Zoals incest bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:27 schreef Strani het volgende:
Maarrrrr
Harderwijk heeft dan weer geen gemeentehuis van Ermelo!![]()
Nou wij vinden familie gewoon heel belangrijkquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
En jullie hebben van sommige dingen ook meer in Ermelo dan in Harderwijk. Zoals incest bijvoorbeeld.![]()
![]()
Ik sprak vandaag een immigrant uit Jemen en die leek toch wel verbaasd dat ik nog nooit in de Keukenhof of Giethoorn was geweest
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Ik ben in beiden geweestquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:14 schreef H_T het volgende:
Ik sprak vandaag een immigrant uit Jemen en die leek toch wel verbaasd dat ik nog nooit in de Keukenhof of Giethoorn was geweest
Ik vond Giethoorn ook echt geweldig. Of vooral de omgeving ervan. We waren er met werkweek van school zo rond 1996 denk ik en we hadden een groot huis aan een meer. Het was zo mooi en rustig daar![]()
![]()
Ja, maar jij bent dan ook toerist hierquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben in beiden geweest
Ik vond Giethoorn ook echt geweldig. Of vooral de omgeving ervan. We waren er met werkweek van school zo rond 1996 denk ik en we hadden een groot huis aan een meer. Het was zo mooi en rustig daar
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Pommelien Thijs was geweldig. Ze is erg mooi en betoverend. Ze heeft ook wat nieuwe nummers gedaan en die waren erg gaaf![]()
Ik zat tussen de tieners en kinderen. De volwassen fans gingen staan. Maar met mijn 1.62m zie ik niets dus dan is een zitplek handiger![]()
![]()
Moet je toch maar in een land met kleinere mensen gaan wonenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:32 schreef NailQueen het volgende:
Pommelien Thijs was geweldig. Ze is erg mooi en betoverend. Ze heeft ook wat nieuwe nummers gedaan en die waren erg gaaf![]()
Ik zat tussen de tieners en kinderen. De volwassen fans gingen staan. Maar met mijn 1.62m zie ik niets dus dan is een zitplek handiger![]()
![]()
Is Spanje een aanrader?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Moet je toch maar in een land met kleinere mensen gaan wonen![]()
Voor jou natuurlijk wel. Anders was je nu niet opgeblevenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 01:08 schreef Cyan9 het volgende:
Dat is echt niet boeiend genoeg om voor op te blijven.![]()
![]()
Ik kan behoorlijk wat redenen bedenken waarom ik ben opgebleven. Het Grote Songfestivalfeest is er niet één van.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 01:15 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Voor jou natuurlijk wel. Anders was je nu niet opgeblevenOngeïnteresseerd maar toch aanwezig.![]()
Vooruit, ik zou ook niet speciaal opblijven voor Johnny Logan. Maar ik kijk nu toch omdat ik nog niet naar bed wil.![]()
...maar wel twaalf?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 01:17 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik kan behoorlijk wat redenen bedenken waarom ik ben opgebleven. Het Grote Songfestivalfeest is er niet één van.Ik ben de kleur MAGENTA
Ik ben teleurstellend vroeg wakker vandaag
Ik ben de kleur MAGENTA
Same. Ik ben al een uur wakkerquote:
Ik lig nog wel plat. Als ik dan toch een minuutje indommel pak ik die mooi meequote:
Ik ben de kleur MAGENTA
Heeft iemand nog leuke weekendplannen?
Ik ben de kleur MAGENTA
Ik ben mijn keuken aan het leegmaken. Die wordt de komende 2 weken gerenoveerd dus die moet helemaal lees zijn. Dat is een flinke klus. Vandaag doe ik de voorraadkast en morgen komen mijn ouders helpen met de keukenkasten leeg te ruimen en alles te verplaatsen.quote:![]()
Zelf geen plannen. Ook niet van het mooie weer buiten genieten. Want heb mij verstapt ofzo(geen idee wanneer). Daardoor loop ik niet heel lekker. Gelukkig dat er dan op tv genoeg te zien is. Met nu wielrennen Strade Bianchi, niet heel lang daarna het EK indoor atletiek en dan de WIDM uitslag.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Kom je nog dingen tegen die genant ver over datum zijn?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:06 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben mijn keuken aan het leegmaken. Die wordt de komende 2 weken gerenoveerd dus die moet helemaal lees zijn. Dat is een flinke klus. Vandaag doe ik de voorraadkast en morgen komen mijn ouders helpen met de keukenkasten leeg te ruimen en alles te verplaatsen.Ik ben de kleur MAGENTA
Ik heb net een volle vuilniszak in de container gegooidquote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Kom je nog dingen tegen die genant ver over datum zijn?![]()
![]()
![]()
Wat was de high score?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb net een volle vuilniszak in de container gegooid![]()
Ik ben de kleur MAGENTA
De eindstand: 2 volle vuilniszakken en een volle vak met plastic. En nog wat dingen die mijn ouders mogen hebbenquote:
En ik had genant veel supermarkt tasjes![]()
![]()
Ik bedoelde eigenlijk het product dat het verst over datum wasquote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De eindstand: 2 volle vuilniszakken en een volle vak met plastic. En nog wat dingen die mijn ouders mogen hebben
En ik had genant veel supermarkt tasjes![]()
Ik had ooit wat mosterdpoeder die ruim 8 jaar over datum was
Smaakte prima, je moest er alleen wat meer van gebruiken
Ik ben de kleur MAGENTA
Wij hebben vandaag naar de voetbalwedstrijd van mijn neefje gekeken, heerlijk in het zonnetjequote:
Verder diverse klusjes gedaan. Morgen gaat Neu Mexiko eerst fietsen en in de middag gaan we nog ergens wandelen.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Daar viel het mee. Het oudste product kwam uit 2022quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk het product dat het verst over datum wasIk had ooit wat mosterdpoeder die ruim 8 jaar over datum was
![]()
![]()
Ik vond toen wij gingen verbouwen en de keuken leeg moest, nog een potje kruiden van de C1000quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk het product dat het verst over datum wasIk had ooit wat mosterdpoeder die ruim 8 jaar over datum was
Dus dat was ook minimaal 5 jaar oud toen
Ooooh dat zijn altijd de beste dagen om voetbal (of een andere sport) te kijkenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hebben vandaag naar de voetbalwedstrijd van mijn neefje gekeken, heerlijk in het zonnetje
Verder diverse klusjes gedaan. Morgen gaat Neu Mexiko eerst fietsen en in de middag gaan we nog ergens wandelen.![]()
Wij hebben een rustig weekend. Woensdag naar de Efteling en hebben tot nu toe een hele "fijne" voorbereiding:
Ik ben dus al 5 weken ziek na de griep + 2 verkoudheden (al lijkt er enige verbetering in te zitten)
Maar mini spant de kroon, die heeft in die 5 weken ook alles gehad maar die was er tussendoor iets beter vanaf maar die kreeg deze week dus ook de vijfde ziekte (rode vlekken op wangen met jeuk) en hij heeft nu net een oogontsteking![]()
Ik ben al 9 jaar niet meer in de Efteling geweest dus ik heb ZOVEEL zin maar het is wel een beproeving om daar te komen
Fuck the EBU![]()
Goed bezig. Maar bij dit soort dingen die je weinig gebruikt kan het wel eens oplopen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Daar viel het mee. Het oudste product kwam uit 2022Life is what happens to you while you're busy making other plans![]()
Dat is niet het meest rooskleurige uitzicht danquote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:58 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ooooh dat zijn altijd de beste dagen om voetbal (of een andere sport) te kijken![]()
Wij hebben een rustig weekend. Woensdag naar de Efteling en hebben tot nu toe een hele "fijne" voorbereiding:
Ik ben dus al 5 weken ziek na de griep + 2 verkoudheden (al lijkt er enige verbetering in te zitten)
Maar mini spant de kroon, die heeft in die 5 weken ook alles gehad maar die was er tussendoor iets beter vanaf maar die kreeg deze week dus ook de vijfde ziekte (rode vlekken op wangen met jeuk) en hij heeft nu net een oogontsteking![]()
Ik ben al 9 jaar niet meer in de Efteling geweest dus ik heb ZOVEEL zin maar het is wel een beproeving om daar te komenSterkte en beterschap
en anders snel maar weer een keer naar de Efteling
Ik ben de kleur MAGENTA
Meh, hopelijk zijn jullie woensdag allemaal opgeknapt en kunnen jullie genieten van een dagje Eftelingquote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:58 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ooooh dat zijn altijd de beste dagen om voetbal (of een andere sport) te kijken![]()
Ik ben al 9 jaar niet meer in de Efteling geweest dus ik heb ZOVEEL zin maar het is wel een beproeving om daar te komen
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Forum Opties Forumhop: Hop naar: